פרק 1 – פרחים צהובים

time machine123 22/01/2017 847 צפיות אין תגובות

כשפלור נכנסה לבית , היא הבחינה שבכל פינה הבליחו פרחים צהובים .
" אההההההההה!" היא צעקה בקול. קלרה שמעה את קול הצעקות של פלור והביטה בה באכזבה.
" למי זה כל הפרחים הצהובים האלה?" שאל פדריקו את עצמו בפליאה.
" בטח זה נשלח בשבילי!" קראה קלרה בהתלהבות . אבל ממבע עיניה היא ראתה ששלחו את הפרחים הצהובים לפלור. השולח היה כמובן פרנקו.
פלור הביטה בהם בהתלהבות רבה.
" מי שעשה את זה , ישלם על זה מחיר יקר." קרא פדריקו בכעס.
" אני מתה!" קראה פלור בהתרגשות. כאשר הטלפון צלצל . היא מיהרה לענות.
" תמותי כאשר אני אגלה מי שלח את הפרחים האלה! אני רותח מזעם!" אמר פדריקו בכעס.
" כן , פרנקו? קבלתי את הפרחים הצהובים, ואני רוצה להודות לך עליהם. הם מקסימים!" אמרה פלור בהתלהבות של ילדים.
" את אהבת אותם? איך שאני שמח!" קרא פרנקו בקול מתלהב. קלרה הבחינה שהיה מדובר בפרנקו, וכנראה הפרחים הצהובים לא היו מיועדים לה.
"את מבינה עכשיו? פרנקו שלח ומילא את הבית בפרחים צהובים בשביל פלור , ולא בשבילך!" ניסתה רנטה לפקוח את עיניה של קלרה לראות נכוחה את פני הדברים.
אבל קלרה סירבה לפקוח את עיניה ולראות שפרנקו היה מאוהב בפלור עד עמקי נשמתו.
מה שהיא רצתה באמת , לא קרה מעולם. כי פרנקו לא התייחס לכך שהיא אהבה אותו כל כך.
הוא היה מאוהב בפלור ורדף אחריה עד שהיא סוף סוף תבחין בקיומה.
פלור היתה מאוהבת בפדריקו , אבל לא הייתה מסוגלת לומר לפרנקו את האמת.
כך או כך , פרנקו אהב אותה בגלל שהוא חשב אותה למלאך.
אין מי שלא יכול להסתכל ולהילכד בקסמה של פלור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך