סורי על כזה פרק קצר המוזה שלי ברחה למדריד מקווה שתאהבו <3 <3 <3

מה קרה לה? מה קרה לאהבה? פרק 1

30/03/2012 751 צפיות 7 תגובות
סורי על כזה פרק קצר המוזה שלי ברחה למדריד מקווה שתאהבו <3 <3 <3

-תחילת שנה-
הגעתי לבית הספר ראיתי את גלי החברה הכי טובה שלי רצתי אליה בהתרגשות וצעקתי: "גליייייייייי"
רצנו אחת אל השניה והתחבקנו התיישבנו מאחורה ודיברנו פתאום נכנס ילד ממש חתיך (לדעתי) שאלתי את גלי "מי זה?"
"זה טל"
"חתיך הטל הזה מאיפה את מכירה אותו?"
"את לא זוכרת אותו מגן רינה?"
פתאום נפל לי האסימון זה טל הילד שהציק לי כל פעם שהגעתי לגן הוא תמיד משך לי בקוקו או פירק לי מגדל הקוביות…
הוא הפך כל כך חתיך במשך השנים
הוא התקרב אלי ואל גלי ואמר "אחרי מלא שנים נפגשים אהה?"
חייכנו שתינו כמו מפגרות ואז אמרתי "עכשיו תורי למשוך לך בשיער"
היה לו שיער חלק קצר ועיניים חומות דבש הוא היה ממש גבוהה הוא התיישב בשולחן ליד ואז אלה הילדה הכי מעצבנת של הכיתה התיישבה לידו ואמרה לו כזה "היי"
הוא ענה לה "היי'
היא אמרה לו "אתה חדש?"
"כן"
"אני בטוחה שנתחבר מצוין יחד"
המשך יבוא…


תגובות (7)

מאוד חמווד:)
תמשיכי!!♥

30/03/2012 11:00

תודה :)

30/03/2012 13:45

מוזר..הכתיבה שלך מהירה מדי..את לא מפרטת..ואת מספרת את הסיפור לחברה שלך ולא כאילו את ממש כותבת את הסיפור..
אין בכוונתי להפגוע בך..או להעליב..ואם נפגעת אז אני מבקשת סליחה..
אבל תביני שסגנען כתיבה כזה הוא לא טוב.. ואם בכוונתך לכתוב אני ממליצה לך לקרוא יותר סיפורים של סופרים מפורסמים גם בחוץ וגם באתר..
מבמוץ…יומני הנסיכה…ועוד ספרים של הסופרת..(ממליצה לך על הספרים האלה כי ראיתי שאת אוהבת סגנון כתיבה פשוט וקליל)
ומבפנים, ז"א פה מהאתר- החיים עפ קים של נטלי
והסיפור של אפריל 16.. ושוב אין בכוונתי לעליב..אלא רק לעזור לך..

31/03/2012 12:01

תודה רבה על ההערה אך אני קוראת הרבה ספרים וסיפורים אני אנסה כמה שיותר לפרט זהו סיגנון הכתיבה שלי אני בטוחה שאין בכוונתך לפגוע בי אלא רק לעזור אקח את הערה בתשומת לב

01/04/2012 07:28

רציתי לשאול אם אם אתם באמת כותבים ספר או שזה סתם קטע קטן שהחלטתם לכתוב??
אני כותב עכשיו ספר על דפים רגילים…יש לי בו בינתיים 4 עמודים בדפי a4

23/09/2012 05:30

dorpeli היקר האתר נועד לסיפורים מהראש למחשב לא לשבת ולכתוב על דף ספר שלם כן הושקעה מחשבה וזה לא חלק קטן ואני לא עייף את הקורא עם ארבעה עמודים בפרק אני אעשה פרקים יותר ארוכים תודה על הערתך…

23/09/2012 12:55

אהבתי…

10/12/2012 11:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך