הסבר ופירוט על תחרות הסיפורים.

royayalon 22/04/2014 706 צפיות 12 תגובות

שלום לכל משתתפי תחרות הסיפורים.
קודם כל אני אפרסם את הנבחרת שלנו:( הרשמה עד 12 בצהריים שאז אני אתן את המשימה הראשונה לתחרות)
– אנג'לה קרמר (Angela123 )
– פיצי( או הביצה)
– thestotyteller
– שירה (שירושית123)
– אליסי (alici2001 )
– Moments in the life
– Luna6666
– amy
– הארלם שייק
– SkyWarrior
– Flandre
– musicat
– Yuki
– ofek
– דניאל( dani9196 )
– גלוש
– א.מ.ש.
– אופיר5418
– liattoty
– בננה צהובה (noaemona )
– avital

בסך הל יש לנו 21 מתמודדים עד עכשיו. התחרות לא תהיה קלה.
החוקים וההסברים באים עכשיו:
– דבר ראשון אין להשתמש בסיפורים קודמים שהיו פעם כדי שהתחרות תהיה יצירתית.
– כל מי שלא יכתוב סיפור בפרק הזמן של השלב יועף מהתחרות.
– עכשיו הסבר קטן איך התחרות עובדת:
אני כותב נושא של השלב בתחרות, אתם כותבים סיפור בפרופיל שלכם והכותרת תהיה: ____(הנושא של השלב) לתחרות הסיפורים. אני יכנס לפרופיל שלכם ויבדוק את הסיפור, יעיר הערות.( ככה גם אנשים יכנסו לפרופיל שלכם ויוכלו להסתכל בסיפורים שונים שלכם, אחלה פרסום!) כשכולם יסיימו לכתוב סיפורים אני ארשום מי הסיפור המנצח לשלב הזה שהי אהבתי ונעבור לשלב ההדחה. אני אגיד מי שלושת המועמדים שהסיפורים שלהם היו הכי פחות טובים ואותה שלישייה תצטרך לכתוב עוד סיפור באותו נושא, שיכול להציל אותם. עכשיו מגיע החלק שבאותו דבר שהעלתי שפרסמתי את שלושת המפסידים, אתם רושמים איזה סיפור מכל השלישייה הכי אהבתם, זה שיקבל את הכי הרבה קולות יעבור לשלב הבא ואני אבחר בין השניים האחרונים את המפסיד והוא יודח. ככה נמשיך עד הסוף.

– כל שלב בתחרות יהיה כל שלושה ימים. עליכם לכתוב סיפור על הנושא שפרסמתי.
– אני לא עומד לכתוב ציון לסיפורים כדי שאנשים לא יעלבו מציונים נמוכים. אני רק מפרסם את הסיפור של הטוב ביותר ואת שלושת המועמדים שעולים להדחה.

הסבר שלב ההדחה:
בשלב ההדחה אתם צריכים לכתוב את מי אתם רוצים שלא יעוף. יש לעולים להדחה 24 שעות מסיום 3 ימי הכתיבת סיפורים לכתוב סיפור על אותו נושא שהיה במשימה. בסוף 24 השעות אני אקבע מי עף ומי נשאר. ניתן להצביע כל 24 השעות ומי שלא יצביע פשוט לא תומך באף אחד וזה יהיה חבל…

שאלות ותשובות:
– האם הז'אנר שכתבתי בהרשמה קשור למה שאני צריכה לכתוב במשימה הראשונה?
לא, זה היה רק כדי לראות איזה ז'אנרים אהובים, בשביל המשימות הבאות. את צריכה לכתוב סיפור לפי הנושא שאני אכתוב.

– עד מתי אפשר לכתוב סיפור?
עד 17:00 אחר הצהריים ביום השלישי של התחרות. זה אומר שאם היום אני מפרסם את השלב הראשון בתחרות יש לכם עד שישי ב 17:00 אחר הצהריים להגיש את הסיפור. סיפור שיגיע אחרי הזמן לא יתקבל…

לכל שאלה תשאלו בתגובות ואני אערוך את מה שכתבתי פה ואכניס את זה. תודה רבה לכם ונתראה ב12, במשימה הראשונה של תחרות הסיפורים.

שימו לב: אני מבקש שמי שהפסיד יתמוך באלה שממשיכים בשביל שתהיה לנו תחרות כיפית. אנחנו 21 מתמודדים בתחרות. לנצח לא יהיה קל… בהצלחה!


תגובות (12)

אאוץ' למה אני לא פה, נרשמתי :\

22/04/2014 09:36

    אוי מצטער סליחה סליחה סליחה.

    22/04/2014 09:37

    והממממממ לא הבנתי כמה דברים, אני צריכה לכתוב סיפור לפי הנושא שבחרתי?
    ועד מתי?

    22/04/2014 09:41

    אוקיי אני אםרסם את שאלותייך במה שהעלתי. אני כותב לך שבז'אנר שכתבת לא קשור למה שאת צריכה לכתוב אלא לנושאים שאני אעלה בהמשך. את צריכה לכתוב סיפור לפי הנושא שאני אתן.
    את יכולה לכתוב סיפור עד 16:00 אחר הצהריים ביום השלישי של השלב.

    22/04/2014 09:43

לא ממש הבנתי איך זה הולך. אתה יכול בבקשה להסביר לי שוב? כי כאן זה היה נורא מסורבל ולא כ"כ הבנתי…

22/04/2014 09:59

    אוקיי זה פשוט מאוד:
    קודם אני רושם את הנושא ועליו כל אחד רושם סיפור ומפרסם בפרופיל שלו עם הכותרת: ___(הנושא) לתחרות הסיפורים.
    אחר כך אני בודק את הסיפורים, מעיר הערות.
    בסוף אני מפרסם את מצטיין השלב, זה שהיה לו סיפור טוב מאוד ואת שלושת המתמודדים שהיה להם סיפורים הכי פחות טובים.
    השלושה האלה כותבים עוד סיפור באותו נושא בפרופיל שלהם עם הכותרת: למשימת ההדחה ___(הנושא).
    אני בודק להם את הסיפורים וגם אתם ואתם רושמים בתגובות שכתבתי מי עולה להדחה מי אתם רוצים שיוצל מההדחה. מי שקיבל הכי הרבה הצבעות ניצל מההדחה ואני בוחר בין השניים שנותרו מי מודח.
    זה הכל. מקווה שהבנת :)

    22/04/2014 10:07

    ההבנתי. תודה.

    22/04/2014 10:12

    בבקשה.

    22/04/2014 10:12

הפרופיל שלי לא זמין -.- שוב..
הייתה לי את הבעיה הזאת כבר…
מה אני עושה ?

22/04/2014 10:42

    לא יודע לא מכיר את הבעיה. תפני למנהלי האתר אני מניח שהם יכולים לעזור לך.

    22/04/2014 10:44

אני כתבתי לך הודעה שאני מעוניין להירשם ולא ענית חזרה :( אני בתחרות אבל?

22/04/2014 11:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך