מלאך ספיר
תגיבו בבקשה!

בגדיה קרועים והיא יחפה אבל אני אוהב אותה.

מלאך ספיר 14/04/2014 667 צפיות 10 תגובות
תגיבו בבקשה!

בגדיה קרועים והיא יחפה
אבל אני אוהב את האופי שלה.
ענייה כחולות
חסרות הבעה
אבל זאת רק דעה פשוטה.

היא נסיכה ואני רק משרת.
למרות שנראה ההפך, השעון מתקתק.
היא עומדת יחפה בכנסיה וענייה מחליפות צבעים.
ואני רק בוכה ורוצה להראות את האהבה שלי מבפנים.

גופה עדין כפרח מרנין
שערה כשמש עדין.
צחוקה כקול פעמונים
וראשה תמיד בעננים.

היא הכל בשבילי,אותה אני אוהב.
אני אפילו לא יכול אותה סתם לחבב.
היא יפה היא מלאך היא הכל.
אבל אני רק ציירתי אותה… במכחול.


תגובות (10)

איך זה? אני השתדלתי!

14/04/2014 08:48

בס"ד
אני מצטערת, אני לא מבינה בשירים מהסוג הזה.
כתבתי ניחוש של תיאור עליך, לכי תסתכלי…

14/04/2014 08:51

ראיתי

14/04/2014 08:52

*חסרות הבעה
אוי זה דווקא ממש חמוד! כתיבה יפה =]

14/04/2014 09:05

שלום, מלאך ספיר.
אני מודעת שהתעצבנת עליי בפעם הקודמת (ללא כוונה, אם יורשה לי לומר) אז אני אשתדל לעדן את הדברים שלי כמה שאפשר כי אני באה לעזור.
הבית הראשון: היא סבירה מאוד. לא כל החרוזים בבית הראשון תקינים. חרוז מכיל שתי אותיות זהות בסוף המילה, לא אחת! ולכך "יחפה" ו-"אותה" הן לא חרוז טוב כל כך, מה שהופך את הבית עצמו ללא מושלם מבחינת תקינות. רואים שהוא מתרכז רק בעיניה שגורמות לו להתאהב בה. הייתי מוסיפה תיאור נוסף של גופה (למשל צבע שערה ועורה) שהיה מוסיף. הייתי מוסיפה עוד תיאורים על האהבה שלו אליה.
הבית השני: בבית השני יש קצת ניגודיות. מהעומק שהיה לאיש הזה הוא נהפך לרדוד נורא ורק בגלל שהיא "יפה" הוא רוצה לכבוש אותה. הניגודיות בכלל לא במקום ומרגישים שזה נמצא שם רק בגלל שלא היה לך רעיון אחר.
החרוזים בשיר לא טובים בכלל. אני לא מבינה למה את חושבת ש-"משרת" ו-"מתקתק" מתחרזים. רק כי זה נשמע לך דומה בצליל המילה?!
ממש לא. מראה על חובבניות.
גם בשורה הראשונה: אין שורה שמקבילה לה מבחינת חרוזים. אם את התכוונת שהחרוז הוא "יפה" ו-"אותה" היית צריכה לפחות להפריד את השורות (דבר שגם לו הייתי מעירה לך שהשורה הראשונה יותר מידי קצרה).
בית שלישי: החרוזים לא כל כך טובים בשורה הראשונה והשנייה (כמו השערתי קודם. צריך שתי אותיות לחרוז טוב. אז "אוהב" ו-"לחבב" לא חרוזים מושלמים וטובים.) אותו דבר בשתי השורות האחרונות. "הכל" ו-"מכחול" לא חרוזים ממש טובים ומבחינה תקנית זו השורה הכי פחות טובה שהייתה לך.
השורה האחרונה הייתה מפתיע ודיי טובה. שוב, הצד התקני הרס אותה לגמרי.
תודה,
ביקורת בונה בע"מ.

14/04/2014 10:22

אוי סוף עצוב באמת אבל שיר יפה מאוד

14/04/2014 11:03

אני חושבת שזה שיר די מתוק:) הרעיון ממש חמוד.
נ.ב אני מציעה לך לקחת את הביקורות שקיבלת למקום הטוב ביותר ולנסות לצמוח איתן.

14/04/2014 17:31

תודה ולא נעלבתי ביקורת בונה… חחח…

21/04/2014 13:29

זה ממש יפה!

21/04/2014 16:57

תיקנתי

03/06/2014 21:35
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך