AS
שיר מומצא לחלוטין. נכתב כשיר סונטה. מקווה שהוא מספיק טוב. קריאה נעימה AS

חץ מתוק

AS 30/12/2015 920 צפיות 13 תגובות
שיר מומצא לחלוטין. נכתב כשיר סונטה. מקווה שהוא מספיק טוב. קריאה נעימה AS

חץ מתוק/ AS

בלילה הזה חשפתי את סודי בפני לבי,
חשתי את אהבתי נִדֶפֵת כפִיק נִידַף,
תהיתי מדוע אינני הנרדף?
האם יוּעַדֵתִי זאת להחביא?

ובלבי שוכן כעת שיח דומדמניות שקוף,
האם לבכות, לערוף דמעה, ולהמתין ליום האסיפה?
אך נפשי החרוצה ידעה כי לכל מכה תרופה,
ופיללה שהוא יירט חץ מתוק אל שיחה הנגוף.

נפשי ידעה כי זו הדרך לפתרון,
אך לבי ידע כי זה אינו האופן לרפא,
ואילו נפשי חמדה בחצו המתוק של ה"מרפא".

חץ מתוק, ריפוי שקרי, הינם בגדר חיסרון,
חץ מתוק, ריפוי שקרי, הם רק אשליות,
חץ מתוק יסלף את הסיבה לצמיחת הדומדמניות.


תגובות (13)

זה שיר ממוצע זה? נשמע כמו משהו שילדים בעתיד ילמדו בשיעורי ספרות. זה יותר מידיי טוב מכדי להיות באתר הזה

30/12/2015 15:07
    AS AS

    התכוונתי לזה שהמצאתי אותו. חחח אבל תודה רבה על המילים החמות. מעריך את זה מאוד! תודה רבה!

    30/12/2015 15:21

שיר ברמה ממש גבוהה של משורר אמיתי

30/12/2015 15:20

אהבתי את הדימויים, והשפה

30/12/2015 16:27

שיר מושלם בשפה גבוהה.
כבר אמרתי לך כמה אהבתי את השיר הזה עוד כשהוא היה רק 4 שורות חח(:
+5 כמובן.

30/12/2015 20:37
AS AS

תודה רבה לכולם! באמת זה לא מובן מ-אליו! :)

30/12/2015 20:55

אהבתי מאוד. פילוסופי משהו כמו מחזה של שייקספיר. נוגע, שפה מקסימה, דימויים נעימים ומעניינים. התנסחת בצורה רומנטית ויפה. ישר כוח

31/12/2015 14:12
    AS AS

    תודה רבה! היה חשוב לשמוע על החוויה של הקורא בשירה. השקעתי בשיר רבות ואת כל נשמתי כדי להגיע לתוצר שהגעתי. שמח מאוד לשמוע!

    31/12/2015 19:31

מצדדת באוליב. אתה יודע להתנסח בצורה מאד פואטית ויפה, והדימויים שלך תמיד מעניינים. הרגשתי את הרגשות ואת הלבטים וההרהורים בצורה מאד חזקה ומהדהדת. הרגשתי יצרים חזקים. מאד מאד אהבתי, אתה כותב בצורה נפלאה שמשאירה מקום מרווח לפרשנויות שבהחלט מתרוצצות כעת בראשי. הרגשתי כאילו אני קוראת מחזה של שייקספיר; להיות או לא להיות? זו השאלה.
שיר יפה מאד.

31/12/2015 19:17
    AS AS

    חיממת לי את הלב באמת! כל המלים החמות רק מראות לי שהשקעתי השתלמה!
    אני שמח מאוד שהשיר העניק לך חוויה שאפילו אני לא חשבתי עליה בכתיבה. זאת הייתה במטרה שלי מלכתחילה וזה משמח אותי מאוד לשמוע שהצלחתי. תודה רבה רבה! לא מובן מאליו.

    31/12/2015 19:34

אני משוטטת לי באתר, דמעות רוחצות את פניי, והינה מצאתי לי סיבה. סיבה להתגבר על יצריי, סיבה למחות את דמעותיי. איי אס, ריגשת אותי בכתיבתך השופעת. קראתי עוד אודותייך, והגעתי למסקנה אחת: אתה מוכרח להיות אדם מדהים. ולא תדהים רק ילדה בודדה אחת, אלא אלפים. שלא תעז לפקפק בעתידך, מפני שהוא עוד יאיר לך פנים. מי ידע שאנשים כמותך קיימים?
הבנתי שאתה אוהד נלהב של פנטזיה, גם אני כזו. אומנם לא כתבתי הרבה פנטזיה לאתר, אך הסיבה היא שרוב הפנטזיות שאני תווה הן עלובות עד דמעות. אומר לך כך, אל תזנח את הכתיבה, ולא למענך, למען אחרים. מגיע להם לקרוא את יצירותייך, ולפעור את פיהם כמותי. המשך כך.
מודה לך מקרב לב על ששימחת אותי, אליס

29/01/2016 20:16
    AS AS

    ???? (מרגיש נבוך) תודה רבה רבה באמת שזה ההקפיץ לי בכמה רמות את הרגשתי בנוגע לכתבתי. ריגש אותי מאוד לשמוע מילים חמות כל כך על יצירותיי. אני בעצמי לא העלתי בדעתי שהם יכולים לעודד קורא או אדם מסוים ובכלל לענג את קריאתם של קוראיי. תמיד העלתי וכתבתי בשביל הנאתי והנעמת זמניי הריקים. אני מאוד שמח לשמוע, מאוד!, שהשירים הצליחו לעודד ולהרים לאדם או לחילופין קורא את מצב רוחו.
    הרגשתי שאני מאבד את עצמי בכתיבה וקוראים לא מגיבים כמו שהגיבו קודם לכן, ואת הצלחת לעודד אותי מאוד!
    שמח שהצלחתי לעודד אותך גם כן זאת הייתה המטרה שלי מלכתחילה- לשמוע על הנאתו של הקורא בעת קריאת יצירותיי. שמח שצלחתי זאת!
    שוב תודה רבה! ????☺

    29/01/2016 20:42

תהנה מתשואתיי, אתה ראוי להן

31/01/2016 21:19
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך