וואן דיירקשן
לכבוד יום העצמאות!!

גבורה- ליום העצמאות

וואן דיירקשן 09/04/2013 1235 צפיות תגובה אחת
לכבוד יום העצמאות!!

גבורה-
לכל אחד יש גיבור, גיבור יכול להיות דמות מ-ספר, שחקן, זמר.
אבל מה שאינינו יודעים הוא שבכל אחד מאיתנו חבוי גיבור קטן,
לכל אחד יש פחדים, אבל הגיבור שבתוכנו יכול להצליח לגבור על הפחדים.
איננו יודעים איך נראה הגיבור שבתוכנו,
אולי לבוש בחליפה אדומה בעלת גלימה ארוכה או שאולי לבוש בבגדי חלל או צייד.
הגיבור הקטן שחבוי בנו, הוא בעצם אנחנו, הוא כל אחד מאיתנו.
אנחנו מבטאים את הגיבור הקטן הזה, בך שאנחנו פשוט- אנחנו.
גבורה היא לא רק דמות בתוכנו,
היא יכולה להתבטא בדברים הכי קטנים אבל הכי קרובים אלינו, לפעמים אנחנו לא מבינים מהי גבורה, כי לא ראינו אותה אך אנחנו רואים ״גיבורים״ בכל יום!
כאשר אנחנו הולכים ברחוב, אנשים רבים שאנחנו רואים, רובם גיבורים, לכל אחד מהם היו חוויות ופחדים שאותו האדם ששינה אחת עברנו לידו, חווה והצליח להתגבר!
חיילים הם גיבורים! לכל חייל, אומנם, תפקיד שונה, אך לכולם מטרה אחת, להגן על המדינה! שרבים לפנינו, הסיגו בשביל שלכל יהודי יהיה בית, במקום שלו! במקום שנלחמו עליו!
בנוסף, רבים מאיתנו, רואים את הורני כגיבורים בעצמם! הם הצליחו להביא ילד לעולם ולגדל אותו! אין בית ספר שילמד את ההורים שלנו, איך להיות הורים!
הורנו מביאים אוכל הבייתה- הורינו הם גיבורים!
לבסוף, בעברנו הקרוב, היו גם גיבורים, הגיבורים האלה הם שישה מיליון היהודים ניספו בשואה, וכמובן המעטים שהצליחו לברוח, המעטים שהגיעו לארץ הקודש, המעטים שבזכותם הצלחנו להגיע עד הלום.
ההיהודים בשואה, הם גיבורים!
הם הצליחו לראות במו ענייהם אנשים מתים, ולא לומר מילה.
הם הצליחו לראות סבל של בני משפחה, ועדיין לרצות בחייהם, וכמובן לתת לחיים עוד טעם מתוק קטן, ובלתי נראה כמעט!
המעטים שהצליחו לברוח מהשואה, הם גיבורים!
לכל אחד מהם סיפור שונה, אך המשותף לכולם, זה שהם הצליחו להפוך ב-70 שנה בלבד, לעם שלם! עם חזק! עם שיש לו מדינה, שהם הצליחו לעשות! הם וילדיהם נלחמו על השטח, שכיום נקרא, ארץ ישראל!
השטחים לא רחבים, אך אין משהו בעולם שלא מכיר אותנו ואת הסיפור שלנו.
אנחנו נלחמנו על מה שיש לנו, לא השתמשנו ולו לרגע אחד בגנבה של שטחים! הצלחנו לכבוש ולהפוך לעם חזר, מוכר, ולבסוף, עם שאף אחד לא מצליח לגבור עליו.
עוד מעט 65 שנים לקיומה של מדינת ישראל.
65 שנים, בהם הצלחנו לפתח ולשמור את הארץ שלנו.
65 שנים, בהם עברנו מילחמות, קללות ואנשים שלא רוצים בקיומנו, אך 65 שנה עברו, ואנחנו עדיין באותו המקום!
ונמשיך להיות, להילחם ולרצות להיות פה!
מסביבנו אולי כל שונאינו, אך כל עוד נשאר ביחד, אף אחד לא יעמוד בדרכנו!


תגובות (1)

יפה מאוד אהבתי מאוד מאוד
אוהבת שרית

09/04/2013 23:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך