כשחלומות ומציאות נפגשים

sunlight 16/04/2019 478 צפיות אין תגובות

דיסני הכניס לי הרבה חיים לחיים. הרבה מחשבות על איזה מין דברים הגורל מתכנן על אהבת אמת ועל החצי השני שנמצא איפושהו ויום אחד בזמן הנכון וברגע הנכון אני אמצא אותו.
לא היה רגע שבו הכל התנפץ. זאת הייתה מחשבה נבנת. לבנה ועוד לבנה עד שהמחשבה נמצאת בשלמותה.
המחשבה על מי בעצם מחליט שדווקא הוא האחד? מי חשב על הכל? איך זה הגיוני שלי יש את המזל לקבל את האחד הזה מאוחר ולמישהי אחרת מוקדם? גרם לי לפקפק בזה.
כן יש הרבה דגים בים אבל מי זה הדייג שמחליט שדווקא אותם שני אנשים ילקדו באותה רשת.
אחר כך בא היאוש הסקרנות והחוסר סבלנות שהובילו אותי למקום שהוביל אותי רק יותר למטה.
אתרי הכריות- מקום שנותן אשליה כאילו יש אי שם בחוץ אנשים בידיוק כמוני שרק מחכים לחצי השני שלהם. כל פגישה שלי ניהיתה פחות ופחות מרגש. אותו דיקלום חסר רגש. היה זה החוסר של מדים רשמיים כדי שיחשבו שזהו ראיון עבודה. ובעוד כולם מוכרים לך רעיונות עטופים בעטיפות יפות של זוגיות לא הרגיש לי שאף אחד מהם חיפש את הזוגיות הכנה והאמיתית שרציתי.
כל פעם זה היה סיפור אחר. בין אם היה מצחיק מביש או עצוב היו הם כולם ביזבוז של האנרגיות והזמן שלי. אחד רצה פסיכולוגית צמודה אחד בכלל לא רצה זוגיות אלא משהו יותר ספונטני אחר רצה את יפה שתציג אותו יפה מול החברה ולא תביע דעה מיותרת והיו כאלא שלא ידעו מה הם רוצים אבל חשבו שהם יודעים יותר טוב מכולם על העולם.
אז נתתי הזדמנות והקשבתי ודיברתי את השיחות האטומות בווצאפ והבנתי שבתוכם אף אחד מהם לא רצה זוגיות.
התיאשתי מדייטים כבר לא הייתה ציפייה או התרגשות רק רצון עז שהכל יגמר כבר. שאני אהיה אחרי.
כן אז נשברתי לנוכח הציפיה של כולם שכבר הייתה צריכה להיות לך זוגיות.
האם אני מאמינה באהבה- כן
פשוט בימים קשים אני מפסיקה להאמין שזה יקרה לי
אז כן זו אמירה מהולה ביאוש
אבל בעצם אולי יום אחד אני אסתכל על זה כמו שאתם בטח קראתם את כל הקטע וציפיתם בסוף לאיזה פאנץ שבו פגשתי את אהבת חיי באיזה היתקלות רנדומלית
ויגיד לעצמי זאת הייתה התחלה של משהו חדש
אבל בינתיים אני לא אשקר לעצמי שאני לא רוצה זוגיות רק כדי שאנשים לא יגידו עלי שאני נואשת
ואני לא אפסיק להגיד שכן מי שמוצא יש לו מזל
אם אני אמצא אני ארגיש הכי מזליסטית בעולם
ולא זה לא עיניין של האם אתה חושב שתקבל זוגיות או לא
אז בואו ניפרד ממילות עידוד ונחמה לרווקים
זה לא עוזר
פשוט תרגישו ברי מזל
תיהיו מאושרים
ואל תרגישו שאתם צריכים להחביא או להקטין את זה
זה יעזור לי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך