בקי


ושמחת בחגיך והיית אך שמח♥♥♥

שמחת תורה

בקי 08/10/2012 814 צפיות אין תגובות


ושמחת בחגיך והיית אך שמח♥♥♥

חג הסוכות הוא חג אשר מאחד את בני המשפחה יחד עם אורחים רבים יחדיו לשבת בסוכה להינות ולספר בשבחה של התורה.

בשמיני של חג הסוכות סוגר את החג הנפלא הזה "שמחת תורה".

"שמחת תורה" זה החג הכי שמח הכי מיוחד מכל החגים.

כשמו כן הוא שמחת תורה כולנו שמחים עם התורה שמחים בהיותינו יהודים בארצנו ארץ ישראל ובנוסף לכך כשכולנו מבלים יחדיו זו שמחה עילאית מאין כמוה.

הייתי אומרת כי האושפיזין אשר אנו מאחרים במהלך כל חג הסוכות הן אושפיזין שלנו הן המשפחה שלנו הן החברים שלנו הן מי שאנחנו אוהבים לאהוב וכמובן התורה כאילו מקשרת בין כולנו וזו גדולתו של החג הנפלא "שמחת תורה".

אני רוצה לומר כאן משהו אישי : אם ניתן היה לבקש מבורא עולם לארח ולו אושפיזין אחד במי הייתי בוחרת הייתי בוחרת בהורי זיכרם לברכה אותם הייתי מארחת בשמחה שאין אפשרות לתארה אך מאחר ואין אפשרות כזו זו בקשה שלא ניתנת להגשמה אזי הייתי מבקשת משניהם מאמי ואבי אהובי לעדי עד כי יביטו בנו בכולנו מאי שם למעלה במקום שכל הצדיקים יתקבצו להם וישמרו עלינו ישמרו על כל משפחתי האהובה ישמרו על כל ידידי ואוהבי וישמרו על כל היהודים בארץ ובניכר לבל יאונה לנו כל רע.

תודה מתוקים שלי תודה לך אלוהי שבשמים אשר לעולם יגן עלינו אמן ואמן !!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך