האיש החכם

04/12/2014 674 צפיות אין תגובות

לפני כמה שנים היכרנו איש ושמו קורן מזור , שממש היה חסר בית , ללא שום כסף , ועני מאוד .
כעבור 6 שבועות , קורן הלך ברחוב וניסה לפגוע בעצמו , כי בשביל מה הוא אמור לחיות , אם אין לו כלום ?
וקורן מצא אבן ענקית , הרים אותה בכל כוחיו , ושנייה לפני שהוא שם על הרגליים את האבן , ראה שמשהו הזיז את האבן והעלים אותה .
הוא חיפש את האבן , ולא מצא . אבל הוא מצא יצור קטן מאוד , שרק קורן הצליח לראות .
ליצור קראו : פלנקטונוי .
פלנקטונוי סיפר לקורן על הניסים שהוא עושה , וקורן פחד מאוד להאמין לו .
פלנקטונוי הוכיח את עצמו בכך , שהחזיר את האבן .
קורן עדיין פחד להאמין . אבל פלנקטונוי שוב ניסה להוכיח , ואחרי הוכחות רבות , עדיין פחד להאמין קורן .
פלנקטונוי שאל , איך הוא יכול להאמין ?
קורן שמע , וענה לו שאם יביא לו 5,000,000 , יאמין .
" זה ממש קשה לי " , ענה פלנקטונוי , אבל לא וויתר .
הוא התאמץ , והתאמץ , והתאמץ , עד שלבסוף נעלם בגלל יותר מדי כוחות ועומס .
קורן בכה , ודמעות הרטיבו לגמרי את כולו .
ופתאום ! הופיעו מולו , כל השכונה , וקורן הסביר להם למה בכה .
הם הבינו , ולא ידעו כיצד לעזור לו .
הם התאמצו , עד שהתעייפו , ושבו הביתה .
קורן שוב בכה , ואמר לעצמו : " בשביל מה אני צריך כסף , וזהב , ובתים ? יש לי את שכונתי , ואני לא מבין למה בכיתי בגלל דבר שכזה ! יום אחד אולי זה יבוא , אבל עד שיבוא , אני מוכן להסתפק במתנה הגדולה : החיים שנתנו לי " !
ובאמת , כעבור 90 שנה כשהיה ממש זקן , הוא גילה שהוא נמצא בתוך הבית שלו , עם המון יהלומי זהב , והמון כסף מכל הסוגים !
והוא באמת צדק : יום יבוא , ותזכו באושר ועושר !

תזכרו תמיד : " המתנה הכי ענקית ונפלאה שסיפקו בשבילכם היא החיים על פני האדמה ! אם תעריכו זאת , אתם תראו שתזכו בחיים ארוכים ומלאי שמחה על פני האדמה !


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך