Me. Just ME.
סתם קטע קצר שאני מקדישה לחברה שלי שחושבת שהיא צריכה להרזות. אז אני אוהבת אותך, _____♥ נ.ב- כתבתי את הקטע מהר כי אני חייבת ללכת.. אז אם יש הערות, אשמח לביקורת:)

הבחורה ה'מושלמת' מהפרסומת…

Me. Just ME. 11/06/2014 2177 צפיות 67 תגובות
סתם קטע קצר שאני מקדישה לחברה שלי שחושבת שהיא צריכה להרזות. אז אני אוהבת אותך, _____♥ נ.ב- כתבתי את הקטע מהר כי אני חייבת ללכת.. אז אם יש הערות, אשמח לביקורת:)

היי את! כן את! זו שיושבת מול המסך וקוראת!
יש לי משהו חשוב לומר לך. להגיד במילה אחת? טוב… פרסומות! כמה נזק במילה אחת. יודעת למה?
אני לא באה להטיף לך או לשכנע אותך, אבל אני רוצה רק שתקשיבי.
תחשבי על המילה 'פרסומות'. אכן מילה קטנה, אך עם נזק כה גדול!
בכל פרסומת עם בחורה יש את האחת עם הגוף היפה, השיער הבוהק, העור החלק וחסר הפצעים, השיניים הישרות והלבנות, האף הסולד, השפתיים המלאות, הבטן השטוחה… בחורה 'מושלמת'!
נכון שאת כל כך רוצה להיות כמו אותה בחורה?
את מנסה לשכנע את עצמך שאת יפה, אך הכל מתנפץ ברגע שאת מסתכלת במראה.
את חושבת לעצמך "למה אני לא רזה כמוהה? למה האף שלי לא סולד? למה יש פצעים בכל מקום?"- מה קורה באותו רגע?
אני אגיד לך… הביטחון העצמי שלך יורד, לאט לאט מבלי שתשימי לב. או שאולי את שמה לב, אך לא מייחסת חשיבות.
אז בכל פעם את מסתכלת במראה ומדמיינת את עצמך ללא האף הזה, או ללא הבטן הזו… או אפילו ללא כל הדברים! את רוצה להיות כמו הבחורה ה'מושלמת'.
אז לאחר כל הפעמים שהסתכלת במראה ואמרת "אני לא יפה", את לא רוצה עוד להסתכל במראה כי את "חושבת שאת מכוערת"… אבל את יודעת למה באמת את לא רוצה להסתכל במראה?
כי את מפחדת שהביטחון שלך ירד ל-0.
את מפחדת שכבר לא תוכלי ללכת בראש מורם.
אני הייתי כזאת. אני חשבתי "איך זה שיש בחורות כל כך יפות בפרסומות?! אני רוצה להיות יפה, אבל האף הזה או השפתיים האלו הורסים הכל!".
אז אני רוצה עכשיו לגשת לעניין.
הבחורות בפרסומות שמות המון איפור- כך שזה לא אומר שאין להן פצעים.
הבחורות בפרסומות לא כל כך רזות ואין להן שיער כל כך בוהק- יש מחשב וטכנולוגיה.
אלו היו סתם דוגמאות. אז את 'מושלמת' כמו שאת!
את לא צריכה לעשות ספורט כדי להרזות ואת לא צריכה לאכול פחות כי כבר הגעת לסכום הקלוריות המותר בדיאטה החדשה!
ואת יודעת מה את עוד לא צריכה? את לא צריכה לחפש באינטרנט דרכים להגדלת חזה.
את לא צריכה למצוא את הבגד הכי יקר בחנות כדי להרגיש יקרה, כי את האמת? את מרגישה הכי נוח בפיג'מה.
את לא צריכה להיות מישהי שאת לא…
את יודעת מה את כן צריכה?- להיות את.


תגובות (67)

כל מה שאמרת פה כל כך נכון….

"ישנן יפות יותר ממנה,אך אין יפה כמוה."
– נתן אלתרמן

"יופי הוא כל דבר שמביטים בו באהבה."
– כריסטיאן מורגנשטיין

11/06/2014 20:04

    איך אני אוהבת שאת מצטטת כל הזמן~
    ולכתובת:
    הכתיבה שלך מעולה, המסר מדהים. זה לא שינה את צורת החשיבה שלי, נכון, אבל מה אפשר לעשות. לא מצליחים להשפיע על כולם. מקווה שתשפיעי על אלו שזקוקות לזה באמת

    11/06/2014 20:08

    גם אני אוהבת שאני מצטטת כל הזמן… (:
    [איזו צנועה אני]

    11/06/2014 20:20

    אני מטצצת מדי פעם.
    דמויות.
    מסופרנטורל.
    מדי פעם…
    "איבדתי את הנעל שלי"
    -סאם ווינצ'סטר

    11/06/2014 20:21

הממ. יש לי כמה דברים לרשום פה אבל הרבה בנות מהאתר ייצאו עליי, אז… כן.

11/06/2014 20:26

    אני אגן עלייך, כתבי לי דעותייך. *עומדת בעמדת מוצא, מחזיקה מסור חשמלי עם לבבות אדום להגן על יוזר מכל סכנה*

    11/06/2014 20:28

    את יכולה להגיד:)

    11/06/2014 20:28

דבר ראשון, אני מסכימה עם כל מה שכתבת. אני סוג של טומבוי (אוהבת חולצות שגדולות עליי במאה מידות וכל זה) ואני יודעת שאני יפה, אני לא מנסה להשוויץ או משהו. אבל יש אנשים שלוחצים עליי ללבוש בגדים צמודים וורודים, וזה ממש מציק לי.
אבל לדעתי הקישור לשיר של וואן דיירקשן היה מיותר וטיפה הרס את זה בשבילי.
דבר ראשון, השיר שלהם לא הגיוני בעליל, וכתוב בצורה גרועה ופזיזה, והמוזיקה נשמעה כאילו הם נפלו במדרגות עם גיטרה (נפלתי במדרגות עם גיטרה ובטעות כתבתי את השיר הזה, סליחה אנושות) והשיר הזה הוא שיר פופ מסחרי שבכלל לא נועד להעביר מסר אלא למכור, ויש בו מישהי שפוצצו אותה באיפור והלבישו אותה בבגד ים אם אני לא טועה, ככה שהקליפ סותר את המילים הלא הגיוניות של השיר.
דבר שני, וואן דיירקשן לא כתבו את השיר הזה… אז… כן.
מקווה שלא תהרגו אותי, אבל השיר הרס לי טיםה את הטקסט, ובלי השירים הטקסט מושלם.

11/06/2014 20:35

    האמת שאני מסכימה בעניין הקליפים. בשירים שמדברים על כמה בחורות יפות כמו שהן, תמיד יש בחורה בקליפ לבושה בבגד מינימלי ומושלמת בעצמה. שימו גם בחורות שמנות בקליפ, פעם זה היה היפה.
    לדעתי זה עדיין היפה *חיה במאה התשעה עשרה*

    11/06/2014 20:38

    לא מכורה אליהם… אבל גם לא מתה עליהם…
    ואת צודקת!
    סליחה דיירקשניות ><

    "האם עלינו לא לבטוח באדם, משום שהליכותיו אינם דומות לשלנו?"
    – ג'יימס פנימור קופר
    { מתוך הספר "המוהיקני האחרון" }

    11/06/2014 20:38

    תפסתי אותך!!!
    הליכות זה בנקבה! אינן*!

    11/06/2014 20:39

    כן! כמו בשיר she looks so perfect!

    11/06/2014 20:39

    חחח זה בסדר:) גם אני חשבתי לא לשים את השיר בהתחלה, אבל יש לי חברה אחרת שהיא דיירקשנית אז אם אני אתן לה לקרוא את הקטע, היא תסכים רק בגלל שיש פה שיר של וואן דיירקשן.
    בכל אופן תודה על הביקורת:)
    ודווקא בשיר רציתי להראות שהבת שנמצאת שם היא עם איפור ולא טבעית, כך שפרסומת וקליפ מהסוג הזה מאוד דומים.

    11/06/2014 20:41

    חבל שהיא הייתה משתכנעת רק בגלל וואן דיירקשן, לדעתי גלי (glee) הרבה יותר טובים ומדברים יותר על קבלת השונה והייתה שם דמות שסבלה מאנורקסיה.

    11/06/2014 20:43

    מסכימה עם מה שכתבת על השיר

    14/06/2014 21:09

    תגידי לי את זה לא משנה איזה שיר או להקה זו אם יש בזה מסר או אין בזה מסר {בשיר}
    העיקר המסר בטקסט!
    אמבה!!!

    25/06/2014 12:43

מחקתי את הקליפ:)

11/06/2014 20:43

    אה, יופי! לדעתי אם באמת רצית להעביר את המסר גם בשיר היית יכולה גם לשים את השיר ביוטיפול של כריסטינה אגילרה, הוא באמת מדהים.

    11/06/2014 20:45

וצודקת!

11/06/2014 20:44

    אני גליקית;)

    11/06/2014 20:44

    תני לי כיף! יש עכשיו את הסרט ביס 2.

    11/06/2014 20:46

    רק אני… סופרהולוקית…
    *בדד*
    אבל גם לי יש מסרים טובים!
    "בכל שנות חיי, מעולם לא פגשתי אדם לא חשוב"
    -דוקטור 11

    11/06/2014 20:49

    את כבר לא לבד~

    12/06/2014 18:16

חחחחחח כיף וירטואלי!

11/06/2014 20:48

פשוט נכון.

12/06/2014 16:16

קלעת בול, מילה במילה אל מה שאני חושבת.

12/06/2014 17:19

זה בבחירת העורכים :0 חח חשבתי שלא יקבלו את זה!
ותודה על התגובות:)

12/06/2014 17:44

וואו…. ריגשת אותי מאוד…
אני כל כך מזדהה עם הקטע…
וואו חוץ ממדהים אין לי מלים…
מדרגת 5.

ו.נ.ב
איך שמים סרטון מהיוטיוב בקטע ?

12/06/2014 19:23
tayadam1903 .T.

מדהים כל כך מעלה את הביטחון העצמי וזה שהחלפת שיר זה מעולה… השיר הזה הרבה יותר טוב ונכון (אל תהרגו אותי דיירקשניות למיניהן – יש לי מסור)

13/06/2014 17:28

    אני דירקשנית למינה ויש לי גרזן בבית {כי אני גרה בחול}
    ואני יכולה לגלות איפו את!!
    {סתם צוחקת אבל יש לי באמת גרזן בבית}

    25/06/2014 12:47

אוף.
נמאס לי כבר מהסיסמאות האלה "אתה יפה כמו שאת", "את לא צריכה להרזות", "את מספיק יפה ככה".
די כבר.
יש בנות יותר יפות מאחרות
ויופי, הוא כן דבר חשוב. אל תשלו את עצמכן.
כן, זה לא המרכז, אבל זה גם חלק מהותי.
יש המון בנות יפות, כאלה עם גוף יפה ופנים מקסימות.
אני מצטערת, אבל כבר נמאס לי מהמסר הזה.
זה כבר ההופך להיות… קיטש.
המשיכה הראשונית בין בני זוג, היא חיצונית.
אז כן, אני לא מאמינה בלשפוט על פי מראה חיצוני. אבל, יש כאלה שכן.
וזה לא הופך אותם לאנשים פחות טובים.
יש כאלו שטוב להן עם עצמן, ואני מקנאת בהן.
ויש כאלו… שלא.
והן רוצות לעשות שינוי, וזו זכותן המלאה.
קבלת מצב נתון, היא לא בהכרח דבר חיובי.
אני לא אומרת חלילה שכולן צריכות להיות דקיקות כמו ספגטי ומאופרות בכבדות, אבל אני מאמינה שכולן היו רוצות להיות יפות יותר. ממש כמו שכל אישה, הייתה רוצה להעלים את קמטי הזקנה שלה.
אז בבקשה.
לצאת מהבועה, לחזור למציאות.

13/06/2014 20:05

    לא אומרת מקנאה? זה מקנאה או מקנאת? תמיד מבלבל אותי….
    ואת די צודקת, גם לי נמאס מהקיטש הזה, אבל יש ילדות שאני מכירה שכל כך יורדות בעצמן שזה עושה לי רע.

    13/06/2014 20:19

    לפי מה שהבנתי מהמורה שלי להבעה, אומרים מקנאת*
    אם כי מקנאה היא כבר טעות נפוצה, אז לא מתקנים אותה.

    13/06/2014 20:21

    נ.ב אני אחת מאותן הילדות הללו.

    13/06/2014 20:21

    אני מקבלת את הדעה שלך.. ברור שלא הייתי יכולה לשכנע את כולן, אך לפחות רציתי להציג את דעתי..
    מצטערת אם זה היה קיטשי מידיי

    14/06/2014 10:17

    וואוו.
    הוצאת לי את המילים מפה. בדיוק מה אני חושבת.
    פשוט, כל כך נכון. אני שופטת לפי מראה חיצוני, שופטת אחרים וגם אותי.

    16/06/2014 18:15

זה כול כך נכון ואת צודקת בכול מילה שאת אומרת ואני מרגישה בדיוק אותו דבר
את כותבת ממש יפה והכתיבה שלך מושלמתֱֱ

13/06/2014 20:51

את סופרת מצויינת

13/06/2014 23:48

את צודקת. אני יכולה להתווכח איתך על כמה דברים, השיר מהמם ומתאים. היו פה כמה הגזמות בנושאים של בטחון עצמי, אבל הפואנטה מוצדקת ונכונה, וזגם אני מקאנה בכל אלו עם העיניים הכחולות והשיער בלונדיני.

15/06/2014 16:15

    אוקיי תודה :)

    15/06/2014 21:29

    מה כלכך ספיישל בעיניים כחולות ושיער בלונדיני? ס.ס
    גאד, אני לא אגיב על זה, אחרת זה כבר לא יגמר טוב.
    ——–
    אני בערך יכולה להסכים עם הקטע. למרות שהמסר נכון. למרות שיקח לי המון זמן להאמין בו.

    16/06/2014 11:57

מהמם♥ אהבתי מאד

17/06/2014 13:27

איזה יפה את ממש מוכשרת ♥

18/06/2014 21:15

אני יודע שכולם יתחילו עם ההצטדקויות ווהתקפות, אבל בגלל שאני כבר רגיל אני אגיד לך הכל בפנים:
ב-ו-ל-ש-י-ט!
אז נכון שמה שאת אומרת הוא אמיתי, ונכון שהיופי באמת לא חשוב, ויש לזה אפילו הוכחות מדעיות (בניגוד לבעלי חיים אחרים, בני אדם בוחרים את בני הזוג שלהם על פי הריח – אני לא אלאה אתכם בפרטים) אבל הדבר האחרון שחסר לי בחיים הוא עוד איזו כותבת שחושבת שהיא גילתה את אמריקה ותכתוב לי את המסר החרוש, הקטוש, הלעוס והבלוס הזה בעוד סיפור בינוני שייכנס לבחירת העורכים עם עוד מיליון כמוהו. אני מתנצל אם העלבתי, אבל כמה כבר אפשר לסבול?

19/06/2014 15:12

    אתה לא חייב לקרוא אם אתה לא אוהב.. לא הכרחתי אותך. באתי להעביר את מה שאני חושבת לחברה שלי ולכל הבנות שחושבות שהן לא יפות.
    ואני לא "עוד איזו כותבת שחושבת שהיא גילתה את אמריקה", אני כותבת שמראה את הצד שלה ולא מתביישת לכתוב דברים מהסוג הזה.
    אז תודה שהגבת. אמרתי מראש שאני לא יכולה לשכנע את כולם.

    19/06/2014 16:10

    באותה מידה את יכולה לערוך להן הרצאה על עיקרון ההכבדה (העיקרון המדעי שמסביר למה יופי הוא כן חשוב, ולא מתקיים אצל בני אשם), שזה גם יותר אמיתי וגם פחות חרוש. והאמת שאני כן חייב לקרוא את הסיפור, כי הטלתי על עצמי לבקר את כל הסיפורים בבחירת העורכים.

    19/06/2014 17:49

    אני לא אערוך הרצאה על דבר שאני לא מסכימה איתו, סליחה.

    19/06/2014 22:03

    לא ביקרת את שלי (עדיף שלא תבקר, הוא ממילא… ידוע מה רע בו… אפשר לומר.)

    אמרת שצריך לתת לך קישור כדי שתבקר:
    https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A8%D7%92%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%98%D7%95%D7%A4%D7%99-%D7%95%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%93.html
    תוכל לבקר את הסיפור שלי…?
    (סליחה שאני… 'דוחקת', סתם כי אתה נותן ביקורות מעולה :)

    19/06/2014 22:07

    לא ביקרת את שלי (עדיף שלא תבקר, הוא ממילא… ידוע מה רע בו… אפשר לומר.)

    אמרת שצריך לתת לך קישור כדי שתבקר:
    https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A8%D7%92%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%98%D7%95%D7%A4%D7%99-%D7%95%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%93.html
    תוכל לבקר את הסיפור שלי…?
    (סליחה שאני… 'דוחקת', סתם כי אתה נותן ביקורות מעולה :)

    19/06/2014 22:07

    דרך אגב, אני אחת שיודעת לקבל ביקורת אם אני מסכימה איתה..

    19/06/2014 22:14

    ומה זה ביקרת שאת מסכימה איתה? ׳מהמםםםםםםם!!!!!!!1׳? וחוץ מזה, את מכירה את עקרון ההכבדה בכלל? את יודעת מה ההגיון שעומד מאחוריו? או שסתם החלטת שבגלל שאני אמרתי את זה זה רע?

    20/06/2014 15:26

    בכנות? לא.. אם אתה רוצה להסביר לי על כך, אשמח..
    דרך אגב, הרעיון שבאתי להציג פה, לכל אחד יכול לכתוב עליו.. אבל יודע מה שונה בין כל כותב? הדרך בה הוא מציג את הרעיון!

    20/06/2014 17:01

    טוב, כתבתי לך תגובה ענקית על עקרון ההכבדה ועל עניין צורת ההצגה, אבל אז הייתה לי תקלה במחשב, אז אני אסכם לך בקצרה:
    א'. נכון שאולי התוכן שונה קצת, אבל הרעיון נשאר בדיוק אותו הדבר וזה מה שהכי מפריע לי. לא מסתכלים על הרעיון בצורה אחרת, לא מסתכלים לעומק על ההיבטים וההשלכות והאמת? אפילו לא מנסים ליישם לרוב.
    ב'. עקרון ההכבדה הוא עקרון שקבע הזואולוג הישראלי (כן כן, שמעת נכון) פרופסור אמוץ זהבי. עקרון ההכבדה אומר שבעל חיים שיש לו תוספת המעיקה עליו (כמו זנב הטווס, רעמת האריה ועוד המוני אחרות) ובכל זאת מצליח לשרוד בטבע הוא כשיר גנטית יותר מאשר בעל חיים שהייתה לו אותה התוספת אבל לא שרד (אם כי זו שיטה די מטופשת של הטבע, מכיוון שהיא מנפה גם את אלו ששרדו אבל אין להם הרבה מן התוספת, כלומר, זנב קצר יותר או רעמה מחממת פחות) ולכן הוא מועדף על ידי הנקבות. על פי העקרון הזה, היופי כן חשוב. העניין הוא שהעקרון לא מתקיים בבני אדם.
    אם אני פוגש בת זוג פוטנציאלית, ויש לה בגדים יקרים, נעלי עקב ושדיים גדולים, זה לא בהכרח מעיד על כשירותה הגנטית. זה יכול להעיד על מידת הצלחתה בחיים (כי אחרי הכל, אין דבר שיכול לסדר לך הצלחה בחיים כמו שדיים גדולים), על חשבון הבנק שלה ועל עוד מיליון ואחד דברים אחרים, אבל לא על כשירותה הגנטית.כן המצאנו לנו גרסה משלנו של עקרון ההכבדה, אבל היא לא תקפה באמת. אז איך אנחנו בוחרים בני זוג?
    על פי הריח.
    לכל אדם יש ריח ייחודי לו (ואני לא מדבר על בשמים למיניהם) המורכב משבעה (אם אני לא טועה) חלקיקים שונים. כאשר אישה פוגשת בת זוג פוטנציאלי, הוא נשפט בעיקר לפי ריחו (בנוסף לקריטריונים שוליים כגון מראה, חוש הומור וכו'), או ליתר דיוק, דמיון הריח לריח של אביה של אותה האישה (ולהיפך). הריח לא בהכרח מעיד על כשירות גנטית, אבל הוא מעיד על דמיון גנטי מכיוון שהשאיפה במציאת בן זוג היא המשך השושלת הגנטית. אז זהו, הנה ההוכחה המדעית שיופי לא חשוב, ועכשיו תפסיקו לכתוב על זה כי זה עושה לי כאב ראש.

    20/06/2014 23:04

מהממם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

19/06/2014 22:08

כתבת את זה בצורה שגם אני לא יכולתי לתאר.
ממש כול הכבוד לך :)
זה היה מרגש ויפהפייה.

20/06/2014 11:46

זה מהדהים ונכון כל כך

20/06/2014 12:12

תודה רבה למי שהגיב!! ❤️

20/06/2014 17:03

שלום לך כותבת יקירה,
אני פמיניסטית כך שטכנית אני מעריכה את המסר שאת מנסה להעביר, וגם דיי מסכימה איתו.
העניין הוא שאנחנו באתר שמתעסק בכתיבה, לא בנאומים חרושים שכתובים בצורה בינונית, לכן אני אהיה חייבת להיות ביקורתית.
קודם כל- סחטיין על הניסיון, אבל אני באמת חושבת (ללא ציניות) שזה לא כל כך יעזור.
אחר כך- הכתיבה מלאה בסימני קריאה ובדיבור נלהב, אם את רוצה שיקשיבו לך את צריכה לכתוב בצורה רצינית ובוגרת, כאלו את שולחת את הדעה הזאת לאוניברסיטה.
אגב, הרשי לגחך על הקישור לשיר- הבחורה שם היא ללא ספק דוגמנית. הזמר בחר בגלל היופי הרב שלה.
בתודה,
רובי הוגו- נציגת מועדון TSQA, או בשמו העממי- צ'אטרום.

26/06/2014 12:02

    תחילה, תודה רבה שהגבת.
    אני מאוד מעריכה את הביקורת שלך ואני יכולה להסכים עם כמה חלקים, אך אני רוצה להתייחס לשיר. כאשר הוספתי את השיר, התכוונתי שהקוראים יתייחסו למילים. אולי אני אחליף את הקליפ בשיר עם המילים שלו, ללא האישה או הבחור ששר.
    כמו כן, המטרה שלי הייתה לכתוב את הקטע בצורה נלהבת. אולי הגזמתי עם סימני הקריאה, בזה את צודקת.
    אז תודה שהגבת ולקחתי את מה שאמרת לתשומת ליבי :)

    26/06/2014 14:10

    היה די מיותר להגיב על היפור הזה אחרי שכבר עשיתי את העבודה.

    26/06/2014 18:37
סיפורים נוספים שיעניינו אותך