Broken Angel
המורה שלנו לחשבון לא יודעת ללמד וכל הכיתה נדפקה, למנהלת שלנו לא אכפת אפילו מזה שכל ההורים צעקו עליהם אתמול(הייתה אסיפת הורים כללית) המחנכת שלי מדהימה אבל היא בחופשת לידה של חצי שנה... כולנו מתגעגעות אליה כי היא מדהימה והיא באמת תעשה בשבילנו הכל...
המנהלת מנסה לגרום לזה להיות אשמתנו שאנחנו לא מבינות את החומר...
האור זה בעצם כשהמורה שלי תחזור והיא תנסה לעזור לנו כמה שיותר במקום המורה המחליפה שלא עושה עם זה כלום ולא מזיז לה...

שיר שמתאר את מה שאני וחברות שלי מרגישות בבית ספר…

Broken Angel 02/10/2013 1375 צפיות 11 תגובות
המורה שלנו לחשבון לא יודעת ללמד וכל הכיתה נדפקה, למנהלת שלנו לא אכפת אפילו מזה שכל ההורים צעקו עליהם אתמול(הייתה אסיפת הורים כללית) המחנכת שלי מדהימה אבל היא בחופשת לידה של חצי שנה... כולנו מתגעגעות אליה כי היא מדהימה והיא באמת תעשה בשבילנו הכל...
המנהלת מנסה לגרום לזה להיות אשמתנו שאנחנו לא מבינות את החומר...
האור זה בעצם כשהמורה שלי תחזור והיא תנסה לעזור לנו כמה שיותר במקום המורה המחליפה שלא עושה עם זה כלום ולא מזיז לה...

המורה מטומטמת
ההנהלה חסרת תועלת
ולא משנה במה,
התלמידה אשמה
למורה שושי אנחנו מתגעגעות
אבל אין לנו מה לעשות
חצי שנה תעבור
ונזכה שוב לראות את האור


תגובות (11)

אוי אני כל כך מבינה אותך יש לנו מורה למתמטיקה שלא יודע ללמד ועוד שבועיים יש לנו מבחן :( חיים קשים !!

02/10/2013 10:03

אז לנו היה מבחן הקבצות לכל השכבה ואף-אח מהכיתה לא הצליחה. כולם יודעות שכל הכיתה תהיה פשוט הקבצה ב' והכיתה השניה תהיה הקבצה א'. נדפקנו עם מורה מטומטמת… אני טובה במתמטיקה(אני לא אומרת את זה כדי להתגאות) והיה לי קשה רצח וגם לבנות הכי טובות בכיתה במתמטיקה היה קשה! בוא נגיד ככה, אם אני הקבצה א', זה לא בגלל שאני טובה. זה בגלל שיש בנות שהצליחו אפילו פחות ממני

02/10/2013 10:06

מזכיר לי את אחי, הייתה מורה אחת שניסתה לדפוק לו את החיים, היא לא לימדה אותו וטענה שיש לו בעיות במוח, כי הוא לא לומד! אבל הטיפשה הזאת לא לימדה אותו!!!
כל החופש הגדול, הייתי עסוקה בלשכת איתו לבדיקות כדי להוכיח שאין לו שום בעיות, אוח זה היה סיוט!
והכי מעצבן, שלא האמינו לנו, כי הרי צריך לכבד את המורים, שטויות! דבר ראשון שהמורה יבוא ללמד, לא לשבת ולא ללמד, כי גם עם הם לא באים ללמד, הם מקבלים כסף אז לא אכפת למטומטמים האלה!!!
טוב, לפחות בסוף אני לימדתי את אחי בבית והוא עקף את התלמידים, ועד אכשיו המסכן לומד גם בבית :( לפחות בסוף אנשים שיבחו אותי, והמורה האני מתאפקת לא לקלל, הסתבכה, ניצחון לי :)
אחח יש מורים מטומטמים!!!

02/10/2013 10:15
Row Row

טוב לא תמיד המורה אשמה…
אני יודע שאני מתחיל לדבר כמו מורות,
אבל עכשיו אני בכיתה ו', כל בוקר המורה עושה איתנו שיחת בוקר נחמדה (וארוכה) לגבי מה שקרה אתמול. היא כותבת על הלוח:
לכיתה ו' אחת המעולה,
אתמול התנהגתם נהדר, אך עליכם… (וככה זה ממשיך במשך כמה שורות, כל פעם מישהו אחר קורא את זה)
המחנכת שלנו היא טובה, וכן, היא עושה איתנו כל בוקר שיחת בוקר.
אפילו לגבי היום החופשי שלה, כשהיא לא הגיעה. היא מקבלת טלפונים מהמורות.
אני מבין אותך, כי שנה שעברה הייתה לי מורה לשפה – "ליטל" (כבר נשמע לי שם של מלאך המוות. ובלי להעליב…) הייתה לה פלולה כזאת די גדולה, ואני חברים שלי תמיד היינו ממציאים שירים מצחיקים על איך שהיא מלמדת, על הפלולה הגדולה שלה, על שהיא שהיא מעצבנת..
אבל השיחות בוקר האלה גרמו לי להבין משהו, והעבודות.
בדרך כלל אנחנו קוראים את העבודות שלנו מול הכיתה. (אלא אם כן היינו צריכים להכין עבודות ממש ארוכות…)
או כשאנחנו מציגים משחק לפני הכיתה, פעילות… או לא משנה מה, מול הכיתה.
45 דקות לעמוד מול כיתה ענקית (לרוב היא ענקית) זה ממש קשה.
שנה שעברה ניסיתי להקריא את העבודה שלי באומנות על מיכלאנג'לו, היה סיוט.
זה היה מבייש. ואני כבר לא מדבר על זה שהיא מכשפה, שהיא מכשילה ובלה בלה..
אני מדבר על זה שיכול להיות שלא נתתם לה להעביר את השיעורים שלה.
שלא הכנתם שיעורי ביית, ולא למדתם.
שהפרעתם לה כל שיעור. (וגם אם לא שמים לב, מספיק שאתם מדברים מילה קטנה לחבר, ועוד מישהו מדבר ועוד ועוד… זה רעש ענק. וכן, לי זה קרה כמה פעמים.)
אבל אני בכלל לא הצלחתי להקריא! זאת אומרת שהקראתי משפט אחד, רעש. אחרי 10 דקות הם נרגעים(ולפעמים גם אני מפריע, אני מודה.) אני מקריא עוד משפט, עוד רעש. אני מצליח להקריא פחות מחצי מהעבודה שלי, ועברו 45 דקות שלמות.
אז המורה נותנת שיעורי בית, מה לעשות? הרי זה לטובתכם, כן נשמע מוזר.
אבל אם המורה לא מצליחה להעביר את השיעור, היא חייבת לתת את השיעורי בית. ומהשיעורי בית אתם תלמדו.
הרי אם הוא לא הייתה נותנת לכם שיעורי בית, לא היה לכם שום ידע לגבי מה שהיא לימדה. ולפעמים היא חייבת לעשות בחנים ומבחנים – ואתם מתלוננים שזה קשה ברמות על.
מילא אם החומר במבחן הוא שונה לגמרי ממה שלמדתם, אבל אני די בטוח שמשרד החינוך לא רוצה שילדים ייכשלו, הוא רוצה שישראל תהייה בין המדינות עם הציונים הטובים ביותר, לכן אין מבחנים מכשילים.
אז יכול להיות שהכיתה שלכם לא מכינה לפעמים שיעורי בית,
ואם אתם לא מכינים שיעורי בית וביחד עם זה לא מקשיבים למורה ולא מנסים ללמוד מהמחשב… אתם לא יכולים להאשים את המורה בזה שנכשלתם…
וכן, אל תגידו לי שאם כל הכיתה נכשלה זה שונה. לא. אז כל הכיתה לא הקשיבה למורה, מאוד מאוד הגיוני.
את מספרת את הצד שלך, מה עם הצד של המורה?

02/10/2013 10:19

את מבינה שעוד שבועיים יש לי מבחן כדי לבדוק לאיזה יחידות אני מצטרפת ואני יכולה להיות בגללו 3 יחידות !!!!!!!!! :O

02/10/2013 10:22

Husky- כרגיל אני לא מאשימה את המורה, באמת שלא. אבל כשכיתה של 29 בנות(אנחנו בית ספר רק של בנות) יושבות בשקט והרעש היחיד חוץ מהקול של המורה הוא לפעמים בנות ששואלות שאלות כשהם לא מבינות משהו, זאת כנראה בעיה עם המורה. כי שנה שעברה למדנו מצויין, ומאז המחנכת שלי אני אפילו יותר מעריכה מורות, אבל באמת, זה כבר בלתי נסבל. לא הגיוני שהבנות הכי מצטיינות בכיתה לא מבינות מילה ממה שהמורה מנסה להסביר.

02/10/2013 11:42

אני מבינה אותך… יש מורות ממש טובות ונחמדות ומבינות ומקשיבות ויש מורות ש… פשוט צריכות למצוא מקצוע אחר לחיים!

02/10/2013 12:05

כן… אבל הבעיה היא שלהנהלה לא אכפת שכיתה שלמה לא מבינה כלום

02/10/2013 12:07

הבעיה היא גם שהמורה גם ככה מוזרה, השיעור הראשון שלנו איתה היה שעתיים רצופות, ורק אחרי שיעור וחצי היא הייתה מוכנה "לגלות" לנו את השם הפרטי שלה!! את השם משפחה שלה גילינו מהמערכת שעות וחוץ מזה אנחנו לא יודעות עליה כלום…

02/10/2013 12:14

אין לי בעיה עם מורות, אבל יש כאלה שהן בלי נסבלות, כי רואים שהן באו רק בשביל הכסף! בכל זאת יש לי מלא מלא מורות שאני חולה אליהן, ואני נהנת איתם!
וזה לא עניין של שיעורים, אני מדברת ברצינות, יש מורות שלא מלמדות!
ושאין מהם שום ידע חדש, הרי אנחנו לומדים בשביל להרחיב את הידע!
וזה בלתי נסבל!
והמורה שדיברתי אליה לא נתנה שיעורים!
אחי כבר שנה שנייה איתה, והילדים בכיתה לא מתקדמים!
Husky אני מסכימה איתך אך יש מורות ומורים שאני לא מבינה איך הם עובדים בזה! איך הם התקבלו???
בכל מקרה רוב הדברים שרשמת נכונים!!! :) אך לא לגבי המקרה של אנונימית ושלי:(

02/10/2013 12:15

לא קשור ללא נותנת שיעורים, מתחילת השנה אנחנו לומדות רק נושאים חדשים ואף אחת לא מבינה מה שהיא מסבירה לנו…
אני עומדת להתחיל כנראה לקחת שיעורים פרטיים, כדי שיהיה לי סיכוי לעלות הקבצה…

02/10/2013 22:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך