בקי
הנתינה היא סיפוק אדיר !!!!!!!!!!!!!!!!!!

ט"ו בשבט חג לאילנות

בקי 01/02/2015 714 צפיות אין תגובות
הנתינה היא סיפוק אדיר !!!!!!!!!!!!!!!!!!

ט"ו בשבט כבר בפתח ניצב ממתין בקוצר רוח ליום רביעי ואז נחגוג אותו בנטיעות בכל רחבי הארץ בשירים יפים שהולחנו לכבודו וכמובן נאכל פירות יבשים כי מה טעים יותר מפירות יבשים
פיצוחים למיניהם ועוד כהנה וכהנה ממתקים.

אני מבקשת לספר לכם סיפור אישי שקרה לי בט"ו בשבט לפני שנים אחדות.

יום לפני החג הלכתי לקנות את הפיצוחים והפירות היבשים כאשר הגיע תורי קניתי את מה שאני אוהבת ורגע לפני שעזבתי את הפיצוצייה ראיתי אמא צעירה עם ילדה קטנטנה לא עומדת בתור אלא רק מסתכלת כל אחד מה שקונה.

התחלתי ללכת לדרכי אך התמונה של האמא ובתה הקטנה נחרטה בראשי הסתובבתי וראיתי שהיא עדיין באותו מקום ומלטפת את התלתלים הזהובים של הילדה היפהפייה.

נמלכתי בדעתי מה לעשות האם לחזור אליה ? האם לשאול אותה לשלומה ? זה ברור כשמש שידה אינה משיגה לקנות ולו שקית קטנטנה של פיצוחים לכבוד החג.

לאחר דקות אחדות חזרתי אליה , ליטפתי את התלתלים הזהובים של הילדונת המתוקה וחרש שאלתי את אמה "האם תאפשרי לי להגיש לילדה משהו שהיא אוהבת"??

דמעות ניגרות מהאם הצעירה והיא השיבה בהנהון ראשה לאות הסכמתה.

פתחתי את ארנקי ושלפתי ממנו שטר אמרתי לה בלחש תקני כל מה שאתן אוהבות ושיהיה לכן חג אילנות שמח.

ההרגשה שחשתי הייתה עילאית להגיש שי קטנטן לאמא צעירה ולילדה היפהפייה .מיהרתי לביתי וזה נשאר הסוד שלי עד להיום שאני מגלה אותו לכם יוצרות ויוצרים חביבים.

חג אילנות שמח ממני בקי ♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך