הילד העצוב והבודד חלק 1

26/12/2011 772 צפיות 3 תגובות

יום אחד בשנת 2011 היה ילד בשם דני הוא בא יום ראשון לכיתה א' עם דפקה ילדים שהוא לא מכיר. בהפסקות הוא רואה ילדים משחקים דני שואל אותם אפשר בבקשה לשחק איתכם בתופסת? הילד אמר" בחיים לא אתה ממש לא חבר שלנו דני התחיל לרוץ ולרוץ ולברוח בבכי הילדים לא הבינו למה הוא בוכה ילדה יפה כל כך בשם עמית שאלה אותו כלומר את דני אתה בסדר?

דני אמר " לא . אבל אמר" לעמית את יודעת שאת יפה עמית פשוט חיבקה את דני ושאלה אותו אתה רוצה להיות חבר שלי? דני חייך ואמר" אני אוהב אותך ועמית פשוט …..??.

המשך יבוא מה יקרה תגלו בחלק 2 נתראה וליליה טוב לכל מדינת ישראל העצמאית ביי המשך יבוא…………………………………..


תגובות (3)

שלום לשובל,
יש לי מספר הערות על הסיפור שלך.
הערה ראשונה: אין תיאורים, ולכן גם קצב האירועים מהיר מידי, הסיפור גולש מהר מידי, ומסתיים מפני שהוא מתחיל.
הערה שנייה: טכנית, אין דמויות. כל הדמויות מעורבבות זו בזו, וקשה לדעת מי משתתף בסיפור.
הערה שלישית: את צריכה להוסיף סימני פיסוק, כי אחרת אי אפשר לקרוא את הסיפור ולנשום באותה עת. נסי לקרוא את הסיפור בעל פה.
הערה רביעית: נסי למצוא לסיפור עלילה.

מקווה שלקחת את ההערות ברצינות, ממני, ליסה.

27/12/2011 00:53

ליסה צודקת. ויש לי עוד משהו להוסיף – אתה לא עושה גרשיים (") לציטוטים.

27/12/2011 01:51

וגם לא לדיבור ישיר. הנה הצעה אחרת לסיפור:

יום אחד, בשנת 2011, ילד אחד בשם דני. בפעם הראשונה הוא בא לכיתה א', והיו שם דווקא ילדים שהוא לא הכיר ולא ראה. בהפסקות הוא ראה אותם משחקים, ויום אחד הוא אזר אומץ ושאל: "אפשר לשחק אתכם בתופסת?" הילדים השיבו לו בשלילה: ~~~בלה בלהב בלה בלה~~~

מקווה שתיעזר/י בזה.

27/12/2011 02:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך