*ללא שם* הרשמה

FireBandit 26/04/2014 630 צפיות 4 תגובות

אוקיי אז אני לא בטוחה על מה עומד להיות בסיפור
עוד לא חשבתי מה יהיה הז'אנר
אתם מוזמנים לתת לי הצעות בתגובות
אז ככה אני צריכה 5 בנים 4 בנות
שם:
אופי:
עבר:
מראה חיצוני:
דברים שהוא\היא עושה בזמנם החופשי:
ואני אבחר דמויות שאני חושבת שיתאימו


תגובות (4)

בכל אופן, אני לא יודעת את העלילה אז אני אכתוב דמות שיכולה להתאים להכל, והיא במקרה גם דמות משומשת.
שם: סאם [נו אני נתפסתי על השם הזה סליחה]
גיל: אני מניחה שהרוב יבחרו 16 אז כמו כולם
מראה: שיער שחור חלק ודי קצר אסוף כמעט תמיד בקוקו עם פסים ורודים וכחולים זוהרים, עיניים כחולות חודרות, רזה חיוורת וגבוהה, די שרירית
אופי: חמומת מוח, מתעצבנת מהר, לא מפסיקה לדבר לרגע, די שטחית, אגואיסטית ואדישה, לא מעניין אותה שום דבר, לא אכפת לה מכלום, הוא תרצח מישהו מבלי למצמץ.
אבל כל זה רק מסיכה, היא מנסה להראות שהיא אגואיסטית אדישה אבל זה לא נכון, היא בעצם ממש חכמה ותעשה הכל למען החברים שלה, יש לה צורך מתמיד באקסטרים ובדברים חדשים, היא שונאת להישאר באותה המסגרת והמוטו שלה הוא: חוקים נועדו בשביל לשבור אותם.
היא לא סתם חכמה, היא ממש גאונה. שקרנית ממש טובה, מניפולטיבית, היא צינית מאוד ומסווה הכל תחת מסווה של ציניות. אוהבת לבוש שחור ונראית גותית, פעם צחקו עליה בגלל שבאמת הייתה כזו.
לא מאמינה באלוהים ובזה לכל מי שמאמין בו.
הייתה בחוגי לחימה מגיל שלוש, מומחית בקראטה, איגרוף, ג'ודו וכמעט כל דבר אחר שאת מכירה.
והיא מאוד חזקה, מדהימה בלחימה, תמיד מנצחת את הקרבות שלה, לא מפחדת מדבר, יכולה לנצח גם בנים מאוד מיומנים בקלות.
היא מנסה שיחשבו שהיא ביץ' כי פעם כאלו בנות ירדו עליה, אבל בנשמתה היא חנונית שאוהבת ספרים, ציור ופיזיקה.
עבר: אני לא ממש יודעת, אז אני אכתוב משהו כללי שכזה:
היו לה זוג הורים רוסיים שגידלו אותה בתור ילדה שמרנית, הם אמנם נתנו לה הכל אבל היא לא יכלה לסבול להיות כל כך שקטה וחסרת אמירה.
היא החלה להסתובב עם אנשים מפוקפקים והתמכרה לסמים, הציונים שלה הדרדרו והיא נהרסה לחלוטין.
את יכולה להחליט אם היא נשארת בבית או מה קורה איתה.
יש לה עוד אח גדול בפנימיה ואח קטן שנשאר עם ההורים שלה.

ורעיונות:
*סיפור פנימיה מעצבן
*סיפור התבגרות כזה שסתם יגולל את החיים שלהם, ואני אשמח אם תתמקדי קצת בגמילה שלה מסמים ובניסיון שלה להשתקם ולהצליח בלימודים [את יכולה להעלות את הגיל שלה לשש עשרה]
*סיפור פנטזיה.

26/04/2014 15:28

שם: לי
אופי: נחמדה, שקטה, חכמה מאוד, לוקח לה זמן להתאהב.
מראה: שיער שטני, עיניים ירוקות, רזה וגובה ממוצע.
עבר: לי אוהבת מאוד לעצב בגדים, היא נסתה להיות מוכרת בחנות בגדים ולהתאים תלבושות לאנשים, אבל כבר אחרי יומיים, היא הבינה שזה לא בשבילה. היא רוצה לעצב בגדים ושחברה שלמה תיקרא על שמה.
בזמן הפנוי לי משרבטת חליפות, חצאיות, בגדים מכל הגזרות, הצבעים והמינים.
מקווה שתקחי.

26/04/2014 15:31

שם: ליאת ארבל
אופי: חכמה, יודעת לשתוק כשצריך, אמיצה, יודעת כמה דברים על חיים של מבוגרים (פירוט- בעבר O_O), שומרת על אחייה כמו על חייה.
מראה חיצוני:ממוצעת, תווי פנים גבוהות, עיניים חומות עם גוונים ורודים חלשים, ריסים ארוכים, שפתיים ורדרדות,שיער שחור חלק-גלי בקצוות,פוני על הצד, רזה מאוד.
עבר: כשנולדה אביה שמר עליה כמו על החיים שלו, אמה כמוהו, הם לא נתנו לה להשתולל יותר מידי, לכן היא די לבדה (אשמח אם בהמשך יהיו לה מלא חברים), אמא שלה הולידה את אחייה כשהייתה בת 5 (עכשיו היא בת 16), והיא מאוד קשורה אליו.
יום אחד הוריה הסתבכו עם המאפייה שסיבכה אותם עם ראש הממשלה, ראש הממשלה חשב שהם לא רצויים במדינה שלנו, אך ליאת פעלה בחוכמה, היא דיברה עם ראש הממשלה בכבודו ובעצמו בגיל 8 וקבעה איתו פגישות, הם כל הזמן נפגשו והיא כל הזמן שכנעה אותו לא להוציא לפועל את התוכנית שלו.
היא הסבירה לו שזה לא מוסרי, שזה מעשה התעוללות בבני אדם ושזאת לא אשמתם שהמאפייה נצמדה אליהם כמו עלוקה, היא ניסתה לשכנעו שהוא לא צריך להוציא אותם מהארץ, לבסוף הוא השתכנע, והוציא חוק חדש שרק היא וכל הממשלה כולה יודעים: אין להוציא אזרחים חפים מפשע מהמדינה שלנו!
היא הייתה ידידה טובה של ראש הממשלה מאז, וכל הממשלה גם, היא חייבת לשמור על יחסים טובים איתם, כדי שלא ישנו את החוק.
הוריה גאים בה מאוד ואחיה הקטן מעריץ אותה, אמה מתה כשהגיע לגיל 13, ואביה נפגע בתאונת דרכים קטלנית, והוא נמצא בבית חולים במצב של קומה.
היא שומרת לבד על אחיה, והם גרים בבית של סביהם וסבתם.
מה שהיא עושה בזמנה החופשי: מתחננת לאיזה קולג' תלך, מעשירה את הידע שלה ומשחקת כדורסל.

26/04/2014 15:32

שם: נורה סטיין
אופי: בעלת אופי הרפתקני. היא מתרגזת בקלות, לא מפחדת בקלות, היא די מוזרה, לא מפחדת מהמוות, מכאב ומדם ויודעת אומניות לחימה שונות.
היא יכולה להצבודד במשך שעות ולא לומר מילה ולפעמים היא עושה את זה ואוהבת בעלי חיים בכל ליבה.
מראה: שער חום בהיר נוטה לזהוב די חלק שאסוף כל הזמן בצמה כבדה שמגיעה עד אמצע גבה. עיניים כחולות כהות, כמעט שחורות ועור שזוף משהייה ממושכת בשמש.
היא רזה ומחוטבת, בעלת גוף נשי ודק ותמיד עונדת שרשרת זהב עם תליון כסוף של חרמש.
עבר: היא יתומה שאימצו אותה בגיל 7 אך הסתדרה עם הוריה המאמצים בקלות.
היא גדלה בחווה ליד יער עד שהם עברו לעיר והשאירו אצלם את זוג כלבי הרועים שהיו להם.
היא מאוד מחוברת לכלבים ולקחה קשה את המעבר, מאז היא בברוגז עם ההורים המאמצים שלה ומתחמקת מהם רוב הזמן.
דברים שהיא עושה בזמנה החופשי: בזמנה החופשי היא מטיילת עם הכלבים שלה (ירח וסהר), מנגנת בפסנתר, כינור וקונטרה בס.
היא אוהבת לצייר העיפרון ולהתבודד ולקרוא במשך שעות.

26/04/2014 15:54
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך