נסיכה של שבת
❤❤❤ תודה רבה על ההערות שלכם!! בהצלחה לכולם!! לילה טוב!!

תחרות סיפורים – רק שלב אחד!

נסיכה של שבת 24/06/2015 844 צפיות 22 תגובות
❤❤❤ תודה רבה על ההערות שלכם!! בהצלחה לכולם!! לילה טוב!!

בס"ד

היי כולם!!:-)
אוקיי, אז אני פותחת תחרות סיפורים עכשיו. התחרות היא של שלב אחד בלבד. אין הדחות!

זה הולך ככה:
אני נותנת לכם ארבעה משפטים ואתם צריכים לכתוב סיפור אחד שמכיל את כולם! אתם יכולים לשנות את המין במשפטים (בן או בת) למה שאתם רוצים. חוץ מזה אסור לשנות אף מילה במשפטים.
ותשתדלו בבקשה שהסיפור לא יהיה מדי ארוך, אבל גם לא מדי קצר.

המשפטים הם:

* "אתה חייב להקשיב לי! יש כאן טעות חמורה!"
* הסיוט השחור הפך למציאות מאיימת.
* "אם כבר חזרת…רק רציתי לומר לך…"
* "הוא כאן…"

אתם מפרסמים את הסיפור תחת הז'אנר "תחרות סיפורים" ומתייגים: תחרות הסיפורים נסיכה של שבת .

אפשר להעלות סיפור לתחרות עד יום רביעי הבא (01/07/15) בשעה 19:00 בערב.
הזוכים יפורסמו בעזרת ה' ביום ראשון, 05/07/15 עד הלילה.

אני אשמח מאד מאד עם כל אחד שישתתף!!

ביי! בהצלחה בתחרות ובחיים!
אוהבת..❤❤❤


תגובות (22)

אני אנסה…..

24/06/2015 19:36

    בס"ד
    אני אשמח מאד!! תודה!
    לילה טוב ובהצלחה!!

    24/06/2015 23:45

אמרת חמישה משפטים ויש רק ארבעה.

24/06/2015 19:37

    בס"ד
    תודה על התגובה וההערה! לא שמתי לב… שיניתי לארבעה משפטים.
    לילה טוב ובהצלחה!!

    24/06/2015 23:45

המשפט השלישי ממש פתטי עלוב וחסר כל טעם. אי אפשר לשלב דבר כזה בסיפור טוב

24/06/2015 21:03

    בס"ד
    תודה על ההערה! שיניתי אותו ואני אשמח מאד שתשתתפי!
    לילה טוב ובהצלחה!!

    24/06/2015 23:46

אני רוצה להשתתף.
אני גם מסכימה עם התגובה הקודמת… משפט כזה אני בחיים לא אשלב בשום -אבל בשום- סיפור. מה גם שזאת לא הודעת בווצאפ, אז לכתוב "חחחח…" לא בא בחשבון.
חוץ מזה, כתבת רק ארבעה משפטים ואת השלישי אני חושבת שחייב לשנות.
קטניס אוורדין, סוף.

24/06/2015 21:07

    בס"ד
    המון תודה על ההערות!! שיניתי לארבעה משפטים והחלפתי את המשפט ההוא..
    אני אשמח מאד מאד שתשתתפי!!
    לילה טוב ובהצלחה!!

    24/06/2015 23:48

אני רוצה להשתתף בתחרות נשמע ממש נחמד

24/06/2015 21:54

    בס"ד
    תודה רבה! אני אשמח מאד מאד, באמת!
    לילה טוב ובהצלחה!!

    24/06/2015 23:48

בס"ד, אוקיי, תודה רבה רבה לכולכם על ההערות ועל זה שאתם רוצים להשתתף! זה עשה לי המון טוב לקרוא כל תגובה פה, אז תודה!! בקשר למספר המשפטים, בטעות כתבתי שאני אתן חמישה (גם כתבתי שם "חמש" והזכרתם לי שהייתי צריכה לכתוב "חמישה"..) ארבע מספיק לחלוטין אני חושבת. ותודה על ההערה בקשר למשפט השני. נדמה לי שקראתי באתר סיפורים שיש בהם כאלה משפטים אז חשבתי שזה בסדר, אבל אני אשנה את המשפט הזה בכיף. אז שוב המון תודה!!! ואני אשמח מאד שתשתתפו ותזמינו אחרים להשתתף. ויהיה כיף, אני מקווה.. בהצלחה ולילה טוב לכולם!!❤

24/06/2015 23:36

אני אשמח להשתתף. יש לי מחר חופש אז אני אנסה לפנות זמן לכתוב קטע, זה נראה לי רעיון ממש נחמד.
רק רציתי לשאול שאלה בקשר למשפט השלישי – האם אני יכולה לכתוב "אם כבר חזרת, רק רציתי לומר לך" ולהמשיך את המשפט מבלי להשתמש בשלוש נקודות?
פשוט סימני פיסוק זה משהו שהוא מאוד חשוב לאסתטיקה של הקריאה, והרבה פעמיים מנסים להשתמש בהם כדי להעביר רגשות, למרות שזה לא אמור להיות ככה. כותב טוב לא צריך סימן קריאה או שלוש נקודות כדי להעביר את המחשבות של הדמות, אלא אם זה במכירים מיוחדים. אני חושבת שזה יהיה יותר נכון לא להשתמש בשלוש נקודות, ואם כבר להשתמש, אז לא פעמיים באותו משפט. במשפט "הוא כאן…" אין לי בעיה להשתמש, אבל רציתי לשאול אם זה בסדר לשנות רק את המשפט השלישי כי הוא באמת לא מסתדר לי בדרישות וצורת הכתיבה שלי.
סליחה על החפירה^^"

25/06/2015 00:10

    בס"ד
    זה בסדר גמור אם תשני את זה. ולא חפרת בכלל!
    אני כל כך שמחה שאת משתתפת!! שיהיה לך המון הצלחה!!
    תודה על התגובה! עשית לי טוב!
    לילה טוב!!

    25/06/2015 00:48

    סימני הפיסוק חשובים לא רק לאסתטיקה. הם חשובים גם להבנת הנקרא, לקריאה נכונה, לנשימה נכונה בין ובתוך משפטים.
    השלוש נקודות מבטאות פאוזה, התמהמהות, קטיעת רצף המשפט. שימוש נכון בהן, מסוגל גם לבטא רגש (בלבול, התרגשות, דאגה, אכזבה, אהבה…)
    סימן הקריאה מבטא כשמו – קריאה! הגברת עוצמת הקול, ולפעמים גם צעקה. כשמדובר במחשבות, מבטא סימן הקריאה נחישות, החלטיות, ידיעה.

    מיהם אותם 'מכירים' מיוחדים? נדמה לי ש'מקרים' יותר מתאים.

    25/06/2015 02:19

אני כנראה אשתתף, אני לא מבטיחה. פשוט גם עכשיו יש לי עדיין בעיה עם הניסוח של המשפטים. אם אני אכתוב סיפור, אני אוכל לשנות קצת את הנוסח?

25/06/2015 00:54

    בס"ד
    אני ממש ממש אשמח אם תשתתפי!
    את יכולה לשנות את המין אבל לא יותר מזה. יכול להיות שאנשים כבר התחילו לכתוב את הסיפור ואני לא יכולה לשנות עכשיו את המשפטים, ואם תשני אותם זה נוגד את הכללים של התחרות וזה יהיה מבחינתי לא פיר כלפיהם.
    אבל בשבילי, מה לדעתך לא טוב בניסוח?
    תודה על התגובה! אני אשמח מאד אם תשתתפי!
    יום טוב ובהצלחה!

    25/06/2015 15:29

נראלי שגם אני שתתף. יש חשיבות לסדר בו כתבת את המשפטים או שאפשר לשנות את הסדר ?

25/06/2015 12:33

    בס"ד
    אני נורא אשמח אם תשתתפי!! טוב ששאלת בקשר לסדר. ממש לא משנה הסדר של המשפטים.
    תודה על התגובה! המון המון הצלחה!
    יום טוב!!

    25/06/2015 15:30

אני יכול להשתתף?

25/06/2015 16:56

    בס"ד
    בטח!! אני אשמח מאד!!
    יום טוב!
    בהצלחה!!

    25/06/2015 17:48

אפשר להשתתף?
ואם כן, אז איך כאילו? מעתיקים את הקישור לסיפור?

01/07/2015 14:43

    בס"ד
    בטח:) אני מאד מאד אשמח!!
    יש לך שעה וחצי.. זה נגמר הערב בשעה שבע.. אני מפרסמת בעזרת ה' את הזוכים ביום ראשון.
    אם את רוצה להשתתף, את פשוט כותבת סיפור כרגיל, בז'אנר את בוחרת 'תחרות סיפורים', ואת מתייגת את זה (ב'תגיות', למטה) : תחרות הסיפורים נסיכה של שבת . ככה אני אוכל למצוא את זה. וזהו!
    אם בא לך להשתתף אני מאד אשמח:)
    בהצלחה בכל מקרה ויום נעים!

    01/07/2015 17:30
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך