Si tu aimes ma musique

Estonian 11/11/2012 868 צפיות 14 תגובות

Si tu aimes ma musique,
je voudrais jouer cette chanson pour toi tout ma vie.
Si tu aimes ma musique,
je voudrais donner pour toi tout mes envies.

Si tu aimes ma musique,
si tu aimes moi.
Je t'aime, aussi,
c'est jamais sans toi.
Si tu aimes ma musique,
c'est serais magnifique,
si tu aimes ma musique comme je t'aime.

Si tu aimes ma musique,
je voudrais écrive encore et encore.
Juste pour toi,
pour ton cœur.

Si tu aimes ma musique,
si tu aimes moi.
Je t'aime, aussi,
c'est jamais sans toi.
Si tu aimes ma musique,
c'est serais magnifique,
si tu aimes ma musique comme je t'aime.

Si tu aimes ma musique,
si tu aimes moi.
Je t'aime, aussi,
c'est jamais sans toi.
Si tu aimes ma musique,
c'est serais magnifique,
si tu aimes ma musique comme je t'aime.


תגובות (14)

אתה חושב שמישהו מבין? אני בטוח שזה שטחי בכל מקרה.
אם זה עושה לך טוב, תמשיך בצרפתית.

12/11/2012 11:30

SpitSomethingOut למה לכתוב דבר כזה?
זה שאתה לא מבין צרפתית לא אומר שזה שטחי.
לכל אחד יש את הזכות לכתוב מה שהוא רוצה, איך שהוא רוצה.

12/11/2012 11:37

האמת היא, שאני הייתי באתר הזה הרבה זמן. שנה בערך. רציתי התחלה חדשה, אז הגעתי הנה. ועכשיו כשאני מגיע, ראי מה אני מוצא? אולי אני טועה, אבל פה אנשים אמורים לכתוב סיפורים עם תוכן. סיפורים נפלאים ברובם. אבל נראה שהילד הזה רק רוצה להרשים ולשבור את כל השיאים של מספר הסיפורים באתר. לא הייתי רושם את התגובות האלו אם לא הייתי חושב שאני משנה משהו. אני כבר מספיק בוגר (גם בגיל) כדי לא להעליב אנשים סתם כך.

12/11/2012 11:43

האמת, במחשבה שנייה, אני עוד זוכר את הילד הזה. ואת בקי. הם מאוד ותיקים. אז כן, בדקתי כמה מהסיפורים של הילד. יפה שאת דואגת לו, בכל אופן.

12/11/2012 11:44

אני מבינה את הקו מחשבה שלך אבל תסכים איתי שזה אתר כתיבה,
אתר בו כל אחד יכול להתבטא בכל דרך שהוא רוצה בין אם זה סיפורים בדיוניים, סיפורים אישיים או סיפורי חיים,
ההנאה מהכתיבה באה לכל אחד בדרך שונה ואני חושבת שהכוונה של אסוטיניאן זה לא להשוויץ, (כי גם ככה כולנו מודעים לכך שהילד גאון…) אלא להפיק הנאה מהכתיבה בדרך בה הוא מוצא לנכון לכתוב (בין אם זה בצרפתית, אנגלית או ערבית…)
יש מספיק סיפורים בעברית באתר ואם לא מוצא חן בעינייך אתה יכול לבחור לא לקרוא את הסיפורים שלו ספציפית…

12/11/2012 11:50

אני מבין על מה את מדברת. אבל בכל זאת, אני רואה שהילד לא רציני. הוא לא כותב סיפורי תוכן. אני זוכר שבילדותי הייתי יושב עם המחברת וכותב. בכל סיפור הייתי משקיע כמה ימים לפחות! הילד הזה כותב שלושה סיפורים בשמונה דקות. אם הוא רוצה להתבטא כך, אני מסכים אתך, הוא יכול. אני לא חושב שזה מעשיר אותנו, או כל אחד אחר.

12/11/2012 11:54

ערב טוב לך וברום שובך לאתר : SpitSomethingOut

אני מתנצלת שאינני מבינה כל כך את התגובה שלך לגבי הילד שאני דואגת לו ???? האם הכוונה אלי ???? – ואם כן מי זה הילד הזה ☺☺☺☺☺

12/11/2012 11:54

אל דאגה בקי, גם אותך אני זוכר. אך הפעם, כוונתי היא לא אליך. כוונתי היא אל הילד, שמאז שעזבתי, נראה שהוא החליט להשקיע הרבה פחות בכתיבה. האם יש מישהו שמסכים איתי שנראה שהוא לא ממש חושב על הסיפורים שלו, אלא כותב ומיד מפרסם אותם? אם לא, זה בסדר. אולי רק אני חושב כך.

12/11/2012 11:58

תראה, גם אם לדעתך הוא לא משקיע ומפרסם סיפורים כלאחר יד (דבר ששנינו דרך אגב לא יכולים לדעת בוודאות.) אני חושבת שזה די מעליב לכתוב תגובות כאלה לסיפורים/ שירים שמישהו ישב וכתב, (גם אם בכמה דקות בלבד.)
זאת הדרך שלו להתבטא ואני בטוחה שיש הרבה לא דוברי צרפתית באתר שרואים את הסיפורים האלה ובוחרים דווקא שלא להגיב,
לדעתי אם אין משהו טוב להגיד על מחשבה חולפת של מישהו אחר, עדיף לא לומר דבר כלל.

12/11/2012 12:04

כנראה את צודקת, אחרי הכל. אני אהיה יותר עדין. אני פשוט זכרתי את הנער כותב קצת יותר לעומק. נראה שמשהו קרה לו עם הזמן..

12/11/2012 12:19

שמע, אני מניח שאתה מעדיף להמשיך להישאר אנונימי ולא לחשוף מי שאתה.
הסיבה היחידה שאני מעלה רק שירים היא בגלל שלאחרונה הבנתי שאם אני לא מסיים לכתוב סיפור לפני שאני מעלה – אני פשוט מפסיק באמצע. אז זה למה את כל הסיפורים הארוכים אני כותב בוורד ורק אז מעלה אותם. בינתיים, יש לי מאגר של שירים קצרים שאני מעלה מהם. את השירים כתבתי כבר מזמן.
אם אתה חושב שאני שוויצר – שיבושם לך. אל תקרא חומרים שלי.
אם אתה מחפש "עומק" – תחכה לסיפורים הארוכים שלי.
אם אתה רוצה סתם להשוויץ בשפה הגבוהה שלך והרהוטה – תהנה. אל תראה אותי כמכשול.
בכל מקרה… שני טוב?
(אין לי מושג איך לסיים הודעה כזאת בדרך נורמאלית באמת.)

12/11/2012 12:22

אולי… אני לא הרבה זמן באתר ככה שאני לא יכולה להביע דעה בעניין,
אבל אנשים משתנים עם הזמן, זה דבר ידוע…
וממה שהבנתי, אתה כבר ותיק,
אז ברוך שובך! :)

12/11/2012 12:25

כעת הילד כועס עלי. אכן "יבושם לי".
אני לא חושב שאתה "שוויצר" ילדי. אני חושב שאיבדת ממה שהיה לך. אני מבין שאתה מפרסם שירים שכבר כתבת מזמן… זה יפה. אבל האם אתה מסתכל עליהם פעמיים? אם כך אתה רוצה לכתוב, איך היית אומר? "שיבושם לך".
לפחות אתה עוד כותב.

12/11/2012 21:51

לא. אני לא כועס עליך. למען האמת אני לא מתרגש ממך. מי שלא תהיה, בבירור שאתה חשבון שני של משהו שסתם רוצה לחרפן אותי. אם זה מה שגורם לך לאושר בחיים, מי אני שיעצור אותך?

13/11/2012 05:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך