אהבה אחת ❤️
יש לי עוד תקצירים לפרסם, אז אם אתם מעוניינים, תעקבו מדי יום בשביל לבדוק אם עלה תקציר חדש! זה הכל לעכשיו, ותזכרו: חמש תגובות ועוברת לתקציר הבא. אז אם אתם רוצים עוד תקצירים, תגיבו!

סיפור חדש! תקציר של: עולם חשאי (משופץ)

אהבה אחת ❤️ 05/01/2015 768 צפיות תגובה אחת
יש לי עוד תקצירים לפרסם, אז אם אתם מעוניינים, תעקבו מדי יום בשביל לבדוק אם עלה תקציר חדש! זה הכל לעכשיו, ותזכרו: חמש תגובות ועוברת לתקציר הבא. אז אם אתם רוצים עוד תקצירים, תגיבו!

שם הסיפור: עולם חשאי
ז'אנר: סיפורים בהמשכים (פשוט לא יכולתי למצוא ז'אנר מתאים)
תקציר: נערה רגילה בת 18 מניו יורק, שהדבר הכי מסעיר בחייה הוא לשרוד תיכון, לא יודעת מה יעבור עליה. יום אחד היא לוקחת דברים מהלוקר שלה, חושבת שזה סתם עוד יום רגיל ושגרתי בחייה. אבל פתאום רוח נושבת עליה, הרצפה רועדת מתחתיה, והיא נשאבת אל תוך הלוקר שלה, בדרכה לסוכנות חשאית שלא ידעה על קיומה מעולם. ועכשיו, היא מתחילה במסע לאורך החלק המזרחי של ארצות הברית, בחיפוש אחר מדען מרושע שרוצה להשמיד את העולם. היא עוברת מסע מלא בהרפתקאות ואקשן, ביחד עם נערה עם שיער כחול, בלונדיני חתיך, ואיש-צפרדע מעצבן שכל מה שהיא רק רוצה זה לעוף ממנו. חשבת שהחיים שלכם מלאי אקשן? עוד לא שמעתם כלום על זואי פרקר, ועולמה החשאי.


תגובות (1)

Bar Bar

זה נשמע מגניב ממש ממש ממש

06/01/2015 18:18
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך