Goldenmind
לא חושבת שזה סיפור או שיר,זו פשוט כתיבה מסוימת אשמח לביקורת

לו

Goldenmind 17/05/2015 615 צפיות אין תגובות
לא חושבת שזה סיפור או שיר,זו פשוט כתיבה מסוימת אשמח לביקורת

לו רק הכח היה מכה בה עכשיו

כח העל שהיא כל כך צריכה חשבה כשניגבה עוד דמעה, לפני כמה שעות כשדיברה עם חברה חשבו השניים על כוחות על הוא אמר שהוא היה שמח לעוף.

לחוות את כל העולם בשניות והיא דווקא חשבה שלא הגיוני לרצות לחוות את העולם בכמה שניות, הרי אחרת מה ישאר לה לצפות לו?
היא מיצתה את עצמה כאן בעיקר עכשיו כשהיא חושבת על הכח על שלה זה שהיתה בוחרת,לו היתה לה אפשרות..היא היתה נעלמת, מחושך אחד חי לחושך אחר מת.
הם לא מבינים אותה הם לא מרגישים אותה, היא מבינה אותם,היא מרגישה אותם,עם זאת היא מרגישה לבד.
ולו, לו רק היה לה את כח העל היתה נעלמת ואז היתה עוברת מחושך אחד לחושך אחר, מלבד אחד ללבד אחר.
הם לאמבינים אותה, היא מבינה אותם.. היא מבינה גם את בנות היענה, תהה החיה מטומטמת שהיא אבל בת יענה יודעת להעלם.או לפחות לגרום לעצמה לחשוב כך.
לו רק היה לה כח על לבקש היתה רוצה להיעלם, כי היא לא מרגישה כאן שייכת. לו היית מתבונן בה בשעות היום לא היתה מבחין בחוסר השיכות שלה..הוא נסתר מן העין אבל כרגע חמש שעות לאחר השקיעה כשיושבת היא בפינה חוסר השיכות מורגש יותר מכל.
הייתה היא רוצה שחוסר השיכות יעלם, אבל כח על הוא לבני אדם,לא לתכונות לכן תקח היא את מקומו, לו היה לה כח על היתה רוצה להעלם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך