האלטרנטיבה של משחקי הכריש

29/03/2015 873 צפיות תגובה אחת

האלטרנטיבה של משחקי הכריש

"אני לא מבין איך אפשר היה למנוע את התאונה הזאת!" אמרתי.
"אפשר היה, ועוד איך" אמר עו"ד ליאור פז ושם את המסמכים האחרונים בקלסרו.
"איך אפשר היה למנוע כזאת תאונה, שהנהג משותק לכמה רגעים ולא יכול בכלל להזיז את ההגה!"
הבטתי שוב בתמונה של יוסי וענת.
"לפעמים יש דברים שאי אפשר למנוע" אמרתי בקול חנוק.
"אפשר היה למנוע את זה."
"איך?" תבעתי לדעת.
אבל עו"ד ליאור פז יצא מהחדר ואני נשארתי לבד מול השולחן והמסמכים, בחדר החקירות.
הסתכלתי על המסמכים על הדפים, על הכתב, על התאריך.
הכל נראה לא ברור. קיפלתי את חוברת המסמכים שנתן לי עו"ד ליאור פז ותחבתי אותה לכיס מכנסיי.
לפתע, נשמעה דפיקה בדלת.
"כן?"
הוא נכנס… זוהר, משנה את צבעו שוב ושוב בסקאלת הצבעים. אפשר היה לשמוע את פעימות לבו באותו רגע, הוא היה בתוך אקווריום ענקי, הוא חשף את שיניו. לפתע ראיתי מסמך שהודבק בדבק סלוטייפ על האקווריום הגדול. צמרמורת עברה בגופי, לבי פעם בחוזקה.
עצרתי לרגע את נשימתי ואז הסתכלתי למטה, על השולחן הקטן שהיה מלא באבק, על אגרטל הפרחים הצבעוני שהבאתי מסין. דמעותיי חנקו את גרוני.
זאת לא הייתה תאונה. כל השנים האלה חקרנו את התאונה הזאת לעומק, מדענים באו עם מבחנות לקחת דגימות של חומר אדום, חם ומבעבע, בלשים באו עם ערכות גדולות והורידו תוכנות במחשב של חדר החקירות שאפשרו להם לדעת עוד על התאונה.
סתם חקרו את התאונה הזאת, לא היה על מה. למה הם חקרו עליה בכלל? אין טעם! אין מחלקת כרישים בבית החולים והרופאים עם החלוקים הלבנים כל הזמן במרץ, פנויים כדי לקבל עוד מטופלים ולטפל בהם.
"פרשת דרכים מסובכת. באמת מסובכת" אמרתי לעצמי.
"אפשר היה למנוע את זה" קולו של ליאור הדהד בראשי.
מעניין מאוד מהי האלטרנטיבה של משחקי הכריש. חידת הגיון. זה מה שזה. אקווריום עם כריש ענק, תאונה שכל הזמן רוצים לגלות עליה עוד פרט ועוד פרט.
אבל עדיין, החידה לא פתורה.


תגובות (1)

ממש יפה! הסיפור שכתבתי לתחרות הוא כלום לעומת שלך

31/03/2015 14:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך