no winners in life

mad as a hatter 16/06/2015 714 צפיות 2 תגובות

as i tear my soul apart,
as rip my soul away,
you'll say it was my duty,
as you focus on the flay.

you won't ask for my opinon,
you won't ask how do i do,
becouse all my stupid actions,
should be activated just for you.

as i cry a tear of sorrow,
as i'm tired with the world,
i realize i'm like them all.
another vision blured.

you tell lies of the existence,
you say all lovely words,
but your'e always the n.1,
while we're always the third's.


תגובות (2)

אני רציתי לכתוב יפה, אבל זו לא מילה מתאימה. זה כמו שאני מסרבת לקרוא למשהו שאני מוצא טוב "חמוד". זה קצר ומעורפל מידי. מצד שני אני לא יודעת מה *כן* לכתוב.
השיר בהחלט מבטא דברים שעברו בראשי פעמים רבות, לכן אני לא יכולה להגיד ששינית את צורת החשיבה שלי (כמו שכתבתי לדבר אחר שכתבת). אני יכולה להגיד שהשיר קסם לי, שהוא עמוק ומעורר הזדהות מצידי. אבל גם זה מרגיש לי קצר מידי. אני יכולה להסביר שהמילים העבירו בי צמרמורת, אבל זה עובד רק אחרי שכתבתי את כל מה שכבר כתבתי, אחרת גם זה יהיה קצר מידי בשביל להעביר את מחשבותיי על השיר.
אני חושבת שהדרך הכי טובה להגיד מה אני באמת חושבת על השיר זו שתי הפסקאות הארוכות האלו שתמציתן: "אין לי מילים." הרי, אם הייתי כותבת רק את זה, זה קצר מידי.
אבל בצורה אחרת, וכנראה האידיאלית ביותר, אני יכולה להגיד שזה שיר שמגיע לו תשובה ארוכה, כי תשובות קצרות הן לשירים שלא מבינים או שאין להם חשיבות בעיני הקורא. זה לפחות הצורה בה אני בוחרת את תשובותיי.
מקווה שלא חפרתי…

12/07/2015 02:46

    לא, כמובן שלא חפרת. היה ממש מעניין לקרוא את התגובה שלך. הרבה פעמים אנשים משאירים תגובה שלא באמת גורמת לך לראות את מה שעשית ולחשוב על מה שעשית בשיר או הסיפור שכתבת. התגובה שלך באמת גרמה לי לחשוב מה אני עושה, וזה משהו שאני מעריכה מאד.
    דבר ראשון, אני כמובן מוחמאת מאד מהתגובה שלך. לחשוב שלמשהו שאני כתבתי מישהו באמת טורח לחשוב מה עשיתי ומה ניסיתי לעשות, זה מחמיא בצורה יוצאת מן הכלל. אם תרצי לדבר איתי עוד, אני מאד אשמח. אולי אפילו אשמח להתייעץ איתם בכמה וכמה נושאים.
    אם תרצי ליצור איתי קשר, זה המייל שלי: [email protected]

    25/07/2015 19:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך