Butterfly
לא אהבתי את הקודם, וחשבתי על הרעיון הזה כשהייתי בבית הספר, מקווה שתקבלי את זה. אני לא הבנתי אם חייבים שהדמויות יהיו מבני אצולה, או שהם יוזכרו, אז עשיתי שהם חלק חשוב..

הקדמה- לתחרות של YUKI (כי לא אהבתי את הקודם :)

Butterfly 21/05/2014 608 צפיות תגובה אחת
לא אהבתי את הקודם, וחשבתי על הרעיון הזה כשהייתי בבית הספר, מקווה שתקבלי את זה. אני לא הבנתי אם חייבים שהדמויות יהיו מבני אצולה, או שהם יוזכרו, אז עשיתי שהם חלק חשוב..

"זה הולך להיות המבצע הכי גדול שלנו." לחשה הלנה, היא המתכנתת שלנו. היא מסוגלת לבנות הכל משום דבר, ברצינות. היא בדרך כלל לובשת את הסרבל ג'ינס הישן שלה, ושיערה השחור והעבה בדרך כלל קשור בזנב סוס. הלנה ואני הבחורות היחידות כאן.
"בגלל זה חייבים שהכל יהיה מושלם." הינהן קליי, הוא המוח מאחורי הכל. תמיד יש לו תוכניות, והוא מסוגל להוציא אותנו מהבעיות הכי קשות, אם רק תתנו לו זמן. לקליי יש שיער חום ואני לא חושבת שאי פעם ראיתי את העיניים שלו. אני לא חושבת שמישהו ראה. לקליי יש משקפי שמש תמידיים בצבע שחור עם מסגרת זהב שהוא לא מוריד לעולם. ברצינות, ראיתי אותו ישן עם המשקפיים האלה.
"אנחנו נתכנן כל פיסה קטנה במבצע הזה" הסכים מורדי, הוא הרופא האחראי והזקן. מורדי יודע לטפל בכל אדם, ויש לו בערך מליון תרופות בארון שלו. מורדי גם דיי זקן והוא תמיד דואג שאנחנו, הצעירים, נחשוב על כל פעולה, ונזהר. בלעדיו אני לא חושבת שאפילו אחד מאיתנו היה בחיים.
"הבאתי את המחפר שלי, אם נצטרך" אמר דני, הוא הכוח. תמיד יש לו איזשהי מכונה ענקית שעושה הכל. הוא חזק מאוד ויש לו שיער בהיר ועיניים חומות כהות. הוא גם ממש גבוה, כמו איזה ענק.
"מעולה." שיפשפתי את הידיים שלי זו בזו, "אז בואו נתחיל" זאת אני, מרי-אן, המפקדת בעלת הרעיונות המבריקים שמסוגלת לעמוד בשלג בגופיה ותחתונים ובת האצולה. לי עצמי יש שיער חום שבדרך כלל אסוף בקוקו גבוה והדוק, יש לי עיניים כחולות בהירות ואני חזקה מאוד. לא כמו דני אמנם, אבל חזקה.
אה ואני המפקדת הרשמית של המחתרת שלנו. ועכשיו, אני עומדת להחזיר את האחוזה שלנו, ואת כל מה שהשלטונות גזלו ממשפחתי. אנחנו עומדים להפיל את השלטונות, ולהחזיר למשפחתי את כל מה שאבד לנו.


תגובות (1)

מעולה.
נשתמע ביום חמישי.

21/05/2014 15:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך