Mercy
מקווה שזה בסדר, פשוט אני הרגע חזרתי מבית הספר, ויש לי תכף מתמטיקה.

תחביב- לתחרות הסיפורים של LOVE BOOKS

Mercy 16/06/2014 568 צפיות תגובה אחת
מקווה שזה בסדר, פשוט אני הרגע חזרתי מבית הספר, ויש לי תכף מתמטיקה.

התחביב עליו החלטתי לכתוב, הוא כתיבה.
וכן, זה הצריך זמן מחשבה משמעותי בכדי להגיע להחלטה זו.
כתיבה היא משהו שבעזרתו אפשר למלא את החלל הריק שבחיים, או את החלל המלא מידי,
אפשר להשתמש בכתיבה כדרך פורקן, לספר לאנשים את רגשותייך, בלי הצורך להגיד זאת ישירות, ניתן להשתמש בדמויות ממוצאות בכדי לספר על מקרים שקרו לכם, בלי הצורך לספר כי זה קרה לכם,
ניתן פשוט להוריד את מה שיש לנו על הלב, בלי הצורך בכל רגשות הרחמים של הסביבה.
בעזרת הכתיבה ניתן לספר על ממלכות כי נמצאות רק בדמיוננו, ולשתף אותם עם אחרים, ניתן להעלות בכתב אנשים ודמויות שהיו קיימים עד עכשיו רק בשבילו, אנחנו יכולים לשאיר אותם לעצמנו, או לשתף אותם עם אחרים.
כמו כן, ניתנת לנו האפשרות להפוך לדמות ראשית, אנחנו יכולים להשתמש בעצמנו כבסיס לדמות, ופשוט ל"שפר" אותה בכדי שהיא תהיה טובה יותר או פשוט מתאימה יותר לסיפור. לדמות יכול להיות אופי כשלנו, או מראה כשלנו, היא גם יכולה להיות העתק מדיוק שלנו, אך תוכל לעשות דברים שאנחנו לעולם לא נוכל לעשות משום שאיננו חיים בעולמה.
הכתיבה דורשת מלאכת מחשבה, כציור או ככול יצירת אומנות אחרת. קטע כתוב יכול להיות צבעוני ומעורר רגשות כציור, או עבודת רקמה. ובדיוק כמו ציור או כל יצירת אומנות אחרת, הכתיבה היא אינה דבר שאפשר להבין במבט קצר, תמיד יהיה יותר משנראה במבט ראשון, כמו כן, יש דברים שרק אנשים מעטים יוכלו להבין ולהשים לב אליו, כבדל סיגריה בודד המוזכר בקצרה בסיפור, או כמבט אחרון ובודד שהדמות שולחת אל יקירה המת.


תגובות (1)

אהבתי, אבל ממש ♥
זה היה בדיוק הכיוון שרציתי.
מתוך עשר? עשר. מדהים (:

16/06/2014 20:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך