לתחרות הסיפורים royayalon – פנטזיה

הביצה 22/04/2014 730 צפיות 5 תגובות

כימעט ברגע הראשון התעלפתי לגמרי , חשבתי לעצמי שזה בילתי אפשרי , ועכשיו אני רואה את מה שלא האמנתי עצמי ועד המין האנושי . אנשים , או לפחות הם ניראים כך , מתהלכים בצורה משונה קצת כמו קופים שמנסים לעמוד על שתיי רגליהם אבל מועדים כל הזמן , הליכה צולעת מוזרה , גופם מעט שעיר , בצבעי שחור, אפור , וחום כהה מאוד, הם מדברים בשפה משונה כזאת שיש מעט צלילים שניתן לזהות באנגלית . ידיהם שחופות , אך הדבר המרתיע ביותר בשדים הללו הם עיניהם , האדומות . אבל יש בהן סוג של רחמים . אין לי מושג מהיכן הגיעו אבל הם היו יצורים מדהימים , בצורה מיוחדת , הם לא פגעו בי , אבל עדייו , עדייו היה בהם משהוא מרתיע , הם פשוט הופיעו מאחוריי , לא ידעתי אם הם יודעים את שפתי אז פשוט אמרתי ״ שלום״ חד מהם פשוט הצביע לעבר ביתי וכאשר הפנתי את מבטיה והחזרתי אותו , הם אינם הישארו בחצרי, האם זה חלום בהקיץ? או סתם פינטוז משוגע? לא אדע אבל גם לא ארצה לדעת.

זה הדבר היחיד שעלה לי בראש , השקעתי בו פחות או יותר , אני מקווה להמשיך ! תודה…


תגובות (5)

חחחח וואו יפה יש לי מתמודד רציני בתחרות ;)
בהצלחה!

22/04/2014 12:38

תודה , אם היה לי רעיון מיקודם התוכן היה הרבה יותר מעניין . בכל מיקרה בהצלחה גם!

22/04/2014 12:48

קודם כל יש לשנות את התגית ל: תחרות סיפורים royayalon
תודה רבה זה מקל עליי בבדיקה…
הסיפור יפה אך חסר בו קצת עלילה. כתיבה יפה.

23/04/2014 06:28

תודה , ואם הייתי עושה עלילה הייתי נסחף לסידרה זה סוג של הרגל ואני ישנה

23/04/2014 14:02

    בבקשה, רק התכוונתי שעלילה הייתה מוסיפה לזה קצת…

    23/04/2014 14:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך