Lapis lazuli
מי שזה מצחיק אותו, שלא יגיב. אני בכיתי, ומי שזה מצחיק אותו, שלא יעיז לדבר!

סימניה אבודה

Lapis lazuli 01/07/2013 823 צפיות 21 תגובות
מי שזה מצחיק אותו, שלא יגיב. אני בכיתי, ומי שזה מצחיק אותו, שלא יעיז לדבר!

כולם חושבים,
שזה תינוקי.
כולם חושבים,
שזה מטומטם.

לי זה לא נעים.
לאבד סימניה.
שלא השתמשתי בה,
לשניה.

אני בוכה,
מייללת, עצובה,
וכואבת.

לי זה לא נעים…

הסימניה, במחזור.
והלב, שבור.
מי יעצור?
את הדפים?

לי זה לא נעים…

לא זכיתי לשניה,
להשתמש בסימניה.
אני, שבורה.
בוכה ומייללת.

"סימניה שלי,
אני לא רוצה אחרת.
למה עזבת?
ולבדי אותי,
נטשת?."


תגובות (21)

סימניות…
קרה גם לי , תני כיף אחות <3

01/07/2013 10:24

יודעת מה זה פשוט מעצבן אותי!
חופש ביטוי והכל,אבל תנו כבוד לשירים.
שירים זה משהו מקצועי,לא סתם כי משעמם לך.
זה ממש לא שיר,בטח לא עצוב

01/07/2013 10:45

טוב סליחה באמת שיש לי רגשות שאני רוצה לפרוק!

01/07/2013 10:51

אנרידנאה, כמה שלך זה לא נראה מרגש אבל זה לא אומר שאת צריכה לרד עלייה! אז היא רצתה לפרוק ואת יורדת עלייה??? פשוט בושה..

01/07/2013 10:54

לא ירדתי על אף אחד,ביקשתי כבוד.
דבר נוסף,את לא באמת בכית על סימנייה,וגם אם כן זה לא שתישאר לך טראומה לכל החיים,אז תעשי לי טובה,בוכה מייללת עצובה וכואבת על סימניה?זה פשוט לא הגיוני,לא משנה מה תגידו על זה.

01/07/2013 10:56

מסכימה עם מייק (אן קי הענקי)

01/07/2013 11:01

אנידראה, יכולת להגיד שאת לא מתחברת לשיר וזהו.. לא להתחיל להגיד לה שזה לא שיר ושהיא לא מביאה כבוד לאתר..

01/07/2013 11:03

דבר ראשון הכינוי זה אנדרי-אנה.אני יכולה להגיד מה שאני רוצה,שיר זה לא,תאמין לי שאני מבינה בנושא,שיר מעביר מסר מסויים,וזה לא מעביר כלום,שיר הוא עמוק,גם אם זה שיר פופ,לשיר יש משמעות,ולא כבוד לאתר אלא לשירים

01/07/2013 11:07

אנדריאנה, פה כבר הגזמת!!
אז היא רוצה לשתף משהו שעובר עליה ומשהו שקשה לה!!
את יודעת שיכול להיות שהיא במשבר ואיבוד הסימניה הייתה רק דרך פריקה?!
מאיפה לך מה קורה אמלה עכשיו?!
אז תתחילי לשים לב מה את אומרת ומתי
ואיזו סימניה? -זו של הפרפרים שקיבלנו מסליה?

01/07/2013 11:07

אנדריאנה, יכול להיות מאוד שהסימניה היא הקבלה למשהו אחר, הפריקה פה אולי קשורה למשהו אחר לגמרי, צריך לחשוב ולהתחשב, אני לא חושבת שמענייננו לשפוט אותה או לצאת עליה בגלל שכתבה על זה שיר מסכימה?
וחוץ מזה לשיר לא חייב להיות עומק ומשמעויות נסתרות, שיר הוא משהו שיוצא מהלב, וברור שמה שהיא כתבה נבע משם בדיוק…

01/07/2013 11:10

מצטערת בשבילך שאיבדת את הסימניה.
אך,אל תדאגי,יש עוד הרבה סימניות בים.
:)

01/07/2013 11:17

כן, זאת הסימניה עם הפרפרים. פרסי היה הראשון והאחרון, שראה אותה.

01/07/2013 11:33

אוי…אז זוכרת אולי איפה ראית אותה בפעם האחרונה?
וכן, הסימניה הזאת משמעותית, או לפחות בשבילי היא כן.
(הסימניה עם הזאב שלי נמצאת בספר שהכי חשוב לי כרגע..)

01/07/2013 11:36

אני יודעת איפה. היא, אחי בטעות מחזר אותה. אז אפשר להגיד ביי, לסימניה שלי שהיתה לי חשובה ביותר!

01/07/2013 11:38

אם היא בוכה בגלל סימניה,אז זה מראה משהו על החברה שלנו,זה כמו מי שיבכה כי הוא לא זכה בלוטו,זה חומרי ואנשים יאמרו שהוא מפונק או כל דבר דומה.
היא רוצה לפרוק רגשות,אני רוצה להגיד מה אני חושבת,מה ההבדל?
אם את רוצה שאני אשים לב למה שאני אומרת?שימו לב למה שאתם כותבים,יש כאן מלא שירים כמו את שעירה וכאלה וזה פשוט חוסר כבוד לשירים,שירים לא נועדו רק כדי לפרוק רגשות,שירים שמפורסמים לא משנה לאיזה קהל צריכים להיות ברמה גבוהה,אחרת הם לא יקבלו תגובה טובה.מבחינתכם זה נושאי שיחה,מבחינתי כל שיר וכל סיפור יוצא לעולם שבחוץ,וחייב להיות הכי טוב

01/07/2013 12:00

שיר זה רגש שבא לידי ביטוי במילים… אין חוקים בכתיבה, היא צריכה לדעתי לבוא מהלב, זאת המטרה בסך הכל – לפחות עבורי…
היא הייתה יכולה לכתוב על שאיבדה פיסת מסטיק וזה לא היה משנה, כי ההתבטאות היא שעושה את כל ההבדל, יש סופרים דגולים כמו אסימוב לדוגמא שכבר אמרו שאפשר להוציא סיפור/ שיר מכל דבר שרואים או עושים, זו נקודת מבט. לכן אני לא יכולה לקבל את הביקורת הזו, אלא אם כן היית מדברת על סגנון הכתיבה או המבנה של השיר, מבינה למה אני מתכוונת?

01/07/2013 12:05

נכון,כשאני אומרת חייב להיות הכי טוב אני מתכוונת לכל החרוזים למבנה השיר,נכון את צודקת,אבל הסיפורים של אסימוב הם לא על סימנייה או מסטיק,על רובוטים אם אני זוכרת נכון,מדע בדיוני,אבל יש כאן אנשים שפשוט לא כותבים טוב(לא מדברת על השיר הזה ספציפית או על הכותבת כי היא כותבת ממש טוב בכללי)והם נעלבים אם אומרים להם משהו.

01/07/2013 12:16

ויש הרבה שירים שאפשר לכתוב לא מהלב,אני לא אומרת שזה טוב אבל אמן אמיתי מרגיש למשל שיר עצוב גם אם הוא לא במשבר.
אם אתה מאומן אפשר לכתוב בקלות גם בלי לב,לא חושבת שזה טוב אבל אפשר בהחלט

01/07/2013 12:18

: אנדריאנה אל תגיבי יותר , כי יפה אנשים שעוברים דברים קשים ביום יום , והדרך לפרוק את זה היא לכתוב הכל , ודבר שני אני מרגישה שהיא עשתה את זה מהלב שככה שיר נולד , וגם את פגעת בי , נתת לי תחושה שאף אחד לא יבין ולא יבין על מה אני מדברת , אף אחד לא משורר גדול אפילו אני לא, ואני מודה . פשוט אני חושבת שדבר שבא מהלב ומהמקום שלך זה דבר מאוד מאוד יפה אין מילים להסביר את הדבר הזה . ופה היא באמת פרקה את כל מה שהיא מרגישה , ואני לא חושבת שזה מטומטם לבכות על סימניה.

09/01/2014 07:34

יש פה

09/01/2014 07:34

אנשים שעוברים דברים קשים ביום יום , והדרך לפרוק את זה היא לכתוב הכל , ודבר שני אני מרגישה שהיא עשתה את זה מהלב שככה שיר נולד , וגם את פגעת בי , נתת לי תחושה שאף אחד לא יבין ולא יבין על מה אני מדברת , אף אחד לא משורר גדול אפילו אני לא, ואני מודה . פשוט אני חושבת שדבר שבא מהלב ומהמקום שלך זה דבר מאוד מאוד יפה אין מילים להסביר את הדבר הזה . ופה היא באמת פרקה את כל מה שהיא מרגישה , ואני לא חושבת שזה מטומטם לבכות על סימניה.

09/01/2014 07:35
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך