mad as a hatter
yours truly:the mad hatter

מעולם לא נפלתי לתוך האהבה

mad as a hatter 03/05/2015 615 צפיות 4 תגובות
yours truly:the mad hatter

אף פעם לא הייתי מאוהב.
היש מי שיספר לי איך אמורים להרגיש?
פרפרים לא עופפו בבטני,
האם זה אומר שאני, איני איש?

מעולם לא פגשתי בסוג האדם,
שהסתכל ב"היא" ולא נפל על ברכיו.
אך פגשתי כבר ב"היא" וגם ב"הוא",
ולא הצלחתי להגיע לעומקי רגשותיו.

מעולם לא הרגשתי בדבר המופלא,
ששיטה כה רבים לפניי.
האם אזכה במרעיד הלבבות הנורא?
מה יהיו תופעות הלוואי?

מעולם לא נפלתי לתוך בור האהבה.
בעקבות שום ארנב לבנבן לא קפצתי.
אני תוהה, האם יש שם מישהו בשבילי,
האם אזכה לומר שבאמת, בשיא הכנות טבעתי?


תגובות (4)

ואו. ריגשת אותי. מדהים בעיני.

03/05/2015 20:04

אל תחפשי זה יגיע בסופו של דבר, תחיי את החיים שלך ותהני בכל רגע ורגע ובסוף דווקא כשתפסיקי לחפש אותו, דווקא ברגע הזה הוא יגיע אלייך ויכול להיות שבהתחלה אפילו לא תשימי לב לזה או שכן, אבל הוא יגיע ותהיי מאושרת.
לגבי איך מרגישים, אממ איך נתאר את זה… , זאת הרגשה חמימה בפנים, שמחה, אושר, פרפרים אפשר להגיד, צמרמורות נעימות, יש עוד המון תיאורים ואי אפשר ממש לתאר ההרגשה המופלאה הזאת.
אני לא ישלה אותך ואני חייבת להוסיף, אהבה היא גם דבר כואב מאוד, דבר שמסוגל לשרוף את הבנאדם באש(תאורתית, לא באמת).
אני יסכם את דבריי אהבה היא דבר מופלא, אבל כשהיא תגיע רק תזהרי.
אני מאחלת לך שתחווי אהבה טובה, שתדעי גם להיזהר ושלא תפגעי כמוני וכמו עוד מלא בנות.
לגסי הכתיבה ריגשת אותי ברמות והזכרת לי את עצמי לפני שהתאהבתי ונפגעתי.
ודרך אגב אני לא בא עכשיו להפחיד אותך לגבי העיניין אני אומרת לך על שני החלקים כדי שתדעי להיזהר ולא תופתעי.

03/05/2015 22:25

    אני לא מחפשת אותה, זה פשוט דבר שקורה ואני מודעת לזה.
    הבעיה היא שאנשים שונים כל הזמן מנסים להוביל אותי לתוכה ולא הרגשתי דבר, ואני מתחילה להתייאש מעצמי.
    אני יודעת שהיא כואבת, ויכולה להיות נוראה ומופלאה בו בזמן. זה הקטע! לדעתי האישית, אהבה היא אחת ההרפתקאות הגדולות בחייו של אדם, ואני רואה אותה בכל מקום, ואני שומעת עליה בכל מקום, ומספרים לי עליה, מקריאים לי שירים עליה, אדם לא יכול לא להיות מסוקרן אחרי כל זה.
    החברה הישראלית כופה עלייך את כל ה"חברויות" האלה שלא באמת שוות משהו ולרוב אין בהן אפילו רגש אמיתי, לפחות לא בגיל שלי (15).
    לא היה לי חבר, והיו לא אפשרויות רבות, כי פשוט לא אהבתי או אפילו חיבבתי אף אחד מהם. ואני לא רוצה להיכנע לכל מה שהחברה מציגה לי, אבל אני רוצה להתאהב.
    אני רוצה משהו שונה קצת בחיים המשעממים שלי, ואני רוצה הרפתקה חדשה.

    05/05/2015 20:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך