אם באמת קראתם בבקשה תגיבו לי.. אני רוצה לדעת אם באמת יש כאן אנשים שקוראים את מה שאני כותבת.

המשאלה שלי.

19/01/2021 664 צפיות 2 תגובות
אם באמת קראתם בבקשה תגיבו לי.. אני רוצה לדעת אם באמת יש כאן אנשים שקוראים את מה שאני כותבת.

מה המשאלה שלי? מי אני רוצה להיות?
חשבתי לעצמי בליבי..
אולי להצליח בלימודים, לקבל תעודת בגרות מעולה ולהשיג ציון מושלם בפסיכומטרי, אחר כך לעשות תואר ראשון שני שלישי, לקבל פרס נובל ולזכות בתואר האישה הכי חכמה בעולם?

או אולי בכלל להיות זמרת? הרי זה התחום שלי אז אני צריכה להשקיע, לקנות ציוד, להתאמן, להקליט באולפן הקלטות, להוציא אלבום אחר כך לפרסם את השירים שלי, להוציא שיר ליוטיוב, לקבל מלא לייקים ותגובות ובסוף, להיות זמרת מפורסמת?

והמחשבות נדדו ונדדו, זרמים של רעיונות הופיעו במוחי..
שחקנית, מתעמלת אולימפית, אשת עסקים, דוגמנית, שחיינית ומה לא…
לפתע, קול קטן בלב השמיע את קולו ואמר:
"אם זכור לי נכון, את שאלת מי את רוצה להיות ולא מה את רוצה לעשות."
ואז הבנתי, זה לא משנה במה אני אעסוק בעתיד, הרי העיסוק שלי הוא לא מאפיין את האופי שלי, את מי שאני רוצה להיות…
אני חושבת ששאיפות הן דבר טוב ומקדם אבל בסופו של דבר הן לא מגדירות אותנו, את היותנו כבני האדם.

אז חשבתי שוב והתשובה הגיעה מהר לליבי,
להיות אדם טוב, עוזר, מכבד, נותן.
זה מה שייחלתי להיות.
וזאת המשאלה שלי.


תגובות (2)

לא פעם חשבתי גם את זה, באמת מעניין למה תמיד אנחנו שואפים למקצוע וכל זה ושוכחים שהשאלה בכלל אחרת.
הכתיבה שלך מאוד יפה ומובנת, פחות כתבת רגשות רק ציינת שאת חושבת ואני הייתי מגוונת וכותבת לפעמים- אני תוהה, וכאלה בכדי לגוון וגם להוסיף מעבר לזה שזה רק נמצא במחשבות…
בנוסף אני גם אקח את המקום לציין שזה באמת דבר טוב שאנשים מגיבים וזה גם למה שאני התחלתי לכתוב כאן באתר, ויש תקופות שהרבה מגיבים ויש להפך…
תמשיכי לכתוב באמת קוראים ולא תמיד רוצים להגיב בשני מילים- אהבתי, או כתיבה יפה… רק בגלל שזה קצר ואין עוד מה להוסיף לכתוב בדרך כלל.
אני משתדלת להגיב ואם כל אחד שרוצה שיגיבו לו ינסה להגיב יהיו יותר תגובות ושיח פעיל…

19/01/2021 14:23
S.s

תודה רבה, את צודקת לגמרי לגבי הביקורת שלך..
ותודה רבה שהגבת ועל המחמאות❤

19/01/2021 14:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך