חג פורים שמח ומבדח

בקי 13/03/2014 812 צפיות 6 תגובות

לכל חברותי וחברי הצעירים והמקסימים אני מאחלת "פורים שמח" יש לכולכם הזדמנות להתחפש למה שאתם הייתם רוצים לעטות מסכה זה במהלכה של כל השנה כולה.

לא פלא שהשיר אומר "מדוע לא יבוא פורים פעמיים בשבוע" חחחח

מאחר והוא מגיע פעם בשנה אז תתחפשו תהנו ותאכלו המון המון אזני המן זה כל כך טעים : יאמי"

אם תשאלו אותי למה התחפשתי אז אשיב לכם כי התחפשתי לאדם , התחפשתי לאדם טוב , מבין נפש הזולת וככל השנה כולה יש לי אוזן קשבת למחסורו של הבודד, הערירי וכמובן לילד רעב וסובל.

אמנם יום המעשים הטובים כבר חלף אך אפשר לעשות מעשים טובים כל השנה כולה, תנסו כי הנתינה היא זו שמביאה את הסיפוק , "הצלחנו לעזור ולו לאדם אחד, יששששששששש"

חג שמח ממני באהבה בקי ♥♥


תגובות (6)

זה נקרא נורא-נורא מאולץ. אולי השפה גבוהה, אבל הפיסוק לקוי, והשפה גבוהה מידי. יש מילים שאני לא מבינה, ואני בדרך כלל יודעת את רוב המילים הגבוהות. הן גם ממוקמות בצורה כזאת ש… לא יודעת איך להסביר. אבל זה מרגיש לא ממש מתאים.
תנסי לכתוב בצורה יותר זורמת, משהו שמתאים יותר לילדים ולנוער. כי לא כולם יודעים את כל המילים האלו, וחבל שהם לא יוכלו להנות מהסיפורים שלך.
אבל מה שבאמת הכי הפריע לי היה הפיסוק. אין כמעט בכלל פיסוק, וכשיש, והוא לא ממש במקומות הנכונים.
וה"ישששששש" בסוף, אז זה בכלל לא היה מתאים. בכלל, כשכותבים, לא עושים יותר אותיות ממה שצריכים במילה. אפשר סימני קריאה (לא יותר מידי, כי אז זה נקרא מוגזם) וסימני שאלה, אבל לא להאריך את המילה עצמה עם אותה אות הרבה פעמים.

מקווה שלא נפגעת… זה רק בשביל לעזור.
א.מ.ש.

13/03/2014 10:10

חג פורים שמח, בקי!! אני מקווה שכולנו נהנה בחג הזה!

13/03/2014 10:51

בקי היום לא פורים היום תענית אסתר

13/03/2014 10:58

תודה תודה תודה לכל המתוקות על התגובות שמשמחות אותי מאד ♥

13/03/2014 17:14

לתולעת הסיפורים חג שמח ותודה כי הגבת ממני באהבה בקי ♥

13/03/2014 17:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך