בריונות הצקות ומה שבניהם…

Adi0101 04/07/2014 638 צפיות תגובה אחת

דני תלמיד חדש בחטיבת הביניים הכל היה בסדר עד שחבורה של בנים באה ודרשה מימנו בכל יום שישה שקלים דני הרגיש שאין לא
ברירה והביא להם בכל יום שישה שקלים שני שקלים לכל ילד ולמרות זאת המשיכה החבורה להתעלל בו כעבור כמה זמן דני סיפר את הסיפור לאמו .
אמו דיברה עם המורה והמורה לא האמינה ולא עשתה כלום בנידון דני הרגיש שאין לו ברירה אלה להרביץ להם ולהגיד להם להפסיק לקלל אותו דני ניגש אליהם ופחד מאוד כי ידע שאם יגיד להם משהוא הם ישר יקפצו עליו וירביצו לו.
הוא הלך למורה והציק לה עד שתאמין לו והיא המשיכה לא להאמין לו דני לקח צעיף ושלושה קולבים טלה אותם על הארון שהם מחוברים אחד לשני וחיבר להם את הצעיף תוך כדי שהצעיף חונק אותו ליפני זה הוא רשם בפייסבוק את הסטטוס הזה :"ביי אני אוהב אותכם אני יתגעגע אליכם מאוד "חברתו של דני ראתה תסטטוס הזה והבינה שהוא הולך להתאבד היא רצה לביתו נכנסה בלי להגיד דבר ואמו שאלה בבהלה :"מה קרה ??" והיא ענתה לה :"הוא רוצה להתאבד !!! הוא רוצה להתאבד !!!"אמו שאלה אותה מאיפה היא יודעת אז היא הרתה לה תסטטוס תוך כדי ריצה הם פתחו תדלת והיו עמומות ממראה עיניהם דני היה עם עיניים עצומות והם הבינו ישר שהוא מת האם בכתה וגם חברתו של דני האם סיפרה למורה והמורה הבינה שעם היא הייתה מאמינה לדני כל הסיפור הזה לא היה קורה ודני לא היה מתאבד המורה סיפרה את הסיפור לילדים בכיתה כולם לא האמינו והיו בשוק וגם היו חלק שבכו הבנים שהציקו לדני הבינו שהם חייבים לברוח .
אחרי חודשיים של חיפושים מצאו את הבנים ושלחו אותם למוסד של עבריינים ומאותו היום האם מקבלת כל יום פיצועיים מההורים של הבנים הללו .


תגובות (1)

טוב קודם כל יש שגיאות כתיב למשל כותבים פיצויים ולא פיצועיים

גם העלילה מהירה מידי נסה לפרט יותר ולעשות עלילה יותר מעניינת

10/07/2014 00:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך