איחולים לראש השנה- בלי צנזורה

sunlight 02/10/2020 323 צפיות אין תגובות

אני זוכרת את הרגע הזה בדיוק. כולם היו לבושים יפה אבל לא מוגזם. הכול היה מסודר כמו חתונה קיבוצית של פעם. כולם מכירים את כולם ושמחים בשמחת אהבתם של החתן והכלה. כי ככה זה 50 אנשים בחתונת קורונה בדיוק רגע אחרי הסגר הראשון. אני לא הכרתי אותם. הייתי האף אחת הזאת מאחורי בר מלא משקעות מחייכת. ואז הם אמרו נדרים שהם כתבו בעצמם. הייתה להם אהבה מיוחדת. אני לא זוכרת למה קינאתי בה כל כך? אולי כי זו האהבה שהייתי רוצה בשביל עצמי?
אני זוכרת את הנדרים שהיא אמרה. היא סיפרה שסבתא שלה סיפרה לה שאם מבקשים משאלה בראש השנה היא תתגשם. אז היא ביקשה אהבה ופגשה אותו חודש אחרי בדייט מאורגן. אני לא יודעת למה החלטתי להקשיב דווקא לחלק של המשאלה בראש השנה ולא שאני אסכים לשידוכים אבל זה מה שהיה.
מצחיק, קארמה איז א ביאז\', באותו ערב דעתי הוסחה ושחכתי לבקש. היא הוסחה בגלל גבר- שהתברר כסתם גדול. מאז עבר שבוע ושבוע בקיבוץ זה הרבה כבר התחילו איתי שניים מאז. כלומר, זיהיתי את המשיכה אלי אבל אני עדיין מנסה לזהות באיזה אופן הם רוצים אותי.
אם הייתי חוזרת לערב ראש השנה כנראה הייתי מתחברת פעם נוספת לילדה שבי. שזה מוביל אותי למשאלה אחרת. כשהייתי בגן ביום ההולדת עשו ספר ציורים וקשרו את כל הציורים שכל הילדים בגן ציירו לך לספר אחד כשבכריכה שלו ילד היום הולדת ממלא שאלות. כשמצאתי את הספר הופתעתי לגלות המון דברים שאהבתי פעם כמו צבע אדום ופילים.. המשאלה שלי הייתה שכשאני אהיה גדולה אני אהיה מאושרת. ולא הכרתי את גון לנון אז.
אז הייתי מאחלת לעצמי להיות מאושרת שזה לאהוב את עצמך. אני חושבת שאני מתחילה להבין את החלק הזה של לאהוב את עצמך. אני חושבת שכל אחד נתקע בשלב אחר באהבה הזו כי תכלס אתה חי כל החיים עם עצמך וזה יכול להיות עסק לא כל כך קל. כדי להבין שבמערכות יחסים כמו כל מערכות היחסים בחיים יש ימים טובים וימים פחות טובים וימים גרועים. לפעמים אני גאה בעצמי ואוהבת את עצמי ולפעמים אני שונאת את עצמי כועסת על עצמי ופשוט צריכה להתמודד עם זה. צריך עוד ללמוד לסלוח, להרפות ולהגיד זאת אני אז TAKE IT OR LEAVE IT. מה שקל הרבה יותר להגיד מאשר לעשות. ביקורת עצמית זה חלק די קשוח להתמודדות וזה מקשה מאוד על החלק של לאהוב את עצמך. בטח שזה מבטל לגמרי את החלק של \"ללא גבולות\". עם כמה שאני מאוד אוהבת את המשפט שאומר שדברים רעים הם אילו שעושים את הדברים הטובים כי בלעדיים פשוט הדברים הטובים היו נראים לנו יומיומיים. אני מעולה בלזכור את הדברים הרעים ומהטובים פשוט לשכוח. אני מעולה בלנפח את הדברים הרעים. להסיק מסכנות על עצמי או על סיטואציות ואיך שהוא להפוך הכול ככה שתמיד אני אהיה הסיבה לכל תוצאה לא רצויה.
אז בשנה הזאת אשמח לקצת פחות מכל הכאב ראש הזה. ואם כבר מדברים על משפטים חכמים צריך לא לשכוח את החלק שבו כל אמא פולניה טובה תגיד לבת שלה ש\'בשביל להיות יפה צריך לסבול\' וש\'אף אחד לא יאהב אותך אם את לא אוהבת את עצמך\'. אני רוב הזמן נוטה להסכים יותר עם המשפט השני מאשר עם הראשון מה שמוביל אותנו ליחסים שלנו עם בני אדם שמסביבנו.
אז בכל הנושא של חברים ידידים וידידות- הלוואי ואני אדע לסמוך יותר על אנשים. להקשיב לאינטואיציות שלי ולחלק את המידע בצורה נבונה. הנמאס לי לחשוב שבסוף הכול יהיה לרעתי. וזה בסדר שלא כולם יאהבו אותי וזה בסדר גם לא להיות החברה הכי קרובה של כולם. הלוואי שזה יהיה בסדר גם מבחינתי. למרות שאני לגמרי רגילה שאני נותנת מעצמי תמיד 150 אחוז לחברות והשאר נותנים 100 או אפילו פחות אני מאחלת לעצמי בכל לשון של בקשה למצוא בן אדם אחד לפחות שנותן כמו שהוא מקבל. אני מאחלת לעצמי להבדיל בין ידידות למישהו שרוצה אותי ככה שאני לא אפחד שהוא רוצה משהו שאני לא או הפוך. ואם כבר מגיעים לכל נושא האהבה אז נדלג על סטוצים (כי הבנתי בטיול הגדול שזה לא בשבילי) ישר לזוגיות. הלוואי שמי שיושב שם למלה יוכל לארגן לי איזה מילון גברים. אני לא יודעת למה הם מתלוננים כל כך הרבה על בנות שהן לא מובנות בעוד שהעם הגברי זה אחד הדברים הקשים ביותר לפיצוח במיוחד בדייטים הראשונים. רוב הבחורות כבר הבינו שהמין הגברי לא יודע להבין רמזים אז הן לא רומזות. הן אומרות מה שהן רוצות. אבל הגבר – לא כולם אבל חלקם- יגיד מה שהוא רוצה כדי לקדם עניינים ולהגיע לחלק של לעשות אהבה. הם יגידו שהם רוצים זוגיות, יגידו שהם יחכו לכן, יספרו דברים על עצמם ואפילו יעמיקו הכול מתוך תיקווה שאולי בסוף הם יקבלו נשיקה ומשם את פשוט תשכחי מכל החוקים שהצבת לעצמך בתחילת הלילה ותגיעי למטרה הסופית. חבל שהם לא מבינים עברית, שהם לא מבינים כבר החלטת. אז מתוקים, תפסיקו לבזבז לי ולכם את הזמן בבקשה. הלוואי שבשנה הזו לא אפגוש עוד בבנים שיבזבזו לי את הזמן, שיכנסו לי ללב ואז ייעלמו.
אם זה לא בקשה מוגזמת אני אשמח לאיזו זוגיות אחת השנה, זוגיות טובה- היא לא חייבת להיות משהו ארוך או לכל החיים. משיהו שאני ארצה להיות לידו כל הזמן והוא ירצה להיות לידי. מישהו שיתגאה בי ואני אתגאה בו וביחד נתגאה באהבה שלנו. זוגיות שתהיה בה אהבה מדהימה, בא לי להתאהב עד מעל הראש בא לי לאבד את עצמי. להרגיש טוב, לאהוב ולהיות נאהבת. בא לי לקבל מישהו אחר והוא יקבל אותי. בא לי כבוד, הערכה, בדיחות פרטיות. חיבוק נשיקה וליטוף. בא לי מבט עמוק וחודר לעיניים בא לי לשיר לעצמי \"עכשיו תורי לאהוב\" ולדעת שזה אמתי וזה לא בדימיון. אין הרבה דרישות לגבר המיועד. בעיקרון במראה כדאי שהוא יהיה יותר גבוה ממני. באופי רצוי שהוא יאהב אותי וכל מה שקשור לזה. אני רוצה שנרגיש מיוחדים והכי יפים בעולם אחד ליד השנייה. סרט דיסני אבל גרסת המציאות.
אני יודעת שאני פתטית במיוחד בגלל שכבר מאותה חתונה הבנתי שאני כבר מוכנה לחתונה וילדים וכל החבילה. בזמן שבאותו זמן בדיוק תהיתי אם אי פעם אני אקבל את כל החבילה. זה בסדר שתדע שאני בסדר גם עם ייחוד עם בנק הזרע. אבל אם יש אפשרות לפחות לדעת מה זה להיות בזוגיות אני ממש אשמח.
אם אפשר להוסיף גם שיהיו ציונים טובים ועבודה כל שהיא כדי שאני יוכל לשלם שכר דירה. בקיצור שתהיה לכולנו שנה טובה יותר מהשנה שעברה- 2020. בינינו זה לא בקשה כל כך מוגזמת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך