Franz Vanilla
אני עדיין לא סגורה על השם אז הצעות יתקבלו בברכה ^_^ ןמי שלא מתכוון לעקוב אין צורך שירשם ....

מישהו בעולם -הקדמה והרשמה –

Franz Vanilla 22/03/2014 1029 צפיות 12 תגובות
אני עדיין לא סגורה על השם אז הצעות יתקבלו בברכה ^_^ ןמי שלא מתכוון לעקוב אין צורך שירשם ....

טוב אז ככה אני לא רואה שיש לי ממש התקדמות עם השמיים שלך אז אני יתחיל סיפור חדש ומקסימום ימשיך אותו כשתהיה לי מוזה :)

הקדמה –

מאז שאני זוכר את עצמי זה רק אני והכינור .
אני , הכינור ולאחרונה גם אנטר .
הוא היה זה שהציל אותי , גרם לי להבין מי אני ומה אני שווה .
אני לא יכול לדמיין את חיי בלעדי היצור הקטן והחופר הזה עם אוזני החתול הקטנות שלו .
זה יכול להישמע מוזר שליצור שכזה בקע מביצה , אבל כך היה .
הייתי כל כך נבוך כשהוא ראה אותי בצורה הזאת .
בכל מקרה אני פשוט שמח שהוא איתי , אני יודע שעם הוא לא היה החיים שלי היו נראים אחרת , ככל הנראה לרעה ….

הסבר –

הסיפור בנוי על סידרת אנימה בשם Shugo Chara . השוגו קארה הם יצורים חמודים וקטנים דמויי בני אדם , כל אד מהם מיצג את ה'אני האמיתי שלך ' .
הסיפור מדבר על אוליבר בן ה14 שמגיע לבית ספר חדש אחרי ששנים הוא הסתובב בין בתי אומנה . בבית הספר יש דבר מיוחד , לכולם יש שוגו קארה . לאט לאט הוא לומד שיש סוד אפל מאחורי היצורים החמודים האלה .

הרשמה –

לפני ההרשמה , אוליבר אומנם יתום אבל זו פנימייה יוקרתית , הילדים שבה עשירים או פשוט מהמעמד הבינוני . בבקשה אל תחפשו שהדמות שלכם תיהיה הכי מיוחדת , זה סתם הורס .תנו דמויות מגניבות וזורמות וראליות . שיהיה מגניב לעבוד איתם ולקרוא עליהם .

שם :
גיל :
מראה :
אופי :
אוהב :
שונא :
רקע משפחתי :(לא טרגי )
שם שוגו קארה :
מראה שלו :
אופי שלו :
(מי שלא הבין את ההסבר שלי יכול לכתוב בגוגל תמונות ולראות מה זה )

עכשיו יש הבדל בין רקע משחתי לבין עבר .
עבר : עם יש משהו שחווה תראומה או משהו כזה .
רקע משפחתי : הורים , שמות גילאים . אחים . מצב כלכי וכל זה .


תגובות (12)

שם: מאיה
גיל: כמו כולם
מראה: שיער ג'ינג'י ארוך ויפה, עיניים ירוקות כברקת ויש לה נמשים, עור בהיר (אני רוצה אותה עם עור בהיר). דיי נמוכה אבל לא ממש ממש נמוכה ויפה.
אופי: מצחיקה, מגניבה, היא כמעט ולא עצובה כל הזמן. היא אוהבת לאתגר את עצמה וכל פעם מנסה למצוא משהו חדש שיעניין אותה. ילדה קופצנית ואנרגטית. היא לא אוהבת להיות עם הרבה ילדים כי לא כל כך מבינים אותה בדרך כלל. מעדיפה להיות עם מעט ילדים ורק אליהם נפתחת. אפשר לפגוע בה בקלות.
אוהב: הרפתקאות, אתגרים, להיות עם חברים.
שונא: שעמום, נורמלי.
רקע משפחתי: אין לה אחים בכלל. אמה נפטרה בלידתה ואביה נטש אותה. היא שונאת אותו כמו כל מישהו שפוגע בה.
שם שוגו קארה: תבחרי את כי אני לא כל כך יודעת איך לקרוא לה…
מראה שלו: שיער חום ועיניים כחולות. יש לה כובע ברט קטן על ראשה והיא לבושה בג'ינס כחול ובחולצה ירוקה ומוכתמת בצבעים. בידה יש לה
אופי שלו:

22/03/2014 16:31

    אופי שוגו קארה: סרקסטי קצת ומצחיק, נחמד ויכול להתעצבן בקלות.

    24/03/2014 18:57

אני יכולה להביא שתי דמויות?

שם: מיקסה
גיל: כמו כולם
מראה: שיער שחור ודי קצר, עיינים חומות שוקולד, מבט די אדיש.
אופי: לא ממש אכפת לה מהרבה דברים, אבל אם משהו קורה לארן (דמות שנייה) היא מתחרפנת. היא אוהבת לאכול, ואדרנלין. מצחיקה, נחמדה, אבל קצת מסוגרת, אבל מנסה להפתח כמה שיותר.
אוהבת: את ארן
שונאת: אנשים שחשים את עצמם
רקע משפחתי: כשהיא הייתה ממש קטנה, ההורים שלה עזבו אותה, והיא לא מכירה אותם. היא נשלחה לבית יתומים, וגדלה שם עד שהיא עברה לפנימייה.
שם שוגו קארה: מיקי
המראה שלו: שיער כחלחל ועיניים ירוקות בהירות. חולצה רפויה, ומכנסיים בצבע כחול.
אופי: חייכני (?) וכמו מיקסה, אוהב להסתגר.

שם: ארן
גיל: חצי שנה מבוגר ממיקסה
מראה: שיער שחור ועיניים סגולות. צלקת על הצוואר שהוא מנסה להסתיר כמה שיותר.
אופי: פזיז, אוהב להקלע למריבות. חברותי, נפתח לאנשים בקלות, די חכם, יש לו חוש הומור מוזר.
אוהב: לישון
שונא: ללכת לבית ספר, ואנשים שחופרים לו.
רקע משפחתי: שום דבר מיוחד. ההורים שלו די עשירים, והם חשבו על זה שהוא ילך לפנימייה הזאת כדי ללמוד. יש לו אח בן 12, שקוראים לו שון.
שם שוגו קארה: ננסי
מראה: שיער ורוד וקוצני. עיניים ורודות גם הם. שמלה קצרה בצע סגול.
אופי: קצת ביישן, ותמיד מנסה לא לגרור את ארן למריבות.
(אני לא ממש יודעת איך שוגו קארה מתנהגים, אז את יכולה לשנות בהתאם.)

מקווה שתתחילי את הסיפור שלך בקרוב! ושתמשיכי את השמיים שלך!!

22/03/2014 16:58

שם: סואר אייד
גיל: 14
אופי: פזיז, אופטימי, תחמן, חברותי, היפראקטיבי.
מראה: שיער פרוע שמסתיר לו קצת את הפנים, עיניים כחולות, אף קטן, אוזניים טיפה מחודדות, גבוהה, צבע עור בהיר .
אוהב: לרכב על אופנועים
שונא: לנקות
רקע משפחתי: יש לו חמישה אחים קטנים, והוריו החליטו לשלוח אותו לפנימייה בגלל שהם היו עמוסים בטיפול באחיו הקטנים.
רקע: לסואר הייתה אחות נוספת, אמילי, הוא אהב אותה מאוד, אבל יום אחד סואר ואמילי שיחקו בחצר, והיא התחילה להשתעל, וכעבור כמה דקות השיעול נהיה יותר רציני והיא התחילה לפלוט דם, סואר רץ לקרוא לאמם אבל זה היה מאוחר מדי, אמילי כבר מתה, הוא היה קשור אליה מאוד, והוא מאשים את עצמו במותה.
שוגו קארה: טארו
מראה: עיניים גדולות בצבע ורדרד, שיער בצבע סגול כהה מאוד, היא לובשת בגדים מוזרים, שמונחים על גופה בצורה מרושלת.
אופי: ביישנית, אמיצה וישרה.

שם: קיילר טו
גיל: 13
אופי: שקטה, מסתורית, פסימית, מרבה להיכנס לצרות ומתחכמת.
מראה: שיער בצבע זהוב, עיניים גדולות ואפורות, צבע עור בהיר, רזה וטיפה נמוכה.
רקע משפחתי: לקיילר יש אח גדול שהיא מאד קשורה אליו ושני הורים, למרות שהוריה אוהבים אותה מאוד היא מעדיפה להיות יותר אצל סבתה.
שונאת: היא שונאת שכופים עלייה לעשות משהו.
אוהבת: ספרים
שוגו קארה: נאו
מראה: שיער פרוע בצבע כחלחל, עיניים כהות וצרות, צבע עור מעט שזוף.
אופי: פטפטן, חוצפן, נאמן, מגונן ומתחשב.

22/03/2014 17:24

    אה… והשיער של סואר הוא בצבע אדמדם
    וזה נשמע די מעניין.

    22/03/2014 17:34

שם: צ'יקו סט
גיל: 12
מראה: שער חום עם גוונים זהובים עניים כחולות אפורות ירוקות ואור באיר. נחשבת ליפיפיה אמיתית.
אופי: שקטה מסתורית סקרנית ויש לה חוש הומור. היא נאמנה ואהבת לעזור וגם לצייר או לרקוד כשהיא שמחה או לשיר שיר שכתבה.
אוהבת: לכתוב להמציא שירים לרקוד לשיר ולצייר. כל אלה יוצאים לה טוב.
שונאת: דגים, אנשים מפונקים ועצלנים ובנות שהם חושבות את עצמן למלכות הכיתה או אלה שלא מוזרות או מיוחדות בעניין כלשהו.
רקע: ההורים שלה אוהבים אותה אך לא יכולים להתפנות אליה כי הם בעבודה כל הזמן. היא לא "מנסה" למשוך תצ'ומת ליבם.

שם שוגו קארה: לוניו לי
מראה: שער ג'ינג'י ועניים כחולות עם אוזני חתול ואור באיר.
אופי: היא יודעת לגרגר כמו חתול היא רופאה טובה וגאונה בחשבון ( מה שמסתירה לינה אבל היא לא יודעת רפואה)
והיא תמיד מתרחקת מלינה היא מעדיפה להסתובב אם כל אחד חוץ מלינה עצמה.

ללינה יש תראומה מבדיקת דם וגם מדמויות שדומות לה ולכן היא לא מתחברת לשוגו קארה שלה.
יש לה אחות שמתה בלידה.

22/03/2014 17:47

קוראים לה לינה! סליחה

22/03/2014 17:47

    אפשאר שיהיה לה רומן? עם מישהו?

    22/03/2014 17:53

?

24/03/2014 15:10

אעאעאעאעא!!!
אני מכירה את האנימה, היא כלכך חמודההה!!! ^….

24/03/2014 18:55

למה את לא מעלה את הפרק הראשון?

07/04/2014 19:59
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך