ההרשמה עדיין פתוחה לתחרות!

VNKL 23/02/2015 762 צפיות 5 תגובות

ההרשמה עדיין פתוחה לתחרות עד ל- 2.3 מי שרוצה עוד להירשם. הנה מי שלדעתי נרשם:
RON.K,
neta663,
אנדריאנה,
כתם ו-
אני12345.

הודעות לגביי התחרות:
1. דוסית אבודה- זה בשבילך. אני לא יודע אם בסופו של דבר נרשמת או לא, אז אם כן תרשמי לי בתגובות ואם לא אני מצפה להסבר.
2. כל שאר המתמודדים שרוצים להשתתף ולא יודעים את החוקים, ההרשמה פתוחה עד ה- 2.3, אני חוזר ואומר, זאת אומרת שיש לך זמן, אז תפתחו את הדף שלי ותיכנסו אל כל הפרטים לגבי התחרות.
3. לא יוכלו להירשם לאחר ה- 2.3, זאת הודעה רשמית בהחלט, ולא יהיה אפשר לשנות אותה ללא הסכמתי או אם יש לכם איזשהו אירוע או משהו באותו היום ואתם כן רוצים להירשם, אז או שתירשמו לפני התאריך הזה, או שאדחה את התאריך ביום או יומיים.

דוסית אבודה, מחכה לתגובה!
כל השאר, תכתבו בתגובות אם אתם רוצים להירשם!


תגובות (5)

תירשמו, בבקשה!
אני לא יכול לעשות את התחרות רק עם חמישה משתתפים או שישה!
דוסית אבודה, תכתבי לי אם את משתתפת או לא!
בבקשה תירשמו!!

23/02/2015 17:25

אוקיי

*זהירות חפירה לפניך*
אבל אני מודיעה שאני אעדיף לא לכתוב סיפור אהבה בגלל שמאז שקראתי את זה- " פתאום זרועו חיבקה אותה והם התנשקו" אני הייתי צריכה לקרוא את זה 3 פעמים כדי להבין שלא פספסתי כלום אני מתכוונת, באמת אפילו התיאורים הקיטשיים-באופן-מוגזם של "היא נמסה לתוך עיניו העמוקות….." באיזה עומק לעזאזל העיניים שלו?!
ועוד משהו- "הם התנשקו שעה ארוכה" איך לעזאזל הם יכולים להתנשם שעה בלי להיחנק למוות?!
וזה- "תוך חמש שניות לשונו כבר הייתה בתוך גרונה" מה לעזאזל האורך של הלשון שלו?

ובקיצור
I DO

23/02/2015 17:36

תודה רבה!
אני לא אעשה אתגרים על אהבה!
ב- 2.3 תיגמר ההרשמה וכולם יוציאו את הפרק הראשון ואחר כך אני אוציא את מצב הנקודות ואיתו גם האתגר שאתם תצטרכו למלא לפרק הבא שלכם.
הסתכלת בהוראות של התחרות בדף שלי?

23/02/2015 17:39

אוקי רק מה האתגר לשלב הראשון

23/02/2015 18:06

לא, לפרק הראשון את כותבת מה שאת רוצה, אבל מאז יש רק אתגרים, אבל אל תוציאי את הפרק עכשיו, תוציאי אותו רק כאשר תסתיים ההרשמה, בערך ב- 2.3!

23/02/2015 18:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך