Colorful Magic
ביקורות?

הם אוהבים לצחוק. (לתחרות של מיכל)

Colorful Magic 22/05/2014 738 צפיות 12 תגובות
ביקורות?


בום. בום בום. בום. אני מרגיש את הלב שלי נדחס בין הצלעות.
אני לוחץ על דוושת הגז בחוזקה והמכונית מגיבה תוך שנייה, במהירות אגרסיבית מידי לטעמי. כדורי אש קטנים כמו כדורי רובה שורקים מעל אוזניי. אני רואה צומת דרכים, ופונה לצד שמאל.
הם רודפים אחריי כדי להכניס אותי לבית הכלא שלהם, או גרוע יותר – אל בית העלמין בעולמי.
חמישה בקבוקונים נמצאים מתחת למושב לידי. כל אחד מהם ממולא עד חציו בנוזל אחר, בצבע אחר. פצצה מתקתקת נחה על הריפוד. עוד חמש דקות תמימות נשארו עד התפוצצותה.
אני שוב עומד בפני צומת דרכים, אותה צומת שראיתי במפות במשך כמה שבועות.
אני פונה לימין בחדות ונכנס – כמעט לא נכנס בקיר – אל החניון. אני מוציא את המפתח וכמעט לא שובר אותו – ומשאיר את המכונית שם. אני רוכן אל הבקבוקים, ולוקח את כולם בידיי.
בידי החמישית אני לוקח את הפצצה. השעון פועם בידי.
אני יוצא, ושופך את תכולתם של שני בקבוקונים על הכביש. הם ראו את החומר נשפך ומבינים שאני נמצא שם. הם פונים ו – בום!
רסיסי חצץ פגעו בגופי, ונחילי דם קטנים ניגרו בעורי. האש התפצחה מולי. כשהיא שינתה את צבעה לכחול, זרקתי את שני הבקבוקים האחרים והיא כמובן גדלה והכפילה את עצמה.
כאשר ראיתי את גופו הרירי של אחד מהם, התקרבתי אליו ושפתי את תכולת הבקבוקון האחרון.
הוא התפוגג כעשן.
חייכתי ועפתי עשרה מטרים מעל הכביש – קצת מעל לאש הגובהת.
הם בטח התנדפו כבר עד עכשיו, לאן שהם לא מתנדפים שם. פתחתי את פי לרווחה שחשף את שיניי המחודדות ואת לועי הירוק – ושפכתי מים מפי כאילו הייתי צינור ביוב. האש התחילה להיעלם, עד שלבסוף נעלמה כליל ולא היה ממנה כל זכר.
לאחר שצחקתי ברעם, פתחתי את כנפי הנץ השחורות שלי, ועפתי למעלה.
עברתי את אטמוספרת כדור הארץ הנחות, ונחתתי על ירחו של כדור הארץ.
או בשבילי: 'אדופין', ובישרתי למפקד על הריגת הנמלטים.
הוא חייך חיוך רחב שהגיע מאוזן לאוזן (תרתי משמע) וחשף שיניים מחודדות חדות כמו סכינים ולוע ירוק כמו שלי.
ואז הוא צחק.
הגיעו אליו באותו היום עוד פעולות התנקשות שצלחו, וגם אז הוא צחק.
וצחק. וצחק. וצחק.


תגובות (12)

יפה! בהחלט מגיע לזה חמש לבבות מצדי! D:

22/05/2014 20:07

יפה ומיוחד. אני גם אעניק לזה 5 לבבות^~^

22/05/2014 20:19

הו, המ תודה^^
יש לכן הערות כלשהן?

22/05/2014 21:36

    לא יודעת, הסור הזה נכתב בצורה נכונה, עם תאורים-של הדמות, של הפעולות ושל האזור, ועם מקוריות. לא מוצאת הערותXD

    22/05/2014 21:37

הכתיבה ממש טובה אבל הסיפור לא ממש מתחבר למוזיקה
7/10

01/06/2014 12:56

וואט, דה, פאק.

01/06/2014 12:59

לא הבנתי מה הולך כאן.
מי זה, מה הוא, למה? מי הנמלטים? מאיפה הם נמלטו ? למה הם נמלטו ?
– השיר לא קשור מעט לנושא.
– איך לעזאזל הוא עף? הוא יצור שיש לו כנפיים? טוב כן, יש לו כנפיים ^_^
-מה קרה לו כשהאש פגעה בו?
הכתיבה שלך טובה מאוד.
הציון : 5.5 מתוך 10.

01/06/2014 18:28

    השיר היה קשור לנושא, אז שנמאס לי מהשיר המדובלל הזה וכאב לי הראש אז כתבתי מה שרציתי XD
    בטח שיש לו כנפיים, הוא חייזר משוכלל ומגניב כזה^^
    האש לא פגעה בו, היא פגעה בחייזר האחר, שהתפצפצץ ונמס כזהי.
    ואין לי שמץ למה.
    סתם… ככה.
    כעיקרון זה נורא מזכיר לי "אני מספר ארבע", כאילו הקטע של החייזרים הנלחמים.
    הו, ותודה~

    02/06/2014 20:08

    אוקי, עכשיו שאת מבהירה את העניין, עדיין לא הבנתי.
    מוזרה (?)
    אוקי את תיראת שם שהאש פגעה בחייזר שמספר ולא בשמישהו אחר…
    לא ראיתי את "אני מספר ארבע" .

    02/06/2014 20:33

כן היא השופטת החדשה.
ועכשיו לביקורת:
ההתחלה:
-בום.בום.בום- ס.ס לא אהבתי אותה, התיאור "הלב שלי נדחס בין הצלעות"- יש קצת יותר מגעיל מזה?
והיא יודעת שהשיר קשור למשימה, העניין הוא שהיא לא הרגישה שהקטע הותאם לשיר הזה.
אני מסכימה שהכתיבה טובה, אבל לא כלכך התחברתי להתחלה.
הדבר השני שקצת עצבן אותי שהתמקדת יותר מידי בפעולות, ולא ראיתי כלכך את הרגשות של הדמות, לכן לא הצלחתי להרגיש מתח.
ובגלל זה אני נותנת לך את הציון 7

02/06/2014 20:30

    דאמט את קלה מידי (:

    02/06/2014 20:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך