זה רק סיפור מומצא ולא אמיתי שום דבר מזה לא קרה לי,לחבר או למישהו ויש כל מיני הודעות שרשרת שכותבים בסוף אם לא תשלח יקרה לך זה.. או זה... לא יקרה לכם כלום הכל בסדר ואם יקרה לכם משהו מוזר כמו תתקלו שבמישהו שיומר לכם משהו בהקשר רוצו תתקשרו למישהו,למשטרה ואם לא מפסיקים להטריד אותכם ולשלו הודעות כמו תשתפו או משהו כזה תדווחו גם כן לאמא,אבא או משטרה. חוץ מזה מקווה שאהבתם את הסיפור.

האיש שצופה

20/10/2018 958 צפיות 2 תגובות
זה רק סיפור מומצא ולא אמיתי שום דבר מזה לא קרה לי,לחבר או למישהו ויש כל מיני הודעות שרשרת שכותבים בסוף אם לא תשלח יקרה לך זה.. או זה... לא יקרה לכם כלום הכל בסדר ואם יקרה לכם משהו מוזר כמו תתקלו שבמישהו שיומר לכם משהו בהקשר רוצו תתקשרו למישהו,למשטרה ואם לא מפסיקים להטריד אותכם ולשלו הודעות כמו תשתפו או משהו כזה תדווחו גם כן לאמא,אבא או משטרה. חוץ מזה מקווה שאהבתם את הסיפור.

זה התחיל לפני שבועיים ביום קריר קמתי בבוקר לבית הספר התלבשתי התארגנתי ונסעתי לבית הספר (אני בתיכון אז יש לי רישיון), באמצע הנסיעה נשלחה עליי הודעה לא יכלתי לענות כי הייתי באמצע נסיעה וההודעות לא הפסיקו להגיע אחת אחרי השנייה, עצרתי בצד והתחלתי לקרוא ההודעה הראשונה הייתה הודעת שרשרת עצובה היא הייתה די ארוכה אז אספר בקצרה היא הייתה על ילד שהעללו וכתוצאה מכך רץ לכביש לברוח מהבושה ומהאכזריות של הילדים ונדרס בסוך ההודעה היה כתוב שתפו את ההודעה ל-15 אנשי קשר וקבוצות שונים בהודעות הרבות שנשלחו עליי היה כתוב עשה את זה או תעשה את זה או שתחרט ובאחרונה שקצת הפחידה אותי עשה זאת אני צופה בך אלון המחשבות שעלו לי לראש היה כל כך מחשבות כלומר איך הוא יודע את השם שלי? איך הוא צופה בי? מה הוא רוצה ממני? והאם הוא צופה בי גם עכשיו? עלתה לראשי עוד מחשבה שדי הרגיע אותי אותי חשבתי אולי זאת עוד הודעת שרשרת רגילה וההודעות אחריה היו סתם כדי שאני אשלח ואשתף אחרים בהודעה ואולי זאת מתיחה ובקיצור החלטתי לא לשלוח ולא לשתף ופשוט לחסום ולהתעלם. המשכתי בנסיעה לבית הספר ולאחר כמה דקות איש מוזר איש קפוצון עצר אותי ושאל אותי "האם שיתפתי את ההודעה?" שאלתי אותו איזו הודעה אפילו שידעתי לאיזו הודעה הוא מתכוון.. הוא ענה "אתה יודע בדיוק לאיזו הודעה אני מתכוון תזכור אני צופה בך" הוא זרק משהו לתוך האוטו שלי ולפני שהספקתי להסתובב הוא נעלם זו הייתה מעטפה ובה קונן דיסק און קי בו שמור סרטון הכנסתי אותו לכיס והמשכתי בנסיעה בכיתה היה לי מאוד קשה להתרכז מפני שרק חשבתי על האיש המוזר עם הקפוצון "הצופה" כך אני קורא לו סיימתי ללמוד ולאחר כמה שניות עוד הודעה ובה כתוב תצפה בסרטון נכנסתי לכיתת מחשבים הכנסתי את הדיסק און קי וצפיתי בסרטון ובוא רואים צל של פנים עם קול מעוות שאומר תשתף הוצאתי את הדיס קון קי וכביתי את המחשב אך הסרטון המשיך להתנגן כששומעים רק קול לא הבנתי מה קורה איך הסרטון ממשיך להתנגן אחרי שכביתי את המחשב הדמות שעכשיו רק שומעים את קולה אמרה אתה תתחרט על כך שלא עשית מה שאמרתי נתתי לך הזדמנות ופספסת אותה, יצאתי מבית הספר מבוהל נכנסתי לאוטו רועד ונסעתי הביתה אני נכנס לבית ושומע את אחותי בוכה ודמות עם קפוצון "הצופה" מנסה מסתכל ומנסה להכנס דרך דלת החצר לכחתי את אחותי ונכנסתי לאוטו ונסעתי פחדתי לחזור הביתה ואיפה ההורים שלי בכל הסיפור? אבא שלי איש קבע הוא בצבא ואמא שלי עובד עד מאוחר נסעתי לסבתא שלי וסיפרתי לה הכל לאחר זמן מה נזכרתי שאמא שלי צריכה לחזור הביתה עוד מעט מהעבודה מיהרתי לשלוח לה הודעה "אמא על חזרי הביתה זה מסוכן הסביר הכל תבואי לסבתא" לאחר כ-3 דקות קיבלתי שיחת טלפון"אלון זה אבא, התקשרו אליי ואמרו לי להגיע מהר אמא הייתה מעורבת בתאונת פגע וברח אפילו לא יודעים מי פגע בה רק יודעים שזה היה עם משאית תישאר אצל סבתא התקשר מאוחר יותר." ושנייה לאחר מכן נשלחה הודעה ממספר לא מזוהה, ממספר חסום "הזהרתי אותך לאבד אדם שחשוב לך זה לא קל נכון?" בשעה מאוחרת אבא הגיע לסבתא ואמר מצטער והיה אפשר לראות שדמעות נוזלות מעיניו. הלא רצינו לחזור לבית עברנו דירה רחוק מהבית לאחר כשבועיים חזרתי כרגיל לבית הספר והתחלתי לצאת מהבית ושוב אותו אדם עצרת אותי בדרך רעדתי, פחדתי ואפילו קצת בכיתי והוא?, הוא לא נגע בי לא נתן לי פתק ושום הודעה הוא רק אמר "תזכור אני צופה בך אלון" הסתובב והלך וזהו מאז לא שמעתי ולא ראיתי את הצופה.


תגובות (2)

מפחיד!!!!!

20/10/2018 21:49

אממ…קצת קשה לקרוא בגלל שאין סימני פיסוק, לא ידעתי איפה לעצור עד שכבר איבדתי את החשיבה והדמיון.
סיפור מעניין, בדיוק כמו שהוא אמור להיות, אבל עוד פעם, צריך לשים סימני פיסוק ולחזור קצת על כתיבה.
לפני פרסום הסיפור, תקרא את מה שכתבת ותוסיף או תמחק או תשנה את השגיאות למילים מובנות, גבוהות ונכונות.

21/10/2018 16:54
סיפורים נוספים שיעניינו אותך