סיפור שישי :) ואני עדיין חיההה דרגו בבקשה ! (אני יודעת שאני בדכ מעלה בבוקר פשוט הייתי דיי עסוקה)

הלוואי שידעתי למה אני פה

03/06/2021 532 צפיות תגובה אחת
סיפור שישי :) ואני עדיין חיההה דרגו בבקשה ! (אני יודעת שאני בדכ מעלה בבוקר פשוט הייתי דיי עסוקה)

כמה פעמים חשבתי שיש אנשים שהייתי שמחה לתת להם את החיים שלי במתנה ולהתחלף איתם בקבר ? מליון פעם בערך.

ואני שמעתי על כמה אנשים שזה בהחלט מגיע להם היטלר, למשל.

אני לא יודעת למה אני פה.

יש לי חלומות, יש לי מטרות.
אבל זה משהו ששווה לחיות בשבילו?
האם זה משהו ששווה לסבול בשבילו כל כך הרבה?
בשביל משהו ש*אולי* יקרה.
ואולי לא.

החיים של רוב האנשים שאני מכירה הם בזבוז אחד גדול.

זאתי שלא יוצאת מהמיטה עם השלט של נטפליקס.
ההוא שסיים כבר צבא אבל אין לו גרוש כי הוא עסוק מידיי בללכת למסיבות.
הילדה המופנקת שחולמת ומדמיינת שהיא מלכת העולם.
זה שהולך לבית הספר, ממלצר, נפגש עם חברים, הולך לטייל.

והם כולם לא מאושרים.

לא משנה לכמה מסיבות הם ילכו. כמה כסף הם ירוויחו. כמה חברים יהיו להם.

כי אולי יש להם מטרות וחלומות, אבל החיים שלהם רקים.

וגם שלי.
ובטח גם של לפחות חצי מהאנשים שנכנסים לאתר הזה עכשיו.


תגובות (1)

לא מסכימה איתך. אבל האמת שעד לפני שנה, הייתי חושבת כמוך. האמנתי שלחיים אין שום משמעות. שאנחנו סתם נולדים, עושים את חובתנו, ומתים. היום אני במצב יותר טוב. אני מרגישה שאוכל לעשות הכול. ואם זה לא נכון, זה לא באמת משנה. אני גם לא חושבת שזה הוגן לשפוט ככה אנשים, אבל זו רק דעתי. כל אדם ומה שהוא רוצה לעשות, וכל אדם ומה שהוא מרגיש. מצטערת שאת מרגישה ככה. זה קשה מאוד, מניסיון. יכולה רק לאחל לך שזה יעבור. לגבי הכתיבה, יותר דימויים של התחושות, קצת יותר מלל ומעט יותר…תחושות איתם יותר קל להזדהות. לאחרונה אני מוצאת שעם נושאים כאלה וכתיבה טובה אפשר ליצור משהו מדהים, ואני חושבת שגם את וגם אני צריכות לשאוף לזה. רק שימי לב, שאם את כותבת את כל זה, סימן שאת רוצה לעשות עם זה משהו. סתם אומרת.

05/06/2021 14:05
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך