שם על שפת הים

07/04/2021 406 צפיות 2 תגובות

לפעמים את נזכרת כמה הוא עשה לך כואב.
את יושבת בחדר כשהבית ריק ומשחזרת איך התפתלת מכאבים, תחילה כשקמת מהמיטה ואז בשירותים. הוא כתב שהיה לו מאוד כיף הקשר איתך, אבל זה לא זה כרגע.
אמרת לעצמך אז שאת יכולה לבחור לשקוע מטה עוד יותר, חשבת אפילו לגזור את השיער ולעשות תספורת של בן, ככה ששום דבר לא יסיח את דעתך, אבל לא רצית לתת לזה להוריד אותך.
באותו היום שהוא כתב את ההודעה הזו משום מקום, נסעת לים. תחילה חשבת לנסוע לנהריה, אבל אז ירדת בחיפה בת גלים, הים שנחשף מהרכבת הפנט אותך וכבר רצית להתקרב אליו ולהתנחם בו.

כמעט ואי אפשר להבין אף פעם מה אחר מרגיש כשהצד השני לא מעוניין בו. הכוונה שלי שזה אינדיבידואלי מאוד. חברה טובה שלי שגם חוותה אהבה נכזבת, לא תבין מה הדברים הספציפיים שאהבתי בו, את כל הדקויות האלה לפרטי פרטים. טון הקול שלו שלפיו הייתי יכולה להבין אם הוא מגורה מינית, משועמם, מסוקרן, עייף ועוד. זה שהיו לו שני סוגי צחוק, האחד זה כשהוא רצה להיות מנומס והשני כשהוא לא הצליח להתאפק לצחוק. הרגיש לי שלפעמים הוא מתבייש להראות אמוציות אז אם הוא כבר צחק ללא שליטה ממשהו שאמרתי, זה היה הישג מבחינתי. זה שהוא.. אני אפילו לא יכולה להמשיך. אני מתנצלת שלא הצבתי לך גבולות, ושלא הבנתי את הרמזים שלך. פשוט אמרת לי פעם שקשה לך לפעמים לנתח סיטואציות ואתה לא יודע איך להגיב, אז כמעט בכל פעם של אי הבנה בינינו ניסיתי להיות מבינה יותר ולא לפרש זאת כריחוק שלך ממני.

בכל פעם שיש מישהו שמתנתק ממני אני מרגישה שחלקיק ממני נפל איפשהו. אני חוזרת אחורה כדי למצוא אותו ולחבר אותו בחזרה, אבל בסוף סתם מוצאת את עצמי מטיילת בין זיכרונות העבר.

זוכר איך דיברנו שעות בטלפון?
אני זוכרת את הפגישה השנייה שלנו על חוף הים. הנחתי את ראשי על החזה שלך כדי להרגיש קרבה וחום, ואתה לעומת זאת יישר התחלת לנשק אותי בהגזמה. הייתי צריכה לעצור אותך ולהגיד שסך הכל רציתי שתחבק אותי, לא הייתה לי שום כוונה שזה יהפוך למשהו מיני. אתה חסמת מעצמך להתקרב אלי באמת. ובכן, מה אני אגיד לך? אתה הרבה יותר טוב בזה ממני.


תגובות (2)

לא יכולה לתאר לך כמה התחברתי… חבל לי שזה ככה. העולם שאנחנו חיים בו את יודעת, שבסיטואציה אחת של שני אנשים המניעים הם כל כך שונים…

07/04/2021 23:26

    לגמרי.. חבל שמבינים שהמניעים היו שונים רק בדיעבד אחרי שניפגעים ואחרי שהרגשות מתחילות להתפוגג.

    07/04/2021 23:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך