סתם, סיפור קטן ונחמד...
מקווה שהבנתן:)
<3

מספרים כתומים בוהקים

04/07/2011 809 צפיות 5 תגובות
סתם, סיפור קטן ונחמד...
מקווה שהבנתן:)
<3

האיש עם מעיל הרוח הסתובב ברחובות כמחפש דבר מה. הבניינים המשתרעים לגובה האפירו את המדרכה בצילם. היה זה יום חורף סגרירי. ג׳יימס הצעיר המתין במעבר החצייה עם עוד עשרות אנשים. הוא היה עסוק בשיחה עם איש עסקים מעברו השני של הקו כשהאור השתנה. ירוק. ג׳יימס התחיל לצעוד וכבר עלה על הכביש כשאיש במעיל רוח דחף אותו חזרה אל המדרכה. שנייה לאחר מכן עברה שם משאית במהירות מטורפת. ג׳יימס הסתכל סביב, מחפש את מצילו, אך האיש במעיל הגשם נעלם. ג׳יימס המשיך ללכת כשלפתע ראה מעל ראשיהם של אנשים מספרים. בוהקים באורם הכתמתם. המספרים ירדו במהירות עצומה וג׳יימס לא הבין את פירושם. הוא החל להסתובב ברחובות העיר ממשש את האוויר מעל ראשיהם של אנשים אך המספרים לא השתנו. אנשים חשבו שהוא משוגע וג׳יימס החל לחשוב כך גם. הוא התיישב על ספסל כשלצידו התיישבה אישת כהת עור. בטנה הייתה נפוחה ועליה הופיעו גם מספרים. הוא המשיך להתהלך, נעצר ליד חלון ראווה של חנות קטנה. מסתכל על בבוהתו. אך לא היו שם את המספרים. הוא המשיך להתהלך כשלפתע ראה אישה זקנה מובלת באלונקה אל תוך אמבולנס על ידי שתי אנשי בית החולים. המספרים שעל ראשה היו קטנים. 1.9 ,1.8, 1.7…וכשהגיעו ל-0.0 נעצמו עיניה של האישה. היא מתה. דלתות האמבולנס נסגרו והוא נסע משם. מותיר את ג׳יימס עם הבנה. הוא המשיך להסתובב ברחובות. מסתכל על המספרים שעל ראשם של אנשים. לפתע ראה אישה צעירה באה להכנס לרכבה. על ראשה היו המספרים 1.2 ,1.1 , 1.0…וג׳יימס ידע שעליו לעשות מעשה. הוא רץ במהירות והעיף את האישה מהרכב. שנייה לאחר מכן נפלה חבילת בלוקי בטון ומעכה את הרכב. לג׳יימס חזרו המספרים. 
האישה חיפשה את האיש הצעיר, מצילה, אך הוא כבר לא היה שם. לפתע היא התחילה לראות מספרים מעל ראשם של אנשים. בוהקים באורם הכתמתם.


תגובות (5)

אהבתי!!!! סיפור ממש יפה!

05/07/2011 22:04

מגניייבבב…
אהבתי! ;]
XD

06/07/2011 20:05

איזה רעיון יפה!!! ממש אהבתי!!!

07/07/2011 10:46

OMG!!!!!!!!!!!
זה כל כך יפה, מרגש, יצירתי ומקורי!!!
זה גרם ללב שלי לפעום מהר יותר מהרגיל! נישבעת לך!
טוב, אני לא נישבעת, אבל הבנת את הכוונה….
זה סיפור כזה דרמטי ומרגש!!!
ממש, ממש, אבל ממש (!) אהבתי!!!!!!!!!!!!!!!

07/07/2011 15:25

בעיקרון לקחתי את הרעיון מהקליפ Savin'me של להקת nickel back (מקווה שכתבתי את זה נכון;) אתם מוזמנים להיכנס ליוטיוב ולראות!
מקווה שתאהבו ח_ח

22/08/2011 12:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך