אתה

veronico 19/07/2016 779 צפיות 3 תגובות

אתה היחיד שמחזיק אותי על הרגליים. אתה היחיד שרוצה למות לפניי. אני לא יודעת כמה כאב אתה נושא עימך, אבל למרות הכל, אתה נלחם למעני, שוב ושוב, בלי להפסיק.
אתה מחבק אותי חזק, עוטף אותי בזרועותייך ונותן לי ביטחון, נותן לי אהבה, נותן לי את כך עולמך.
העיניים שלך לא פוחדות לדמוע מולי, ואתה לא מפחד לצעוק לידי את כל מה שעשית למעני.
אני יודעת, אתה לא כועס עליי, אתה כועס על כל אדם שרצה לפגוע בי אי פעם.
אתה רוצה אותי לצידך, ואני כמו פרח ורד עדין, עוטפת אותך בניחוחותיי.
אתה לא רוצה לראות את הפרח משתמש בקוצים שעליו. אתה פוחד שהם יישברו באחיזת הברזל שמאיימת עליו מדי פעם.
אתה רוצה שעצמותייך ישברו מאשר שהעלים שלי ינבלו. אתה רוצה לתת לי מים ואור כדי שאמשיך לפרוח.
אבל אתה חייב להבין, שיום יבוא ואני אגן גם עלייך. גם אם הגבעול שלי יישבר.


תגובות (3)

וואו. פשוט וואו.
אני מבינה אותך לגמרי, גם לי יש משהו דומה (רק עם בת זוג) אני רוצה שיהיה לה הכי טוב שבעולם ומוכנה לעשות הכל בשביל זה, אך היא חושבת שאין סיבה שאעזור לה, אינני מסכימה עמה..
כתיבה יפיפייה, רהוטה, ייחודית ומסקרנת, אהבתי מאוד!!!

19/07/2016 17:28

    תודה רבה! וכן, אני מבינה אותך לגמרי… דבר זה די שכיח בחיי זוגיות ובחברות אמת…

    19/07/2016 18:17

מהמםם

19/07/2016 18:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך