בנט שר החינוך

mad as a hatter 13/05/2015 617 צפיות 4 תגובות
-__-

בנט שר חינוך היום,
בנט ולא אחר.
בזכות בנט הדגול,
ייקחו לנו את הזכות לדבר.

הוא יעמוד על הבמה,
ויאמר מילים גבוהות,
אוי איזה שינוי נפלא מגיע:
חינוך מלא במליצות.

בנט הנפלא,נאה מאין כמוהו,
יהיה לשר חינוך פשוט מקסים.
בכל גזרה, ועוד גזרה שתגיע,
הוא לא מפסיק אותנו להדהים.

איזה חינוך, איזה חינוך!
ברור שאנחנו מפרידים דת ומדינה.
התקציב לבית ספר (דתיים),
הוא בכלל לא עניין של אמונה.

וברחובות אנחנו צוהלים,
חוגגים את שרינו הנפלא.
ובממשלתנו הנהדרת,
כל הגברים חסרי העורלה.


תגובות (4)

את ברצינות מאמינה במה שכתבת?!

13/05/2015 21:00

אני לא מחייבת אותך להסכים איתי, אבל אני בהחלט מאמינה במה שכתבתי. לא הייתי מעלה דבר שבו אני לא מאמינה.
אדם כזה בתור שר חינוך, זה לא הולך לעבוד.
בכלל הממשלה הזו לא הולכת לעבוד ובעוד שנה, מקסימום שנתיים, יהיו שוב בחירות. וזה במקרה שריבלין לא יפסיק את הכל עוד לפני, ובכל מקרה יוצא שבוז'י עולה.
ביבי מתקפל תחת כל דבר שבנט ושאר אנשי הקואליציה אומרים. הם רוצים להרחיב את מספר השרים עכשיו! את קולטת כמה כסף שיכל ללכת (אהמ אהמ לחינוך אהמ אהמ) לכל מיני דברים אחרים ילך לשרים של שום דבר אם דבר כזה ייקרה?
אז כן, אני מאמינה בכל מילה שכתבתי. (סליחה על החפירה זה פשוט נושא מאד רגיש אצלי, אני לא אומרת שכל הכסף שלנו צריך ללכת לחינוך ולא לביטחון כי שניהם חשובים באותה המידה. החינוך בערים הבירות, כמו ירושלים חיפה ותל אביב, לא משתווה לחינוך במקומות קטנים יותר. וזה מצב שבנט לא עומד לתקן כי לא רק שהוא שר חינוך אלא גם פאקינג ביטחון.)

13/05/2015 21:10

חס וחלילה אם בוז'י יהיה ראש הממשלה יפול עלינו אסון!
כל התקשורת שלנו שמאלנית מצדדת את הצד של האויב, ריבלין הוא שמאלני הוא יוצא נגד ימנים בצורה חמורה ולדעתי צריך לפטר אותו ובנט הוא זה שדאג למינימום לעלות אז כן אני מאמינה לו וזוהי רק דעתי

15/05/2015 11:44

    לדעתך זה כך, לדעתי ביבי יפיל את המדינה. בוז'י אולי לא האדם הכי כריזמטי אבל הוא בהחלט אדם נבון מאד. ורוצה עובדה קטנה? כולם אומרים שהשמאלנים (בוז'י אמצע נוטה. בדגש על הנוטה, שמאל) יחזירו שטחים, בכל הזמן הזה היה ראש ממשלה אחד שהחזיר שטחים והוא היה ימני. כשהיה לנו ראש ממשלה שמאלני קיבלנו הסכם שלום.
    מה ביבי כבר עשה? בנט מחזיק אותו בביצים. ובוז'י בדיוק בגלל שהוא נוטה שמאל ישים לב לכל צעד שלא וכנראה לא יחזיר שטחים כי זה יעורר התקוממת של המדינה.

    15/05/2015 14:41
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך