מקווה שתהינו מהפרק החדש :), קריאה מהנה

לעולם לא אשכח אותך – פרק 3

19/12/2020 375 צפיות 2 תגובות
מקווה שתהינו מהפרק החדש :), קריאה מהנה

כאשר הסרט נגמר רוזי ואורן שכבו על גבם במיטה הזוגית הגדולה של אורן ובהו בתקרה הלבנה של החדר בזמן שהקשיבו למוזיקת הרוק של שנות השמונים שהם כל כך אוהבים. החדר של אורן כולו מלא בפוסטרים ודפים מודפסים של תמונות של הזמר האהוב אליהם, זה היה מפחיד את האדם הממוצע עם היה נכנס לחדר מלא תמונות שבוהות בו אבל רוזי אהבה את זה… היא לא ידעה למה…אבל הא הרגישה מוגנת ככה. במהלך השיר רוזי התחילה לחשוב על אורן לפני שיצא מהארון, כי עכשיו כשהיא חושבת על זה היו כמה סימנים. בכיתה ו' רוזי ואורן הסתובבו עם עוד ילדה בשם רוני. רוני הייתה גבוה משתיהן בהרבה וגם יותר מפחידה ופופולארית אבל מסיבה מסוימת הן הסתובבו ביחד.יום אחד רוני התחילה לקרוא לאורן (שבאותה תקופה עדיין היה מורן) בלשון זכר, "היא כנראה ידעה כבר אז" חושבת רוזי בקנאה קלה כי היא סיפרה לרוני אבל לא לה. עוד דבר שיכל להצביע על כך הוא שהשיער של אורן תמיד היה קצר וכל הזמן התקצר… הטלפון של רוזי מצלצל בפתאומיות בשיר רועש של תופים וגיטרות חשמליות מה שעוצר את קו מחשבתה והיא ממהרת לענות. כאשר היא עונה קולה של אמא נמצא בקצה השני של הקו, אומר לה בקול עדין אבל מאיים לחזור הביתה אז רוזי מצייתת, אורזת את דבריה, נפרדת מאורן ומתחילה ללכת הביתה.


תגובות (2)

לדעתי כדאי לך לכתוב קטע יותר ארוך כל פעם במקום פסקה גדולה. תוסיפ\י רווחים, משפטים נפרדים, פסקאות אחרות. קראתי גם את האחרים וזה רעיון טוב בעיקרון אבל…חסר קצת תוכן. חסרה עלילה, רקע, תיאורים, דימויים, קטעי שיחה.

20/12/2020 18:19

תודה על הביקורת הבונה

22/12/2020 12:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך