למה את לא כמו כולם ?

21/04/2019 875 צפיות 2 תגובות

נועה חברתי הטובה שאלה למה את לא כמו כולם כמו הדור הזה היא שאלה ?
ואני עניתי מה זה בעצם כמו כולם לפי דעתך ?
למה את לא אחת שלובשת מותגים לבגדים יקרים וכאלה אפילו אינסטגרם אין לך את מתנהגת כמו זקנה בגוף של בחורה בת 20 את צעירה לכי תהני בואי איתנו עם החברים תראי קצת עולם ,בואי פעם אחת למועדון תראי מה זה לפחות לבר תשתי קצת אלכוהול היא אמרה ואני אמרתי לה אני לא כזאת אני לא אוהבת את זה ונועה אמרה אני בטוחה שתהני פעם אחת מה כבר יקרה אם לא תנסי לא תדעי מה זה לבלות ,אמרתי לה עזבי אותי אני לא אוהבת להסתתר מאחורי מסכים אני מעוניינת לראות את העולם האמיתי ,אין לי אינסטגרם כי אני לא זקוקה לאהבה של אנשים מאחורי מסכים אני לא מנסה להרשים אף אחד ,והיא בשלה בחיים לא יהיה לך חבר ואני אמרתי לה שזה שלכל סיר יש מכסה נועה אמרה לי איך תכירי אנשים ועניתי לה לא מכירים אנשים רק דרך מסכים ומועדנים ובילוים עם אלכוהול לפי דעתי מכירים אנשים גם דרך מסגרות דרך עבודה דרך צבא ואפילו ברכבת ,לפעמיים צריך אמרתי לה את פשוט צריכה להרים את הראש מהטלפון ופשוט לחייך ולהיות את בלי הוראות הפעלה תתנהגי טבעי זה הכי יפה שבעולם והכי כנה ואמיתי ואולי מישהו יסתכל עלייך ויכיר את הנשמה שלך את הלב שלך ולא דרך תמונה מפוצצת אפקטים ואיפור עם מלא עיצובים מסביב אמרתי לה שצריך לפעמים לא לחיות בתוך בועה היא אמרה לי את משהו מיוחד את שונה ומוזרה ואני עניתי לה כן אני שונה אני יודעת מי אני באמת לא אני באמת לא זקוקה לאור הזרקורים בעצם אף פעם לא הייתי זקוקה לזה היא פשוט רצתה לשנות אותי ואני לא הסכמתי היא אמרה אני באמת לא ניסיתי לשנות אותך את פשוט לא תישארי צעירה לנצח!!
תהני אמרתי לה יש לי דרכים משלי להנות אבל בכל זאת תודה ,
אני מעריכה אותך תודה שניסית להראות לי עולם אחר התחבקנו והיא אמרה לי הכי חשוב שתמיד תחייכי כמו שאת עכשיו ,פשוטה וצנועה ,טהורה
נועה אמרה אני באמת מאחלת לך שתהי מאושרת
ועניתי לה שאני אוהבת אותה חיבקתי אותה חזק ואמרתי לה שאני באמת שאני
באמת שמחה ושזכיתי שיצא לנו להכיר אמרתי נפרדנו וכל אחת הלכה לדרכה מאז לא ממש יוצא לנו לדבר היא התחברה לבנות אחרות בעודי מצפה שהיא תדבר איתי שתהיה החברה שלי כמו שהיתה ,אשת הסודות שלי הbff,
אבל הבנתי שכנראה אנשים משתנים ואני נשארתי אני .


תגובות (2)

סיפור ממש יפה אהבתי מאוד.

21/04/2019 20:13
Soy

תודה😘

21/04/2019 20:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך