אילו יכולתי להגיד לך כמה אני אוהבת אותך, זה מה שהייתי אומרת לך

PurplePie 12/08/2015 629 צפיות אין תגובות
~

אתה זוכר כשקראתי לך לגינה? אבל לא באת בסוף משום שלא היה לך כוח?
כל הזמן הזה שלא היית, חשבתי עלייך. בגלל זה הסתובבתי גם כל הזמן כשהוא אמר לי שהגעת, כי באמת קיוויתי שתבוא ושאוכל להסתכל עלייך כל הלילה.
אתה זוכר כשישבנו באותו כיסא ושיחקנו ביחד ברמי וניצחנו? כמובן בזכות אחיך.. אבל בכל זאת, ניצחנו, וזה היה כל כך כייף לראות את החיוך הדבילי והחמוד שלך.
הרגשתי כל כך מוערכת אחריי שהסכמת איתי בצחקוקים על זה שאני "הכי טובה" ברמי,
והרגשתי גם את הברך שלך, אז חשבתי שאני נראית מסמיקה.
זוכר שבלגנתי לך את השיער? באותו היום הזה שחברה שלי הביאה לך מסרק לפוני במתנה?
אתה זוכר כמה צחקתי עלייך? אבל הכל היה מאהבה.
אני זוכרת שצחקת על זה שבלגנתי את שלך ואז בלגנת את שלי, גם אני צחקתי.
האמת היא, שאף פעם לא ידעתי אם אתה מחבב אותי באמת עד הפעם ההיא שטיילנו ביחד, לבד לגמריי. הודתי בפנייך שאתה מוצא חן בעיניי. ואמרת שגם אני בעינייך! אבל, שנינו ידענו שזה לא יילך. לא רצינו לתת למרחק לשבור אותנו.
הרגשתי כאילו אני המאהבת שלך, אני עדיין מרגישה כמאהבת, ההרגשה מדהימה.
באותו הזמן שטיילנו ודיברנו על האקס, ועל "איך לדבר איתו" כשבעצם בכלל הנושא לא עניין אותי,
הדבר היחידי שרציתי לעשות הוא רק להניח את ראשי על הכתף שלך, ולהיות חבוקה בזרועותייך.
אתה זוכר שהתכוונת ללכת לחבר'ה ואני התכוונתי ללכת לבית, שיתפצלו דרכינו, מה שלא רציתי,
פתאום פשוט עלה לנו עוד נושא שיחה וחזרנו אחורה וישבנו על המדרגות, דיברנו שם עד שהחבר'ה חיפשו אותנו ומצאו אותנו שם. צחקנו כל כך הרבה.
זוכר שנסענו לכנרת? אין מצב שלא תזכור, זה קרה רק לפניי יומיים!
היום אחריי, היה הכי מואר בחיים שלי! הרגשתי כל כך אהובה, הרגשתי כל כך בטוחה, אתה נתת לי את ההרגשה הזו! הרגשתי כל כך מאוהבת בך! לא הרגשתי, אני עדיין מרגישה! אני מאוהבת בך! אני רוצה אותך!
אני זוכרת שלקחנו אוטובוס חזרה לבית, ושנינו ישבנו מאחורה, ולמרות שאמרו לנו להתרחק, לקחת סיכון! נתת לי להשים את ראשי על הכתף שלך!
להחזיק את היד שלך.
הבטנו ביחד בעננים ואמרנו מה הצורות שלהם.
כשהגענו לבית, הופרדנו.
רציתי לתת לך נשיקה לפניי שאני נוסעת לבית שלי,
לא הספקתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך