sapir13
https://ktzarim.com/ אני מציעה לכם להיכנס ולחפש אם הסיפורים שלכם שם. אם כן, תשלחו לצוות האתר "סיפורים" קישורים של הסיפורים גם משם וגם מהפירסומים שלכם פה. אולי אם נדווח כולנו יהיה יותר מה לעשות נגד האתר הזה. לדעתי הם מעתיקים סיפורים מתחילת שנת 2021, רק שאין ממש דרך לחפש שם דברים לפי שם.

דיי לגנבות

sapir13 07/07/2021 731 צפיות 13 תגובות
https://ktzarim.com/ אני מציעה לכם להיכנס ולחפש אם הסיפורים שלכם שם. אם כן, תשלחו לצוות האתר "סיפורים" קישורים של הסיפורים גם משם וגם מהפירסומים שלכם פה. אולי אם נדווח כולנו יהיה יותר מה לעשות נגד האתר הזה. לדעתי הם מעתיקים סיפורים מתחילת שנת 2021, רק שאין ממש דרך לחפש שם דברים לפי שם.

*עדכון דיווח לגוגל על הפרת זכויות- קישור מ"סיפורים" בתגובות*

הם וודאי חושבים שהם מגניבים ושהם יכולים להתעלות עלינו,
לקחת את היצירות שלנו,
לפרסם את מחשבותינו ללא הסכמה.

הם מתחבאים מאחורי "תקנונים" מפוברקים,
מאחורי מילות שקרים כמו "ללא הפרת זכויות יוצרים",
כשהם בעצמם גונבים וגונבים.

אתר "קצרים" החנפנים,
הלוואי ותקרסו.
– – –

אני מציעה מרד כך שכל סיפור שייגנב מאיתנו לאתר הזה "קצרים- סיפורים ושירים קצרים" יהיה מחאתי ושכל מי שאולי יקרא אותו יידע שהוא שייך למחברים מאתר "סיפורים".

יש לנו שם ואנונימיות והם לא יקחו את זה מאיתנו.


תגובות (13)

אני מודה שאני לא מרגיש יצירתי ולא יודע מתי או אם בכלל אעלה סיפור בעתיד, אבל החלטתי להרתם למאבק.

07/07/2021 22:23

בהחלט עומגת להיכנס ולבדוק אם יש שם משהו שלי.
עדיין לא קרה שגנבו ממני סיפורים, ואני עומדת לוודא שזה לא יתחיל אצלי או עם אחרים.

אבל, ואני חייבת לציין, קל מאוד לגנוב מכאן סיפורים בהתחשב בכך שיש אפשרות להעתיק את הטקסטים. שלא כמו באתרים אחרים, בהם היא חסומה וצריך לכתוב הכל מחדש.
*לתשומת לב הצוות.

07/07/2021 23:35

    זה מה שממש אהבתי פה פעם, שלא היה אפשר להעתיק ככה שבאמת הרגשתי שהקטעים שלי מוגנים למרות שכבר קרה לי שהעתיקו סיפור שלי אחד לאחד (ועוד פירסמו אותו לא פחות! היו הרבה שהכירו את המשתמש שלי אז הם דיווחו עליו עוד לפני שאני הספקתי)

    לצערי ראיתי גם את הסיפור שלך ושל עוד הרבה מאיתנו. הם פשוט מעתיקים קבוצות של סיפורים שלמים.

    08/07/2021 04:09

    נכנסתי דרך הטלפון ולא בדיוק הצלחתי להתנהל שם. אכנס מהמחשב כשאוכל ואחפור יותר לעומק.
    מה שכן, אפילו את התמונות הם העתיקו מכאן. 'קצת המומה' זה בלשון המעטה, באמת לא חשבתי שאנשים יכולים לרדת לרמה הזו.

    08/07/2021 08:52

לפחות מאז אוגוסט 19 הועתקו סיפורינו ל'קצרים'. מצאתי עוד כמה שהועתקו מאתר 'mypen.net' .
בלי בושה; בלי חשבון; בלי קרדיט; וטורחים לכתוב:

3.3. אתר זה הינו לשימושו האישי בלבד של המשתמש והוא מוגן בחוק זכויות היוצרים. זכויות היוצרים של אתר זה שייכות ל "Ktzarim", ואין לעשות בו, בתכנים המצויים בו, בקבצים, בתמונות, בגרפיקה ובנתונים בו כל שימוש מסחרי ללא הרשאה מפורשת בכתב ומראש מ"Ktzarim".
3.4. אין להפיץ, להשאיל, להציג, להעתיק, לאחסן, לשכפל, לצטט, לשלוח בדואר רגיל או בדואר אלקטרוני, לפרסם בכתב, באינטרנט, או בכל מדיום אחר – מידע מתוך אתר זה – כולו או חלקו, אלא בהסכמה ברורה ומפורשת, בכתב ומראש – מ"Ktzarim".
3.5. מלוא זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר ובכל חלק בו, לרבות בתכני האתר, מאמרים, מצגות, כתבות, בלוגים, ובכל תוכנה, יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, טקסט וכל חומר אחר הכלול בו, בכל ממשק ו/או קוד הינו של "Ktzarim" בלבד.

מעניין אותי איך הצלחת לקבל תשובה מבעלי/ מנהלי אתר 'סיפורים'. הם מעולם לא החזירו לי תשובה.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

08/07/2021 02:37

האמת שגם חיפשתי את המספר טלפון ל"שיחת ייעוץ חינם" שלהם בגוגל וזה הוביל אותי לאתר אחר שנקרא מזלות והוא בנוי ממש אותו דבר וגם התקנון וכו' שלהם אותו דבר פשוט שם שונה.
בהתחלה חשבתי שזה אתר עוקץ כלשהו אבל לא ברור לי מה מרוויחים ממנו…

ולגבי האתר- פשוט שלחתי להם מייל לכתובת שנמצאת בצור קשר.

08/07/2021 04:13

קיבלתם תשובה או עידכון כלשהו מאחד האתרים?
הם פירסמו (יותר נכון, העתיקו) גם סיפורים שלי, זאת אומרת שאני צריכה לשלוח למנהלי האתר הזה קישורים? אני לא יודעת עוד כמה סיפורים הם העתיקו וכמה סיפורים היו שלהם, ומאיזה שנה הם בכלל התחילו להעתיק סיפורים מהאתר הזה…
אם מישהו מקבל עידכון או הודעה בנושא, אשמח אם תשתפו את כולנו.

08/07/2021 20:53

    אני חושבת שהם התחילו להעתיק מתחילת שנת 2021, כך שיש מצב שלכל מי שהיה פעיל פה הועתקו דיי הרבה סיפורים…

    אני ממליצה לשלוח הודעה להנהלת האתר עם קישורים של הפירסומים בשני האתרים והשמות- זה מה שביקשו ממני כשאני דיווחתי ל"סיפורים".
    עוד לא חזרו אליי בתשובה לגבי הנושא, אך אני עוד מקווה לתשובה טובה בסוף.

    אישית לא הייתי ממליצה לפרסם סיפורים פה מחשש שהם יועתקו (נגיד את זה פירסמתי בקטע מחאתי ואופן אירוני זה לא הועתק) אך אם מישהו רוצה להמשיך בשגרה בכל זאת נראה לי שכדאי לכתוב משהו כמו "שייך לאתר "סיפורים" מאת המחבר ___" בתחילת הקטע ובסופו, ליתר ביטחון.

    08/07/2021 21:01

אולי אני פסימית, אבל נדמה לי שאין טעם. הם פשוט לא יפרסמו את הקטעים האלה, וחוץ מזה, יש כאן המון כותבים שלא גולשים כאן באופן קבוע ולא מודעים, או שהם צעירים מדי ולא יכולים להבין, או שסתם לא אכפת להם, והסיפורים ימשיכו לזרום. האתר הזה מוזר רצח. בפועל הוא לא מציע שום שירות, הוא פשוט מעתיק סיפורים. כל הסיטואציה הזאת מרגישה קצת כמו זעקה מיותמת אל תוך ריק. מקווה שיהיה סוף טוב

08/07/2021 22:46

אחרי הרבה זמן שלא הייתי פעיל באתר אני נכנסתי להודעה הזו שהשאירה אותי המום פשוט. כמובן שחיפשתי בקצרים את הסיפורים שלי שהועתקו בלי בושה בלי שום אזכור. תודה רבה לך על היידוע על הגנבה הזו.

09/07/2021 16:33

אוקיי, אז אני מניחה שכולנו קיבלנו את אותה הודעה אבל למקרה שיש כאן מישהו שלא דיווח לאתר "סיפורים" –

דיווח לגוגל על הפרת זכויות יוצרים: https://support.google.com/legal/troubleshooter/1114905?hl=iw

כדי לדווח, עלייך לענות על השאלות בקישור באופן הבא:

לאיזה מוצר של Google הבקשה שלך מתייחסת?
– חיפוש Google

במה נוכל לעזור לך?
-בעיה שקשורה לקניין רוחני: דיווח על הפרת זכויות יוצרים, עקיפת זכויות יוצרים וכולי

האם אתה הבעלים של זכות היוצרים או מורשה לפעול בשמו?
-כן, אני הבעלים של זכות היוצרים או מורשה לפעול בשמו של הבעלים של זכות בלעדית שהופרה לכאורה

מהי היצירה הנדונה שהפרה לכאורה זכויות יוצרים?
-אחר

לאחר מכן, עליך למלא את הפרטים ולצרף קישורים של סיפורים שלך שהועתקו לאתר ״קצרים״

זו ההודעה שנמסרה. התהליך עצמו לא כזה ארוך (אבל אני מודה שזה כי אני נאלצתי לדיווח רק על שלושה סיפורים). הכל נורא מפורט ברמה של מה לכתוב ואיפה.

11/07/2021 12:31

אני קצת בבעיה. לא מצליחה לראות מעבר לעשרה סיפורים באתר הזה. זה לא טוען ואין עמודים או אפשרות חיפוש, אז אני לא יודעת איך למצוא את הסיפורים שלי שהועתקו (ואני חוששת שיש הרבה מהם) :/

11/07/2021 19:11

    דרך הפלאפון באמת נורא להשתמש באתר הזה. אני אישית פשוט כתבתי את השמות של הסיפורים שלי בגוגל ואת שם האתר (נגיד, להישאר אני, ערה קצרים) וככה מצאתי אותם ישירות.
    אני יכולה לנסות לעזור לך אם את רוצה.

    דיווחתי בבוקר ובאמת נראה שזה מסיר את הקישור מהחיפוש בגוגל כך שזה מוביל רק לאתר 'סיפורים', אך הבעיה היא שהאתר עצמו עדיין קיים וגוגל טוען שרק בעל האתר יכול להסיר תוכן, והם בבירור מתעלמים מאיתנו והמייל שלהם שם בטח מפוברק כי ההודעות לא נשלחות. כך שבהחלט צריך למצוא דרך להשבית אותם.

    11/07/2021 20:06
סיפורים נוספים שיעניינו אותך