Alice
סתם חירבוש מטומטם -_-
~
אנג הפלוץ בבטן של בובספוג והוציא את כולם,ואז לואי והארי אמרו ביחד-אתה ראשי לספוגת את הסנאית ואז הוא ספוגת את סנדי,והם התחתנו ואז היה מנה ראשונה,אבל איוניאשה אכל לכולם את האוכל אז קגומה הענישה אותו ואמרה "אינויאשה סיט בוי!(כי אין לי כוח לכתוב באנגלית)ובגלל שהוא עמד על התקרה אז כל התקרה נפלה עליהם והם נמחצו כמו קקה סגול עם כנפיים ואז האלפקה הנוצצת באה וחיצלה את כולם בזכות הגזר ברוטב גזר גזרי מגוזר גזירת גזירה של לואי שזרק עליהם תגזר הרוטב גזר גזרי מגוזר גזירת גזירה של פיליפינים של סבתות משוגעות והלברדורית בביקני עשתה על כולם קקי אבל לא לפני שקטרה קיללה את האלפקה על שהיא ירקה עליה קקי סגולה עם נצנצים מעופפים ואז באה השכנה עם השפם והרגה את כולם XD
הסוף
(של הפרק)

שיר + סיפור מוטרף

Alice 04/08/2013 1041 צפיות 4 תגובות
סתם חירבוש מטומטם -_-
~
אנג הפלוץ בבטן של בובספוג והוציא את כולם,ואז לואי והארי אמרו ביחד-אתה ראשי לספוגת את הסנאית ואז הוא ספוגת את סנדי,והם התחתנו ואז היה מנה ראשונה,אבל איוניאשה אכל לכולם את האוכל אז קגומה הענישה אותו ואמרה "אינויאשה סיט בוי!(כי אין לי כוח לכתוב באנגלית)ובגלל שהוא עמד על התקרה אז כל התקרה נפלה עליהם והם נמחצו כמו קקה סגול עם כנפיים ואז האלפקה הנוצצת באה וחיצלה את כולם בזכות הגזר ברוטב גזר גזרי מגוזר גזירת גזירה של לואי שזרק עליהם תגזר הרוטב גזר גזרי מגוזר גזירת גזירה של פיליפינים של סבתות משוגעות והלברדורית בביקני עשתה על כולם קקי אבל לא לפני שקטרה קיללה את האלפקה על שהיא ירקה עליה קקי סגולה עם נצנצים מעופפים ואז באה השכנה עם השפם והרגה את כולם XD
הסוף
(של הפרק)

אני לפעמים,
יושבת,וחושבת.
האם זה הגיוני?
האם באמת אני חיה?
או שאלה סתם שאלות פילוסופיות,
שאין להן תשובה.
מסתכלת,
על מים,שמים,רוח סוחפת,
חיות,אנשים,הטכנולוגיה המתקדמת.
אולי כל זה סתם חלום?
אולי זה לא קיים?
אולי זה כאן…
ואולי זה שם…


תגובות (4)

חחחחחחחחחחחח
זה עדיין מצחיק אותי!! אבל מי אלה האינשוללה הזה? (אין לי מושג איך כותבים את השם שלו)

04/08/2013 01:49

אינויאשה
אינויאשה
אינויאשה
InuYashaVolume1.jpg
犬夜叉‏
(אינויאשה)
ז'אנר שונן, הרפתקאות, דרמה, פנטזיה, היסטוריה, רומנטיקה
מאנגה
יוצר רומיקו טקהאשי
הוצאה Shogakukan (יפן)
התפרסם לראשונה במגזין Shonen Sunday
תקופת הפרסום המקורית 13 נובמבר 1996 – 18 יוני 2008
מספר הכרכים שהתפרסמו 56
אנימה
אורך פרק 24 דקות
במאי רומיקו טקהאשי
תסריטאי
סטודיו Sunrise
רשת השידור Nippon TV (יפן)
Adult Swim (ארצות הברית)
ערוץ הילדים (ישראל)
מדבבים בשפה העברית
תקופת שידור מקורית 16 באוקטובר 2000 – 13 בספטמבר 2004
מספר העונות 6
מספר הפרקים 189
אנימה: אינויאשה: המערכה האחרונה
אורך פרק 24 דקות
במאי רומיקו טקהאשי
תסריטאי
סטודיו Sunrise
רשת השידור Nippon TV (יפן)
Adult Swim (ארצות הברית)
מדבבים בשפה העברית
תקופת שידור מקורית 3 באוקטובר 2009 – 29 במרץ 2010
מספר העונות 1
מספר הפרקים 26
סרטים
Inuyasha THE MOVIE: Affections Touching Across Time
Inuyasha THE MOVIE: The Castle Beyond the Looking Glass
Inuyasha THE MOVIE: Swords of an Honorable Ruler
Inuyasha THE MOVIE: Fire on the Mystic Island
אינויאשה (ביפנית: 犬夜叉; "אינו" – כלב ו"יאשה" – שד, שאוב מהמילה היפנית לגבריות) היא סדרת מאנגה שנוצרה על ידי רומיקו טקהאשי אשר פורסמה ביפן במגזין היפני "Weekly Shōnen Jump" בין ה-13 בנובמבר 1996 עד ה-18 ביוני 2008. עלילת הסדרה מתמקדת בחצי שד, בתלמידת תיכון, בחצי שד, בנזיר תאוותן, שד שועל וקוטלת שדים, אשר חוברים יחדיו במהלך תקופת הסנגוקו ומנסים לאתר את כל רסיסי תכשיט ארבע הנשמות על מנת למנוע מהם להגיע לידי נבלי הסדרה, ונאראקו, הנבל הראשי, בפרט.
בעקבות הצלחת סדרת המאנגה בהמשך הופקה סדרת אנימה אשר התבססה על עלילת סדרת המאנגה. הסדרה שודרה מה-16 באוקטובר 2000 עד ה-13 בספטמבר 2004 ברשת הטלוויזיה היפנית Yomiuri TV והכילה 167 פרקים.
בישראל הסדרה שודרה במהלך העשור הראשון של המאה ה-21 בערוץ הילדים, בגרסה היפנית המקורית עם כתוביות בעברית וללא צנזור.
מלבד סדרת האנימה הופקו גם ארבעה סרטי קולנוע באורך מלא וסרט OVA (סרט קצר אשר יצא ישירות ל-DVD). כמו כן, לאורך השנים הופקו גם משחקי וידאו שונים לסדרה.
צוות הסדרה כולל שמות כמו מאסאמי האטה המוכר בזכות עבודות כמו הפעמון של צ'ירין וסוסומו נישיזאווה הבמאי של היקארו נו גו.
הסדרה המקורית הסתיימה בסוף פתוח. ב-3 באוקטובר 2009, כ-9 שנים לאחר שידור האנימה המקורית, הופק המשך לאנימה הנקרא InuYasha: The Final Act, והוא מבוסס על המשך המנגה, מכרך 36 עד 56.
תוכן עניינים [הסתרה]
1 תקציר העלילה
2 דמויות
3 הסבר על המעברים בזמן
4 סרטי אינויאשה
5 קישורים חיצוניים
תקציר העלילה[עריכה | עריכת קוד מקור]

שנים רבות לפני עלילת הסדרה, כוהנת קדומה ושמה מידוריקו כולאת את נשמתה שלה ונשמתו של שד בתוך אבן הנקראת "אבן ארבע הנשמות" (שִיקוֹן נוֹ טַאמַה, ביפנית: 四魂の玉). האבן מתגלגלת מיד ליד כאשר כולם רוצים לנצל את כוחה העצום של האבן למטרותיהם האישיות: שדים ובני אנוש כאחד.
בתקופת הסנגוקו, התקופה בה מתרחשת רוב עלילת הסדרה, האבן מגיעה לידיהם של מספר כפריים שחוששים מהכוח שטמון בה. האבן נמסרת לאמתחתה של קיקיו, כוהנת שינטו צעירה בעלת כוחות רוחניים חזקים מאוד, על מנת שתשמור על האבן ותטהר אותה. קיקיו מחסלת את השדים הרוצים להניח את ידיהם על האבן באמצעות חץ וקשת, ובו בזמן משמשת כרופאה של בני הכפר. השמועה על האבן והכוהנת ששומרת עליה מגיעה לאוזניו של שד למחצה (הֵאנְיוֹ, ביפנית: 半妖) ששמו אינויאשה. אינויאשה, השואף להפוך לשד מלא, רואה את הפוטנציאל שבאבן למימוש תוכניתו ומנסה לגנוב אותה, אך קיקיו מסכלת את ניסיונותיו פעם אחר פעם. היא מצליחה לקרוא אותו כספר פתוח והשניים מתחילים להיפגש זה עם זה על מנת לדבר בלבד. השניים מתאהבים וקיקיו מציעה לאינויאשה להפוך לבן אנוש – כיוון שכאשר הדבר יקרה, האבן תיעלם וקיקיו תוכל להיות אישה רגילה – ואינויאשה מסכים.
באותו הזמן טיפלה קיקיו בשודד ששמו אוֹנִיגוּמוֹ, שנפצע אנושות בשריפה והתאהב בקיקיו בעת שדאגה לו. שדים, שנמשכו למחשבותיו הרעות, מופיעים בפניו ערב אחד ומציעים לו גוף חדש בתמורה למשכן עבורם. אוניגומו מסכים ללא היסוס, ומאות השדים מתמזגים בתוכו ויוצרים את נַארַאקוּ – חצי שד חזק, ערמומי ומרושע. נאראקו מעוניין להשיג את האבן לעצמו ולמנוע מקיקיו להינשא לאחר. ביום שבו קבעו אינויאשה וקיקיו להיפגש על מנת להפוך את אינויאשה לבן אנוש, נאראקו מסכסך ביניהם: הוא פוצע את קיקיו אנושות כאשר הוא מתחזה לאינויאשה, ומאיים להרוג את אינויאשה כאשר הוא מתחזה לקיקיו. אינויאשה הנבגד גונב את האבן, אך קיקיו הגוססת משלחת בו חץ ומרתקת אותו לעץ הזמן (גושינבוקו) – ובכך גוזרת עליו שינת נצח. מיד לאחר מכן מתה קיקיו מפצעיה, כאשר בקשתה האחרונה היא שאחותה הקטנה, קַאֵדֶה, תשרוף את האבן ביחד עם גופתה.
500 שנים לאחר מכן, בעידן המודרני בטוקיו שביפן, נולדה קַאגוֹמֶה – גלגול נשמתה של קיקיו – עם האבן בתוכה. בהיותה בת 15 עוצרת קאגומה על יד הבאר שבמקדש השינטו בחצר ביתה על מנת לסייע לאחיה הצעיר סוֹתַה למצוא את חתול המשפחה, שכביכול נפל פנימה. בהתקרבה לפתח הבאר, שדה שהייתה רדומה בקרקעיתה מתעוררת בשל נוכחות האבן, וחוטפת את קאגומה אל תוך הבאר. הבאר מתבררת כפתח למעבר בזמן והשתיים חוזרות לתקופת הסנגוקו, 50 שנה לאחר שנאראקו סכסך בין אינויאשה לבין קיקיו, כאשר קאגומה מצליחה להימלט. היא הולכת לאיבוד בתקופה הלא מוכרת ומגיעה לעץ הזמן, שם היא רואה את אינויאשה – שלא הזדקן כלל בשל היותו מרותק לעץ הזמן – לראשונה, ונדהמת לגלות שבמקום אוזניים אנושיות, הוא בעל זוג אוזניי כלב. מיד לאחר מכן היא נלקחת לכפר, שם אחותה הקטנה של קיקיו, קאדה – שהפכה לכוהנת הכפר במקום אחותה – מבחינה מיד בדמיון בינה ובין אחותה המתה, ומסיקה כי קאגומה היא גלגול נשמתה של קיקיו.
השדה שחטפה את קאגומה חוזרת כדי לקחת מקאגומה את האבן, וקאגומה המבולבלת שלא יודעת בדבר קיום האבן נלכדת. השדה כובלת אותה לעץ הזמן בסמוך לאינויאשה, ומגעה מעיר אותו. קאגומה, המפחדת למות מידי השדה, שולפת את החץ שבחזהו של אינויאשה – מה שמוכיח את היותה גלגול הנשמה של קיקיו, היחידה שיכולה הייתה לשלוף את החץ. אינויאשה מחסל את השדה, אך לא לפני שזו פוצעת את קאגומה בבטנה והאבן יוצאת מגופה. לאחר שמחסל את השדה, אינויאשה פונה לחסל את קאגומה, כאשר הוא חושב שהיא קיקיו. בעזרתה של קאדה, קאגומה מצליחה לעצור אותו על ידי שרשרת שהרכיבה קאדה על צווארו, ומגיבה רק לפקודתה של קיקיו. בהיותה גלגול הנשמות של קיקיו, מפעילה קאגומה את השרשרת על ידי הפקודה "שב" (אוסווארי), הגורמת לאינויאשה להימשך בכוח כלפי הרצפה – פקודה שמשתרשת בשרשרת ורק קאגומה יכולה להפעילה, כאשר אינויאשה אינו יכול להסיר את השרשרת. לאחר שמוסבר לו שקאגומה איננה קיקיו, יחסו אליה מזלזל, חסר סבלנות והוא מחצין שנאה כלפיה.
זמן קצר לאחר השגת האבן היא אובדת שוב כאשר היא נגנבת על ידי שד עורב. בניסיון למנוע את הגניבה, קאגומה יורה חץ אל הציפור, וכיוון שעדיין איננה מנוסה בירייה בחץ וקשת, החץ פוגע באבן – שמתנפצת לאלפי רסיסים המתפזרים בכל רחבי הארץ. על אינויאשה וקאגומה לאחד כוחות כדי לאחד את כל הרסיסים ולמנוע מהם להגיע לידי נאראקו – שיצא ממחבואו עם שיבת האבן – כאשר אינויאשה נשבע לחסלו על מנת לנקום על מה שקרה לפני 50 שנה. בדרכם מצטרפים אליהם שִיפוֹ, שד שועל צעיר שאביו נרצח; מִירוֹקוּ, נזיר רודף שמלות בעל חלל אוויר דמוי חור שחור בכף ידו הימנית, שנגרם בידי קללה שהוטלה על ידי נאראקו; סאנגו, מחסלת שדים אנושית אשר אחיה נשלט בידי נאראקו על ידי רסיס אבן, המחזיק אותו בחיים. החבורה עוברת במסעה קשיים רבים ונאלצת להתמודד עם סכנות רבות, פוגשת אנשים חדשים ונאלצת להתמודד עם שדי העבר כאשר קיקיו מוחזרת מהמתים. יחסו של אינויאשה כלפי קאגומה משתנה משמעותית כאשר הוא נקשר אליה ומגונן עליה (כמו גם על שאר בני החבורה). היא, מצידה, מתאהבת בו.
דמויות[עריכה | עריכת קוד מקור]

אִינוּיָאשָה (犬夜叉): שד למחצה – אביו היה שד ואימו בת אנוש – בן העידן הפיאודלי. לאחר מות אימו כשהיה קטן היה צריך לדאוג לעצמו ופיתח אופי מתגונן וקשוח. בתחילה היה אחר אבן ארבע הנשמות כדי להפוך לשד מלא, אך התאהב בקיקיו והסכים להפוך לבן אנוש אך התוכנית לא יצאה לפועל. נפל במלכודת של נאראקו ורותק על ידי קיקיו הגוססת לעץ הזמן למשך חמישים שנה. שוחרר על ידי קגומה, ומאז שניהם נאלצו לאחד כוחות כדי למצוא את רסיסי האבן ולחסל את נאראקו. עם הזמן פיתחו זה אל זה רגשות. אחיו של סשומארו, עמו הוא מסוכסך. מחזיק בחרב טטסאיגה שנאמר עליה שיכולה לחסל 100 שדים במכה. היחיד שיכול לעבור דרך הבאר מתקופה אחת לשנייה בכוחות עצמו ובאופן בלתי תלוי. יעשה הכל עבור חבריו ונקרע בין קיקיו לבין קגומה.
קַגוֹמֶה (日暮かごめ): נערה בת 15 בת העידן המודרני. גלגול נשמתה של קיקיו לאחר מותה ונולדה עם אבן ארבע הנשמות בגופה, ללא ידיעתה. ביתה הוקם על שרידי המקדש של קיקיו בעידן הפיאודלי. במקדש שבשטח ביתה ישנה הבאר המאפשרת את המעבר בזמן. נכנסה לבאר לראשונה כששד מהעידן הפיאודלי בקרקעית הבאר חש בנוכחות האבן וחטף אותה. השד כבל אותה לעץ הזמן לצד אינויאשה, ומגעה העיר אותו. בהיותה גלגול נשמתה של קיקיו הייתה היחידה שהצליחה לשלוף את החץ ולשחררו, על מנת שיציל את חייה. לאחר התנפצות האבן נאלצים לשתף פעולה על מנת לאסוף את החלקים ולהביס את נאראקו. מסוגלת לחצות את הבאר על בסיס קבוע באמצעות רסיסי אבן בלבד. נלחמת באמצעות חץ וקשת ובעלת כוחות טיהור. היחידה המסוגלת להפעיל את שרשרת הפקודה שעל צווארו של אינויאשה, המושכת אותו בכוח כלפי הקרקע בכל פעם שקאגומה אומרת "שב!" (אוסווארי), כעונש. מתאהבת באינויאשה ומקנאת בקיקיו, שבכל פעם שדרכיה ודרכי החבורה נפגשות, רגשותיו של אינויאשה כלפיה צפים.
נַארָאקוּ (奈落): הרשע העיקרי בסדרה. חצי אדם וחצי שד שבניגוד לאינויאשה לא נולד ככזה, אלא החל את חייו כבן אנוש. היה שודד ופושע בשם אוֹניגוּמוֹ ונכווה בכל גופו בתאונה, וטופל בידי קיקיו, בה התאהב. אוניגומו הקריב את גופו והפך אותו למקום משכן לשדים. אלה התמזגו ויצרו את נאראקו – כאשר בתוך נאראקו עדיין שוכן ליבו האנושי של אוניגומו. סכסך בין אינויאשה לקיקיו האוהבים כדי להשיג לעצמו את אבן ארבע הנשמות, אך נכשל כאשר אינויאשה לא מת והאבן נשרפה ביחד עם גופתה של קיקיו. מחזיק ברוב רסיסי האבן. בשל ליבו האנושי המאוהב של אוניגומו לא יכול היה נאראקו לפגוע בקיקיו, אך לאחר השינוי שעבר וליבו הוצא מתוך גופו, המגבלה הוסרה. כיוון שליבו נמצא מחוץ לגופו הוא אינו יכול למות, לא חשוב כמה פעמים יושמד גופו. בעל התגשמויות נפרדות רבות שנוצרו מגופו. מרושע וערמומי, ונדמה שהוא תמיד צעד אחד לפני כולם.
קִיקְיוֹ (桔梗): הכוהנת (מִיקוֹ 巫女) המתה שהתאהבה באינויאשה 50 שנה קודם לכן. נפלה במלכודת של נאראקו וריתקה את אינויאשה לעץ הזמן בטרם מתה מפצעיה. הוחזרה למצב ביניים, בין חיים למוות, על ידי המכשפה אורסו. קמה לתחייה כשהיא עדיין סבורה שאינויאשה אשם במותה, אך כאשר מגלה את התרמית שביצע נאראקו מצטרפת למלחמה נגדו כאשר היא פועלת לבדה. קגומה היא גלגול נשמתה. קיקיו לא אוהבת את קגומה אך מעריכה את כוחותיה וטוב ליבה. נלחמת באמצעות חץ וקשת ובעלת כוחות טיהור חזקים. עדיין בעלת רגשות כלפי אינויאשה.
מִירוֹקוּ (弥勒): נזיר בודהיסטי (הושי 法師) בעל חלל אוויר דמוי חור שחור בכף ידו הימנית הנקרא "מנהרת רוח" (קאזאנה 風穴), שנוצר בשל קללה שהוטלה על סבו של מירוקו על ידי נאראקו ועוברת בתורשה במשפחתם, כאשר גורלם הוא בסופו של דבר להישאב לתוך החלל של עצמם. בילדותו, כאשר אביו נשאב לתוך חללו שלו, הנזיר שהציל את מירוקו מלהישאב גם הוא לתוך חללו של אביו לוקח אותו תחת חסותו ומגדל אותו. רודף שמלות ומציע לכל אישה יפה אותה הוא פוגש להוליד לו ילד, ובעל נטייה למשש את ישבני הנשים. בעל עניין רומנטי אמיתי בסאנגו. בעל כוחות טיהור ונלחם בעיקר באמצעות מנהרת הרוח, אליה הוא מסוגל לשאוב הכל מלבד החרקים הארסיים של נאראקו, המסוכנים עבורו. לעתים קרובות מדמה חיסול שד שלא היה קיים מעולם בכפרים על מנת שיקבלו ארוחה ומיטה חמה. מצטרף לחבורתו של אינויאשה ומהווה את קול ההיגיון.
סאנְגוֹ (珊瑚): מחסלת שדים אנושית. נאראקו השתלט על אחיה קוהאקו, גרם לו לרצוח את משפחתו ולפצוע את סאנגו בכוונה להרוג גם אותה. נאראקו האשים במעשה את אינויאשה וסאנגו יצאה להורגו על מנת לנקום, אך לאחר שהאמת יוצאת לאור סאנגו מצטרפת לחבורה ביחד עם קירארה, שדת חתול ובת לווייתה, בשאיפה לחסל את נאראקו. מפתחת רגשות כלפי מירוקו. אחיה מוחזק בחיים על ידי רסיס אבן, שכאשר יופרד ממנו – ימות – וסאנגו נקרעת בין הרצון לשמור על אחיה בחיים והצורך לאחד מחדש את אבן ארבע הנשמות.
שִיפוֹ (七宝): שד שועל צעיר. התייתם כאשר אביו נרצח על ידי האחים רעם. הצטרף לחבורתו של אינויאשה, שמציק לו ספק ברצינות, ספק בצחוק. נקשר במיוחד לקגומה אשר מגינה עליו מפני אינויאשה. אינויאשה נקם בשמו באחים רעם.
סֶשוֹמַארוּ (殺生丸): אחיו הגדול למחצה (רק אותו אבא) של אינויאשה, שד (כלב) מלא. שונא את אינויאשה בשל חציו האנושי ורואה בו חרפה לזכר אביו. איבד את ידו השמאלית בקרב עם אינויאשה על טטסאיגה, החרב שיכולה להרוג 100 שדים במכה. מחזיק באחותה של טטסאיגה, טנסאיגה – החרב שיכולה להציל 100 אנשים במכה, וטוקיג'ין – חרב שחושלה מניבו של השד שהצליח לשבור את טטסאיגה. ג'אקן ורין הם בני לווייתו. אדיש, שקט וחזק מאוד. ניתן לדעת איזו סוג דמות הוא לפי משעמות שמו: "הרג שלמות" (Killing Perfection)
קִירָארַה (雲母): בת לוויתה הנאמנה של סאנגו. שדת חתול חובבת אדם, בעלת שתי צורות: האחת קטנה, דמוית חתולה בעלת שתי זנבות, והשנייה דמוית פומה, המסוגלת לעוף ולהילחם. סאנגו ומירוקו רוכבים עליה בדרך כלל כאשר החבורה נודדת ממקום למקום. לא מסוגלת לתקשר אך מבינה את כל מה שקורה סביבה וכל הנאמר לה.
קוֹהַאקוּ (琥珀): אחיה הקטן של סאנגו הנמצא תחת שליטתו של נאראקו, ומשמש כמשרתו ועבדו. נאלץ ללחום באינויאשה וחבורתו בפקודתו של נאראקו. רוב הזמן לא זוכר דבר מחייו הקודמים ואיננו זוכר את סאנגו. חייו תלויים ברסיס האבן שבגבו.
קָאגוּרַה (神楽): "מכשפת הרוח". התגשמות של נאראקו המשמשת כרוצחת שכירה המטפלת בבעיותיו. נאראקו מחזיק בליבה ויכול להורגה מתי שיחפוץ בכך. קאגורה, שרוצה להיות חופשיה, זוממת לבגוד ביוצרה ולהורגו. מאוהבת בסשומארו (דבר זה לא נאמר בפירוש אך מתברר ב"אינויאשה: המערכה האחרונה").
קָאנַה (神無): התגשמות של נאראקו. נראית כילדה צעירה ולבנה. בכוחה לגנוב נשמות בעזרת המראה שלה והיא בת לווייתו הנאמנה ביותר של נאראקו.
גָ'אקֶן (邪見): שד המשרת את סשומארו ומתלווה אליו לכל מקום, כיוון שסשומארו הציל את חייו. עבד נאמן לסשומארו אם כי פחדן וממהר להיכנס ללחץ.
רִין (りん): ילדה חמודה וחייכנית שהתייתמה משני הוריה במתקפה של שודדים ומאז החלה לחיות לבד ונדדה בין כפרים. יום אחד שדי הזאב של קוגה חדרו לכפר בו חיה והרגו אותה, לאחר זמן מה סשומארו מצא אותה ומאחר שהייתה טובת לב כלפיו כאשר היה פצוע קשה ואיבד את ידו בקרב נגד אינוישה על טטסאיגה, זכר לה את זה ורצה לנסות את כוחה של חרבו החדשה (טנסאיגה=Tenseiga) שביכולתה להחיות מהמתים וכך חייה ניצלו. לאחר המיקרה הזה היא מתלווה אליו לכל מקום. סשומארו קשור אליה באופן מעורר תמיהה (כיוון שהינו שד שונא אדם).
קוֹגַה (鋼牙): המנהיג הצעיר של שבט שדי הזאב. מנסה לאתר את נאראקו ולחסלו, כיוון שנאראקו חיסל את כל אחיו לשבט חוץ ממנו ושני שדים נוספים שהינם בני לווייתו. מחזיק בשני רסיסי אבן אותם הוא נעץ ברגליו, המקנים לו מהירות עצומה וכוח בפלג גופו התחתון. מאוהב בקגומה ומעוניין לשאת אותה לאישה, אך אהבתו נתונה ליופייה ויכולתה של קגומה לראות רסיסי אבן. נוהג לפנות לקגומה בכינוי "האישה שלי", מה שמעורר את הרכושנות וכעסו של אינויאשה. אינויאשה והוא שונאים את זה את זה, כאשר קגומה בדרך כלל לצידו של קוגה. למרות זאת, כאשר היה חשש לחיי אינויאשה, מתברר כי הוא זה שבאמת חשוב לה.
מְיוֹגַה (冥加): פרעוש שהיה מיודד עם אבי אינויאשה וסשומארו, ולאחר מותו מתלווה לאינויאשה. מעורב בכל ובעל ידע רב על הארץ ועל שדים, אותו הוא חולק עם החבורה כאשר הם נאלצים להתמודד עם סכנה כלשהי. פחדן מאוד ובורח בעת סכנה. מציל את אינויאשה ובני החבורה מספר פעמים במקרה של הרעלה, כאשר הוא שואב את הרעל מדמם.
קַאֶדֵה (楓): כוהנת, אחותה הצעירה של קיקיו. תפסה את מקומה של אחותה מהיום שמתה והגנה על הכפר מפני שדים ורוחות רעות ב-50 השנים הבאות. הראשונה שהבחינה בכך שקגומה היא גלגול נשמתה של קיקיו. החבורה נוהגת לחזור לבקרה כל כמה זמן כדי להתייעץ עמה, לעדכנה או להתאושש ממתקפה.
שִינִידַמָצ'י (死魂虫): אוספי נשמות. אוספים עבור קיקיו נשמות אבודות של מתים כדי להמשיך את הקיום שלה.
הַאצִ'י (八衛門): שד דביבון חביב וחברו של מירוקו. משנה צורה ולעתים מסייע לחבורה לנדוד ממקום למקום כאשר כולם רוכבים עליו בצורתו הגדולה המסוגלת לעוף.
טוֹטוֹסַאי (刀々斎): מחשל חרבות שיצר עבור אביהם של אינויאשה וסשומארו את חרבותיהם, "טטסאיגה", שיועדה לאינויאשה – חרב המסוגלת להרוג 100 שדים במכה – ו"טנסאיגה" שיועדה לסשומארו – חרב המסוגלת להחיות 100 שדים במכה. לאחר מות האב, החרבות עוברות בירושה על פי בקשתו לילדיו.
מִידוֹרִיקו (翠子): כוהנת קדומה שנחשבה לחזקה ביותר שהתהלכה על פני האדמה. נשמתה לכודה בתוך ארבע הנשמות יחד עם נשמתו של שד, והן נלחמות ללא הרף.
הסבר על המעברים בזמן[עריכה | עריכת קוד מקור]

במהלך הסדרה מתבצעים די הרבה מעברים בזמן בין תקופת הסנגוקו, התקופה בה חי אינויאשה ובה מתרחשת מרבית העלילה, לבין התקופה המודרנית, בה חיה קגומה עם משפחתה וחבריה. במהלך תקופת הסנגוקו של יפן העתיקה, מתה קיקיו לאחר שהיא מרתקת את אינויאשה לעץ הזמן, ומשאירה אותו במצב של שינה מכושפת. גופתה נשרפת ביחד עם אבן אבן ארבע הנשמות, לפי בקשתה. חמישים שנה מאוחר יותר, הבאר (שקיימת גם בתקופה העתיקה וגם בתקופה המודרנית, ומשמשת כשער בין התקופות מכיוון שנבנתה מענפים של עץ הזמן) מביאה את קגומה, (גלגול נשמתה של קיקיו מהמאה ה-21), מהעתיד לתקופת הסנגוקו. בתקופה זו עברו 50 שנה, כולם הזדקנו, אך לא קרה שום דבר משמעותי. כאשר קגומה או אינויאשה עוברים דרך הבאר, הזמן בשתי התקופות ממשיך לזרום כרגיל, כלומר, אם קגומה מבלה שבוע ימים בתקופת הסנגוקו, באותו זמן עובר שבוע גם בביתה בתקופה המודרנית ולהפך. התמונה אינה (!) נכונה לגבי המעברים בזמן.

לקוח מוויקי הסקסית

04/08/2013 02:30

איזה שורה ארוכה O:

04/08/2013 04:40

חחחחחחחחחחחחח אהבתי עוד בבקשה עוד

04/08/2013 13:36
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך