Chen_Carolyn
בחור מדהים שהצליח לגמרי לבלבל אותי כל זמן שהותי בכריתים, כבר שבוע שהסתכלתי עליו ועקבתי אחריו ממש הרבה זמן עם מספר חברות שניסו לעזור לי להתחיל לדבר איתו, בסופו של דבר ידעתי שעם כל העזרה מתי שתתחיל איזושהי שיחה בנינו היא תהיה יוזמה שלי וכך קרה, איך שהתחלתי לדבר איתו החיוך שלו נעשה לגדול במיוחד ודיברנו בערך 4 שעות בלילה טיילנו על שפת הים והוא אמר שאת הבריכה הוא לא אוהב ושהוא שחיין בים, היה לי ממש כיף ונעצבתי שידעתי שלא נפגש לעולם למרות שהקשר נשמר בווצאפ ובאינסטגרם, תודה למי שקרה וחווה את דעתו, אוהבת - הא וכן זה שיר ראשון חחחחחח אז תהיו נחמדים !!

מרחק יבשתי

Chen_Carolyn 10/09/2014 736 צפיות 3 תגובות
בחור מדהים שהצליח לגמרי לבלבל אותי כל זמן שהותי בכריתים, כבר שבוע שהסתכלתי עליו ועקבתי אחריו ממש הרבה זמן עם מספר חברות שניסו לעזור לי להתחיל לדבר איתו, בסופו של דבר ידעתי שעם כל העזרה מתי שתתחיל איזושהי שיחה בנינו היא תהיה יוזמה שלי וכך קרה, איך שהתחלתי לדבר איתו החיוך שלו נעשה לגדול במיוחד ודיברנו בערך 4 שעות בלילה טיילנו על שפת הים והוא אמר שאת הבריכה הוא לא אוהב ושהוא שחיין בים, היה לי ממש כיף ונעצבתי שידעתי שלא נפגש לעולם למרות שהקשר נשמר בווצאפ ובאינסטגרם, תודה למי שקרה וחווה את דעתו, אוהבת - הא וכן זה שיר ראשון חחחחחח אז תהיו נחמדים !!

ואז ראיתי אותו, כן ראיתי אותו,
את הבחור הזה שסובב לי את כל הראש.
הבחור הזה שגרם לכל חלק וחלק בגוף שלי להתרגש כמו ילדה קטנה,
וההתנהגות שלו שעוררה בי הערצה גדולה,
איזה בחור, איזה בחור.

בחור גבוה, משכמו ומעלה,
רציתי אליו לגשת, אך הפחד הוא זה שניצח.

חלפו הימים והזמן עוד מעט ונגמר,
ידעתי שבעוד זמן קצר לא אראה אותו שוב לעולם,
החלטתי לנסות אחת ולתמיד, ואל הבחור היפיפייה ניגשתי בעצמי.

הביטחון עלה יחד עם חיוכו המקסים,
הרגשתי ממש ממש בעננים,
ידעתי שאת מי שתגנוב את ליבו,
תזכה לדבר הנאה מכל.
טיילנו מעט על שפת הים שאותו הוא נורא אוהב,
אותו הים שיפריד בנינו כאשר נחזור לארצנו.
כחול הים,
כמו אותן העיניים שכבשו את לבי.
נפרדנו לשלום לאחר כשעה,
היה כיף, היה נחמד
אבל ידעתי שכבר לא אזכה לראותו עוד
לעולם.


תגובות (3)

תיקון למעלה הייתי אמורה למחוק את "שאת"

10/09/2014 18:46

תגובות פליז

10/09/2014 19:18

תגובות

11/09/2014 12:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך