Tharkun
כל מה שנכתב לא בא לפגוע באף אדם באופן אישי. הדברים נכתבו עם קורטוב של הומור ולא נועדו להעליב אף אדם או עדה ספציפית. אם בכל זאת מצאתם את עצמכם נעלבים, לא נורא עד החתונה זה יעבור :)

אהבת חינם

Tharkun 16/09/2020 832 צפיות 3 תגובות
כל מה שנכתב לא בא לפגוע באף אדם באופן אישי. הדברים נכתבו עם קורטוב של הומור ולא נועדו להעליב אף אדם או עדה ספציפית. אם בכל זאת מצאתם את עצמכם נעלבים, לא נורא עד החתונה זה יעבור :)

ראש השנה בדת היהודית הוא זמן לחשבון נפש, לעבודה נפשית פנימית ונסיון לתקן את האני הפנימי שבכולנו. זהו זמן של התכוננות לפני יום הכיפורים ובו אנו באים לבקש סליחה מהאבא שלנו שבשמיים. זמן בו יתכנסו יחד כל המשפחות על מנת לחגוג את החגים ולקיים את המנהגים.
אך מכיוון שאני לא מאמין בדבר מן השטויות האלו תרשו לי לפתוח את השנה החדשה בדברים שאני שונא.

אני שונא אנשים.
כן כן אמרתי את זה, אני שונא אנשים, ולא סתם איזה קבוצה ספציפית, אני שונא את כולם שווה בשווה.
לבנים, שחורים, יהודים, ערבים, נוצרים, היספנים, יפנים, את כולם אני שונא.

אני שונא אנשים מטומטמים, כאלה שיצביעו לביבי גם אם הוא יגיע אליהם הביתה יוריד את המכנסיים ויחרבן להם ישר על הראש, הם יסתכלו עליו בהערצה ינגבו את החרא ויצאו לקלפיות.

אני שונא ערבים שרוצים להרוג אותך, אלה שמסוגלים לדקור אדם מבוגר בצוואר רק בגלל שאיזה מוחמד אחד באיזה ספר אמר משהו, או להתפוצץ באוטובוס מלא נשים וילדים שכל חטאם היה שרצו להגיע הביתה.

אני שונא היפים, עם כל המוזיקה הרועשת מידי שלהם והסמים. חושבים שהם יודעים יותר טוב מכולנו בגלל שהם רקדו ארבעה ימים במדבר על אסיד וראו את בודהה שאמר להם שצריך לחייך כל הזמן ולהיות נחמדים.

אני שונא מתנחלים, חובשי הכיפות הסרוגות, רצים הלוך ושוב על הגבעות, עוקרים עצי זית ומחרבים יבולים של חקלאים שעבדו את האדמה הזו יותר ממאה שנים. אף אחד לא נתן להם זכות כלשהיא על המדינה הזאת.

אני שונא פרחות, עם הלק ג’ל והציפורניים הארוכות מידי, עם המוזיקה המזרחית בקולי קולות ומנת משכל נמוכה במיוחד. כאלה שצריכות לחשוב כמה דקות לפני שהן מרכיבות משפט. שהחבר שלהן הוא בדרך כלל “חייל” של איזה מישהו או סתם איזה נהג משאית.

אני שונא ישראלים שתמיד חושבים שהם יודעים יותר טוב מכולם גם כשוירוס קטן אחד הוריד את העולם על הברכיים. אבל הם? ימשיכו עם החגיגות והחתונות, כי מי צריך מסיכה שיש איזה אבא דמיוני בשמיים ששומר עלייך.

אני שונא אריתראים שבעשר בבוקר גנבו לך את האופניים ושעתיים אחר כך ימכרו לך אותם בחצי מחיר בדרום תל אביב.

אני שונא מוסדות להשכלה גבוהה, בייחוד אלו שמציעים כל מיני תוארים בחרטא לכל מי שיכול לשלם. שמקדשים לימודים לשם הכלום רק כדי שאחר כך תוכל לתלות איזו תעודה ממוסגרת במשרד שבדרך כלל תלווה גם בחור בכיס. מוסדות שהפכו את הלמידה מדבר מהנה ומועיל למשימה מיגעת שמייאשת סטודנטים ומדרדרת אותה לקניית ריטלין וקונצרטה, רק כדי לנסות לזכור את כל החרא הזה.

אני שונא את הנוער של היום, עם הפרצוף תקוע כל היום בפורטנייט. הם כבר שכחו מה זה לתקשר אחד עם השני. מי צריך לצאת החוצה כשכל העולם מופיע לך על המסך.
זה או יוטיוב או פלייסטישן או פורן האב. שם הם גם לומדים איך לתקשר עם המין השני כדי שבטיול השנתי או לפני הצבא באילת הם יוכלו לזיין את הכוסית של השכבה. גם אם היא לא בדיוק רוצה, או בהכרה בכלל.

אני שונא את הרשתות החברתיות ששיעבדו את כולנו לעולם וירטואלי שבו כולם מתחזקים חשבונות חברתיים שבהם החיים נראים כה מושלמים אך במציאות מסתירים דיכאונות וחוסר שמחה.
שמאפשרים לכולם להשתלח אחד בשני ולומר דברים שלעולם לא יעזו להגיד במציאות.
לדרדר ילדים קטנים להתאבדות.

אני שונא את הממשלה הזו, שמלאה בזקנים ודוסים (גם זקנים) שכל עניינם הוא לדאוג לתחת של עצמם. שטובת הציבור נמצאת אצלהם במקום האחרון. הם ממלאים את כיסיהם בממון בעוד שזוגות צעירים יצטרכו לקבור את עצמם בחובות לשארית חייהם רק כדי לרכוש בית ולנהל חיי משפחה.

אני שונא חרדים בטלנים שלא מוכנים להיות חלק משום דבר במדינה, שיושבים ומעשנים סיגריות במרפסות הישיבה. “שתורתם אומנותם”.
שיסעו לשכב עם זונות אוקראיניות בראש השנה בזמן שעשרת הילדים והאישה נמצאים בבית.

אני שונא מוסכניקים שמנצלים את העובדה שאין לנו מושג מה קורה מתחת למכסה המנוע כדי לגבות כמה שהם רוצים, כשבמציאות הם ישבו על התחת במוסך ועשו ביד על התמונה של איזה גל גדות שתלויה מעל ברכת העסק.

אני שונא אנשים עשירים שקונים את העולם בכסף שלהם. הם נוסעים להם במכוניות פאר ומנפנפים בדוגמניות צעירות, קונים פוליטיקאים ומתחמקים מלשלם מס רק כי בחשבון הבנק שלהם יש הרבה אפסים אחרי האחד.

אני שונא את הסגידה למפורסמים, שכל מה שהם עושים זה לקרוא כמה שורות אל מול המצלמה. העיסוק הקדחתני בחיים של האנשים האלה שמרביתם אפילו לא סיימו בית ספר.
תעשיות שלמות שמוקדשות לביזבוז הזמן הזה ואיזה גיא זין אחד שיושב בטלוויזיה ומסביר לנו למה אנחנו חייבים אבל חייבים לראות את הבת החדשה של קים קרדשיאן.

אני שונא אנשים שרוצים כלב, הולכים ומשלמים אלפי שקלים על איזה גור שאחר כך הם יגלו שקשה להם מידי לטפל בו. ה “טובים” שבהם ילכו למכלאה הקרובה לביתם וישאירו את המסכן שמה.
הפחות טובים יסעו לטיול בצפון עם הרכב ויזרקו אותו.
מי שאין לו רחמים על בעלי חיים אל תצפו שירחם על בני אדם.

אני שונא אנשים שכותבים על האנשים שהם שונאים שהם בעצמם לא מציאה.
מי יתן ובשנה הבאה תהיו פחות חרא.

שנה טובה.


תגובות (3)

אהבתי מאוד כתיבה צינית מצחיקה ומעוררת מחשבה. מי יתן ונלמד לקבל את השונה ולחיות בהרמוניה
שנה טובה

16/09/2020 23:02

ואני שונאת מיזנתרופים!
כתיבה לא רעה בכלל, אבל לא יכולה להגיד שהתמוגגתי מהרעיון. אני חושבת שזה יצא קצת "יומני היקר" מדי מבחינת הישירות: היא מקסימה, אבל בוסרית מדי. מציעה להעיף מבט בכתביו של חנוך לוין, שגם שנא אנשים וגם ידע לכתוב את זה באופן מרגש, מצחיק, שנון וגאוני. לדעתי תוכל לקחת ממנו המון השראה.

מקווה שבשנה הקרובה תמצא משהו נחמד לאהוב :)
המשך לכתוב!

17/09/2020 16:22

תודה על התגובות :)
Kabuki Witch תודהעל הביקורת, אני אכן מאוד אוהב את חנוך לוין. המטרה פה הייתה דווקא לכתוב בסגנון "יומני היקר" בצורה הומוריסטית.
שמח שנהנת.
חג שמח.

17/09/2020 16:43
8 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך