רציף ארבע

Galoosh 06/07/2014 539 צפיות תגובה אחת

כשאחר יגלה אותך יושבת על המדרגות של רציף ארבע,.
כשאחר ייתן לך ז'קט מסורבל ותגידי שלא קר לך.
כשאחר יראה אותך גדלה בשנייה וינשק אותך על הצוואר.
כשאחר יחבק אותך מאחור ויגיד לך שאין כמוך ותשיבי לו בחזרה.
כשאחר יעלה איתך על מתקן בלונה פארק ולא יפסיק לצרוח ותגידי שלא היה מפחיד בכלל.
כשאחר יאהב אותך, באופן שונה משלי.
כשאחר יטעם את פיך המתוק.
כשאחר ישב איתך ולא תפסיקו לצחוק.
כשאחר יסתכל לך בעיניים ויבין את כל מה שיש לך לומר ואז שניכם תחייכו.
כשאחר יבחין שאת מסתנוורת וייתן לך את משקפיי השמש שלו, ויסתדר כשהשמש תחדור לעיניו. כשאחר יגע בשערך ויסיט אותו הצידה כדי לראות את העיניים היפות שלך.
כשאחר יקרא בשמך ותסתובבי אליו בחיבה ובמבט מקסים וידידותי, שונה מהאחרים.
כשאחר יאמר לך שהוא אוהב אותך ותגידי לו שאת אוהבת אותו, בחזרה.
כשאחר יהווה לך תחליף לכל דבר שקיים ושעוד לא הומצא.
כשתביני שאני הייתי סתם עוד אחד ותזרקי אותי לפחי הזבל, ושם אמצא אהבה קצת אחרת.
כשתדעי שבין חתולי הרחוב מצאתי מישהי כמוני, שאוהבת אותי כמו שאני אותה.
כשלא תצטערי. כשתשמחי בשבילי. אבל אני לא אהיה מאושר כמו איתך.


תגובות (1)

1. "כשאחר יגלה אותך יושבת על המדרגות של רציף ארבע,."=תחליטי אם אמור להיות פסיק או נקודה.
2. אני היחידה שהמשפט "יטעם את פיך המתוק" מעלה בך תגובה של ספק גועל ספק הטרדה? נו, כנראה אני האהבהפובית היחידה.
3. אם הרעיון היה לרדת כל שורה במילה "כשאחר", אז פספסת "כשאחר" אחד.

מלבד אלה, זה נחמד ויפה.

אני יודעת שזה סיפור ישן וכל זה, אבל כשכתבת שיש כאלה שכותבים לך לא לפרוש אבל לא מגיבים לך, הבנתי שאת מדברת עליי והרגשתי כל כך רע ולא נעים שהחלטתי להגיב לך על כל סיפור שאין בו תגובות עד העמוד השלישי (כי אמרת שפעם כתבת פחות טוב, ואין טעם להעיר לך על דברים שכבר למדת. אה, וכי יש לך מלא סיפורים ואני עצלנית ><) למרות שהם ישנים.
ובאמת שאני מצטערת.

20/08/2014 12:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך