סתם מישהי
גרוע, אני יודעת. תתמודדו זה מה שקורה שאני כותבת בשעה מאוחרת.

כיצד נוצר החור באוזון?

סתם מישהי 24/03/2015 1321 צפיות 7 תגובות
גרוע, אני יודעת. תתמודדו זה מה שקורה שאני כותבת בשעה מאוחרת.

פעם, לפני שנים רבות, היה אל בשם אטלס. הוא החזיק את כדור הארץ בידיו שנים רבות ומעולם לא עזב.
"היי אטלס" הוא שמע מישהי קוראת לו מרחוק.
אפרודיטה התקרבה אליו, מהיופי המסנוור שלה, כמעט שמט את ידיו והפיל את כדור הארץ כולו.
"אני צריכה עזרה, אני מתלבטת בין לק אדום תפוח לבין לק ירוק תפוח לבין לק צהוב תפוח (לסוג התפוח קוראים Golden Delicious רוצים יותר מידע? חפשו באינטרנט מה אני Google?) ואני רוצה לבדוק את זה עלייך אם אפשר כמובן."
" אנ—"
"מעולה, רק רגע, אל תזוז, אמרתי לא לזוז! הרסת הכל אני אביא אציטון". הלכה בעצבים.
"גברים" מלמלה לעצמה בדרך.
והוא לא יכל לעצור בעדה, כי הוא מחזיק את כדור הארץ.
"סוף סוף!" אטלס היה מאושר שאפרודיטה הלכה. מזל שאין אף אחד שיראה אותו עם לק.
"היי אטלס!" שמע שוב מישהי קוראת לו. הוא מבוקש היום.
"אתנה כמה טוב שבאת! היי מה זה על הכתף שלך?" הוא שאל. לפחות היא לא תמרח לו לק.
"זה הינשוף שלי, מוקיארטיקאלתזוזלעזאזלאניחכמהסאוס, אבל אתה יכול לקרוא לו מוקי, אני צריכה שתשמור עליו רק לכמה דקות טוב?" וכבר החלו לעלות סיוטים בראשו של אטלס המסכן.
"אבל חשבתי שינשוף זה רק סמל…" הוא אמר.
"גם אני חשבתי, אבל הוא עלה רק 1000 ש"ח, כי בדיוק הגעתי לישראל באותו היום להתעלל קצת באנשים עם החכמה שלי, אתה לא ראית מה הולך ברחובות שם, כל היום אנשים צועקים שהם רוצים להחליף את השלטון, הם רוצים ירידה ביוקר המחיה, הם רוצים שמחירי המילקי והקוטג' ירדו, הם רוצים פאלפל, הם מתבכיינים שנתקע להם שקל במכונה של המסטיקים, וזה היה אחרי שסיכמתי את כל מה שהלך שם." היא החלה למנות את מה שעבר עליה בישראל. "אז חזרתי לפה עם מוקי. אז אני חייבת שתשמור עליו לכמה דקות. באישורך כמובן אדוני הנכבד ." היא התחנפה.
"אנ—"
"תודה זה כל כך מתחשב מצידך!" אמרה בהתלהבות יתר והניחה את מוקי על כתפו.
ומוקי ניקר אותו בכל מקום. בעיניים, בידיים ובאף.
הוא הורס לי את הלק! התעצבן אטלס בתוך ליבו. אך הוא לא יכול להעיף אותו, כי הוא מחזיק את כדור הארץ.
"היי אטלס אחי!" זה היה גבר. הו, איזה מזל. חשב לעצמו. הוא לא ימרח לי לק ולא ישים לי ינשוף על הכתף עם שם מטופש.
"אטלס אני צריך טובה" אמר לו וחשכו עיניו של אטלס. מה הפעם?
"פיתחתי כפתור, שיפתור את כל הבעיות בעולם. אני צריך שתלחץ עליו. תפוס!"
זרק לו זאוס את הכפתור, אבל אטלס לא תפס – הוא לא יכל, כי הוא מחזיק את כדור הארץ בידיו. "לאא! זעק זאוס בחוזקה. ולאטלס כבר נמאס.
"די! נשבר לי! זה הכל בגלל כדור הארץ הזה! זהו אני עוזב! למה אני מחזיק אותו בכלל?!"
~פלאשבק~
"היי אטלס! ישמצב אתה מחזיק את כדור הארץ שנייה אחשלו? אני צריך לקשור שרוכים…"
אמר לו אכילס. "אבל. עוד לא המציאו נעליים בתקופה הזו של הסיפור. אתה יחף." העיר אטלס במעט התנשאות.
"אחשלו, אל תיכנס לפרטים הקטנים אוקיי? תן לי לקשור שרוכים ותחזיק את כדור הארץ שנייה!" אמר לו אכילס בעצבים. "טוב נו", אמר לו אטלס,"אני סומך עלייך אחי". אמר לו והחזיק את כדור הארץ. אכילס החל לברוח ואטלס לא יכל לרדוף אחריו, כי הוא מחזיק את כדור הארץ.
~סיום פלאשבק~
"זהו! לא'כפת לי! ימות העולם אני עוזב!" הממ.. חשב לעצמו אטלס. סביר להניח שהוא באמת ימות. אבל מה זה משנה? לי לא אכפת! אמר לעצמו והשליך את כדור הארץ על האדמה.
. . .
. . .
. . .
"לא קרה כלום". אמר זאוס פעור פה.
"זה, מפתיע" אמר אטלס.
"נלך לראות כדורגל?" שאל אטלס. "יאללה! בוא!" הסכים זאוס והשניים הלכו לראות סופר קלאסיקו.
עד היום, כדור הארץ מושלך שם על הרצפה. מחכה שמישהו יאחוז בו, יסחב אותו מאות שנים כפי שאטלס סחב. אך כשאטלס זרק את כדור הארץ בחוזקה, הוא לא שם לב שחתיכה ממנו נשברה. וכך, נוצר החור באוזון.


תגובות (7)

חח אני דווקא אהבתי,ממש מקורי.

24/03/2015 07:35

אני לא אכתוב תגובה ארוכה, כי אני בלימודים עכשיו ומזלי שעד עכשיו מורה לא תפסה אותי בכלל.
בכל מקרה, סיפור ממש נחמד. קראת פרסי ג'קסון, נכון? גם אני!

24/03/2015 11:56

הו, אהבתי ממש~ חמוד ^^

24/03/2015 14:34

חחחח קראת פרסי ג'קסון?

24/03/2015 15:32

כמובן שקראתי פרסי ג'קסון, וגם את גיבורי האולימפוס קראתי.
קניתי את הספר החדש של גיבורי האולימפוס בדיוק ביום שהוא יצא אבל לא העזתי לפתוח כי פחדתי שאחרי שאגמור את הספר לא יהיה יותר פרסי (דבילי, אני יודעת)
אז אני מתחילה אותו ביום הראשון של החופש הגדול.
בכל מקרה, שמח שאהבתן כי אני חשבתי שזה סיפור די גרוע.

24/03/2015 20:08

הציק לי בזוית העין.
אטלס מחזיק את השמיים שלא יפלו על כדור הארץ :)
סיפור נחמד!!

06/04/2015 11:35

אהבתייי מאוד!
מקורי ביותר!
נהניתי מאוד לקרוא
זה היה מצחיק וכייפי
אני אוהבת מאוד את הסיפורים שלך..
תודה לך על זה, פשוט תודה.

03/05/2015 00:54
סיפורים נוספים שיעניינו אותך