אהבה אחת ❤️
לפחות חמש תגובות של כן או לא ואני ממשיכה לתקציר הבא! בבקשה תגיבו, אני כבר רוצה לפרסם סיפור חדש! :)

סיפור חדש! תקציר של: הסיפור של סינדרלה

אהבה אחת ❤️ 10/01/2015 2344 צפיות 6 תגובות
לפחות חמש תגובות של כן או לא ואני ממשיכה לתקציר הבא! בבקשה תגיבו, אני כבר רוצה לפרסם סיפור חדש! :)

שם הסיפור: הסיפור של סינדרלה
ז'אנר: סיפור אהבה
תקציר: אתן זוכרות שהייתן קטנות, וחלמתן להיות נסיכה כמו בסרטי דיסני? עם השמלה המפוארת, נעלי הזכוכית הנוצצות, הפיה הטובה שגרמה לכל המשאלות שלכן להתגשם, ובמיוחד הנסיך החתיך שתתחתנו איתו בסוף? אז זה מה שקרה לנערה הבא, רק בצורה הפוכה לגמרי.
אמנדה יוסטון, נערה בת 18 מסן פרנסיסקו. היא לא עשירה במיוחד, היא לא יפה במיוחד, והאמת, שהיא אפילו לא פופולרית! היא בסך הכל נערה רגילה, עם הורים נחמדים ואחות אחת, שני חברים הכי טובים, ומישהו שמאמלל את חייה מכיתה א', ובמקרה נמצא איתה עד תיכון. ומה לגבי חיי האהבה שלה? אתם בטח תוהים לגבי זה, נכון?
היא אפילו לא מכירה אותו. הם התכתבו במשך חצי שנה דרך האינטרנט, והתאהבו ככה. אבל הם אף פעם לא נפגשו פנים אל פנים, הם אפילו לא יודעים את השמות האמתיים של אחת של השני! הייתם מאמינים? אבל שהכל נדמה אבוד, הם סוף סוף נפגשו, והדברים לא הלכו כמו שחשבתם….


תגובות (6)

נשמע מעניין , והרעיון יפה מאוד
אשמח מאוד עם תמשיכי
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

10/01/2015 11:15
Bar Bar

את זה דווקא ממש אהבתי
אפילו קצת יותר מכל השאר

10/01/2015 11:25

טוב.. אין כלכך מקום לספק שבסיפור מבוסס על הסרט של הילארי דאף "סיפור סינדרלה", אבל אני אופטימית שתהיי יצירתית..(:

10/01/2015 12:03

    כן, קיבלתי את הרעיון משם, אבל אני מבטיחה שהסיפור היה שונה מהסרט!

    10/01/2015 12:04

תמשיכי, לא קראתי סיפור כזה בסיפור!
אני בטוחה שתעשי את הסיפור בצורה הכי מעניינת

10/01/2015 12:32

נשמע ממש מעניין תמשיכי

10/01/2015 13:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך