קול הכותבים.

author1 22/04/2021 523 צפיות 11 תגובות

חשבתי על רעיון נחמד לאתר,שאולי יכול קצת לעזור למצב האתר.
לעשות סדרת ראיונות קצרה ,כל פעם עם כותב אחר באתר.
ראיון שבוא הוא יספר על עצמו,על הכתיבה שלו,(זה יכול להיות גם אנונימי לחוליטין למי שלא מעוניין) ,הוא יכול להמליץ על סיפורים באתר, או לתת רקע לסיפורים של עצמו,אולי אפילו גם טיפים ועצות..
אפשרי גם שישמיע את דעותיו השונות ,שיכולות לפתוח דיונים נחמדים בתגובות.

אני חושבת שהחשיפה הזאת ,מצד הכותבים,יכולה להרים את האתר,מבחינה חברתית.

השאלה היא,האם יש לזה עניין?האם זה משהו שהייתם קוראים?האם הייתם מסכימים להתראיין לדבר כזה?…


תגובות (11)

אני חושבת שיוצרי/עורכי/מקימי האתר היו מקדמים יותר את האתר בעבר, וכיום, לא יודעת אם בכלל לא, אבל אני רואה שהרבה פחות. על-מנת ליצור קהילה רחבה, קבועה ומעורבת צריך לשכנע חובבי כתיבה שכאן מקומם. אני מניחה שהמון אנשים מתייאשים ולא ממשיכים לפרסם כאן סיפורים כי לקבל תגובת ספאם בת שתי מלים על כל סיפור שניים-עשר זה קצת מבאס. בכל זאת, אנשים מפרסמים את הסיפורים שלהם כדי שיקראו אותם, ושיגיבו עליהם. אם לא היו רוצים בכך, היו ממשיכים לכתוב למגירה ולא היה טעם בפלטפורמה הזו. את רוב 'הסיפורים בהמשכים' שהתחלתי לכתוב כאן נטשתי אחרי פרסום פרק אחד בלבד מהסיבה הזו בדיוק. כרגע אני ממשיכה לכתוב בעיקר למען עצמי בידיעה שייתכן ואין לי כלל קוראים. מספר הצפיות לא מלמד על דבר, במיוחד עבור מי שיצא לו או לה לערוך את הסיפור שלו או שלה טריליון פעמים.

ההצעה שלך נחמדה, אבל האתר לא צריך להיות 'מורם מבחינה חברתית'. אל תביני אותי לא נכון, אני לרגע לא מורידה מערכם של גולשים שכבר לוקחים חלק פעיל בפרסום סיפורים ותגובות ענייניות, אבל זו כמות מצומצמת מדי של אנשים. ייתכן ואם היו עורכים תחרויות סיפורים, או שהיו לפחות מחזירים את 'בחירת העורכים' זה עשוי לעורר מחדש את הקהילה או להרחיב אותה.

22/04/2021 04:56

    מוקבל,מעריכה את הכנות.
    אבל קצת עירבבת, אכן האתר ישנוני ביותר,ותחרויות וכדומה היה אולי מעיר אותו.
    אבל זה לא סותר שיש ריחוק,בין הכותבים שכבר נמצאים,לא יודעת כשאני קוראת סיפור שממש מעניין אותי מעניין אותי לדעת מי עומד מאחורי הדבר הזה..
    אבל שוב,אבל אם אין בזה עניין,אז לא בכוח חח:).

    22/04/2021 07:09

אני חושבת שזה רעיון מעולה! אם הוא יקרה אפילו אשמח להשתתף בו.

אני כותבת פה, ולא בווטפד או בכל אתר כתיבה אחר, כי האתר הזה יותר נוח מבחינה שימושית ואנשים פה הרבה יותר בוגרים וחמים.
אבל ההבדל בין האתר הזה לווטפד, שאין בדיוק קשר בין הכותבים, אין יכול להיות שמאחורי מאה הצפיות יש משהו שאכן אהב את הספר, אבל לא כתב תגובה, או יצר קשר כלשהו.
וכל זה למרות שאני יחסית חדשה…

אני חושבת שהרעיון שלך מעולה, וזה יהיה נורא נחמד אם הוא ייצא לפועל, את יכולה אפילו להוציא אותו לפועל בעצמך, לראיין משתמשים, אפשר גם דרך התגובות.

22/04/2021 07:53

    אני שמחה לשמוע,אני עוד חושבת איך לעשות את זה נכון וקליל..

    22/04/2021 15:03

אני לא חושב שזה רעיון רע, יש בזה אפילו משהו נחמד. רציתי לשאול לגבי משפט שכתבת, שהסיבה היא שלפעמים מעניין אותך האדם מאחורי הסיפור. למה לא לשאול אותו או אותה פשוט בתגובות, או בפרטי?

בכל אופן, כל רעיון להפוך את האתר/קהילה למעניין/ת יותר הוא מבורך מבחינתי.

22/04/2021 17:01

    בפרטי זה נראה לי נורא אישי,ובתגובות זה מרגיש לי נורא לא קשור.
    כשאני אומרת שמעניין אותי לדעת מי הכותב,אני מתכוונת לזה.
    כלומר,מי הוא,בן כמה הוא,מתי הוא התחיל לכתוב,מה מניע אותו לכתוב (ולחלופין אם זה זאת בחורה) וכו..
    כל ה״התנפלות״ הזאת בתגובות, מרגיש לי כמשהו לא קשור או אפילו קצת קריפי.

    22/04/2021 19:46

את יכולה להגיב בתגובות משהו כמו, 'וואו איך אהבתי את הסיפור שלך, באלי להכיר אותך יותר, אפשר לשלוח לך הודעה בפרטי?' ותראי איך היא/הוא מגיבים

23/04/2021 12:20

רעיון מאוד טוב לפי דעתי. יש פה המון כותבים שגם אותי מעניין לדעת עליהם עוד ובעיקר על תהליך הכתיבה שלהם… מסכים בהחלט האתר צריך להתעורר ולשם כך כולנו יכולים לתרום קצת יותר, לכתוב תגובה, לפנות בפרטי, לדרג. רעיון שאשמח לראות את התוצאה שלו…

25/04/2021 19:08

    שמחה לשמוע!

    25/04/2021 19:43

זו הפעם השניה שפתחת דיון איכותי רב משתתפים. כבוד.

אז הנה רעיון פרקטי: פַּרסמי את שאלות הראיון תחת 'תחרות סיפורים', והזמיני את כותבי האתר לענות עליהן בתגובות או בסיפורים משלהם המתוייגים לתחרות.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

26/04/2021 01:45

רעיון מעולה. אשמח להשתתף אם יהיה דבר כזה.

14/09/2022 19:26
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך