Pepper
סליחה על הבלבול בין השמות.

תחרות סיפורים בהמשכים- ביקורות ושלב 3

Pepper 05/08/2016 866 צפיות 9 תגובות
סליחה על הבלבול בין השמות.

בקשר לשלב הראשון-
"כותבת מהלב"-
הקטע היה מאוד מעניין והדמות שלך מיוחדת ומעניינת. אשמח אם היא תשתתף גם בשלב השני בהקדם.

השלב השני-
נ.ר 5
הקטע שלך היה מפתיע ומרתק, הרעיון עם השעון היה מיוחד ומעניין והכנסת את המשפטים בצורה שקופה ומתאימה.
כל-כך הכבוד, בהצלחה בהמשך התחרות!

A.K Koren (מקווה שכתבתי נכון)
הכתיבה שלך היתה יפה מאוד והעלילה מעניינת, הדרך בה הצגת את הדמות שלי היתה יפה מאוד, והמשפטים נכנסו בצורה טובה מאוד. בחרת נושא עמוק וקשה- מכחישי שואה, וזה נושא שכבר נתקלתי בו ברחבי האינטרנט ובמדיות אחרות, אך עוד לא יצא לי לקרוא עליו, ואני חושבת שהעברת אותו בצורה מצוינת.

לצערי רק שני משתמשים העלו את הקעים שלהם, כל השאר, אבקש שתרגישו בהקדם. אי אפשר כבר להגיש את השלב הראשון.

המשימה השלישית- כתיבה בעזרת שיר.
עליכם לבחור שיר מרשימה שאתן בהמשך, ולהכניס את המסר שלו באיזו צורה שתבחרו בפרק הבא. נסו לעשות זו בצורה שלא תציין את השיר עצמו, אך אין שום בעיה עם חזרה על שורות ממנו. נא לציין את שיר השיר שבחרתם בתחילת הקטע.
זו רשימת השירים:

"דם חם"

"Set It Off – "Wolf In Sheep's Clothing

"Avril Lavigne – "Girlfriend

P!nk – Stupid Girls

Panic! At The Disco: Girls/Girls/Boys

אם לא התחברתם לאף אחד מהשירים (דבר שהוא מובן ולגיטימי לגמרי), אשמח אם תבקשו שיר משלכם בתגובות.

מחכה מאוד לראות את היצירות שלכם ביום חמישי ה11.8.


תגובות (9)

אמנם אני מכיר חלק מהשירים כאן, רציתי לבקש את השיר "i dreamed a dream" מעלובי החיים. תודיעי לי בהקדם אם אפשר, תודה. (אגב, חלק ממילות השיר מופיעות אצלי בדף הפרופיל בקצת עליי, אם תרצי לראות. אבל תוכלי גם לרשום באינטרנט את השם של השיר וזה ייתן לך מילים).

05/08/2016 17:44

אני חושבת שהתבלבלת בביקורות. נ.ר5

05/08/2016 18:08

רגע זה צריך להיות בתור חלק מהפרק או שסתם לכתוב קטע /סיפור קצר עם המסר של השיר?

05/08/2016 18:24

בתור חלק מהפרק.
ויש סיכוי שהתבלבלתי בביקורות (קראתי אותם ביחד, סליחה) אני אבדוק ואתקן.

05/08/2016 19:10

נ.ר5, אין בעיה עם השיר הזה, אתה מוזמן לכתוב עליו.

05/08/2016 19:13

העלתי, קראתי לו חלום חלמתי. ברציתי להוסיף (שמומלץ לקרוא לפני קריאת הפרק) יש הסבר על השיר ועל מילותיו. בהצלחה לכולם :)

06/08/2016 00:05

אני ממש מצטערת שרק עכשיו העלתי את השלב הראשון…
לא הייתה לי הזדמנות…

06/08/2016 06:31

העליתי. אני כותבת על השיר safe and sound.

07/08/2016 04:17

זה כותב מהלב חחח
ומצטער על העיכוב, אבל אפשר לעשות על השיר This Ain't A Love Song של בון ג'ובי✨?
יש לי רעיון מצוין לאיך לעשות את זה.

12/08/2016 07:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך